nieuwe josh en wesz heeft ook een leuke anti climax! 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ben eigenlijk totaal geen fan van anti-climaxes maar vind Under Attack toch wel heel vet! 
haha ja met bohica dacht ik echt wat is dit voor hands up?? BAM, anti climax.wrote:Psychedelic substance is ook wel grappig..wrote:Zero Sanity - Substance over Form.
Echt een bizarre anticlimax, maar wel
OF
View on YouTube
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Blijft een kut nummer 
-
D
Bohica een kut nummer? vind het een heerlijke zomerse opbouw en dan BAM knalt die Anti-climax erinwrote:Blijft een kut nummer
Adaro - Haunter Of The Dark
zeker een van de best anti-climaxen die ik laatste tijd gehoord heb
zeker een van de best anti-climaxen die ik laatste tijd gehoord heb
Ik vind de 'normale climax' bij Haunter of the Dark nét iets vetter.
Maar de anti is ook dik
Maar de anti is ook dik
kvind Alphaverb & Luna - No turning Back ook een erg lekkere anti hebben 
De anti van The First Cut vind ik vet, net zoals die van Shiverz!
-
D
Under Attack blijft toch wel de dikste anti! maar er zijn genoeg andere die dik zijn! 
heeft HOTD een normale climax?, volgens mij niet hoorwrote:Ik vind de 'normale climax' bij Haunter of the Dark nét iets vetter.
Maar de anti is ook dik
Na die anti climax wordt er nog een keer opgebouwd en vervolgens zit dat stukje van de anti er niet bij.wrote: heeft HOTD een normale climax?, volgens mij niet hoor
G-Force ja , echt vette plaat!wrote:nieuwe josh en wesz heeft ook een leuke anti climax!
& Mind Gamewrote:G-Force ja , echt vette plaat!wrote:nieuwe josh en wesz heeft ook een leuke anti climax!
Gold (Bioweapon Remix)
Atrocious (Kasparov Remix)
Atrocious (Kasparov Remix)
Amen to that.wrote:Under Attack blijft toch wel de dikste anti! maar er zijn genoeg andere die dik zijn!
Jij krijgt een biertje op Q-Base (of was je daar niet bij
Ben het met DarkestSymphony eens, G1LL geef me dat colatje maar tijdens solutio en ijs.
Dan moet je m wel quoten hewrote:Ben het met DarkestSymphony eens, G1LL geef me dat colatje maar tijdens solutio en ijs.
Darkestsymphony quoten is een beetje de omgekeerde wereld, dus nee.wrote:Dan moet je m wel quoten hewrote:Ben het met DarkestSymphony eens, G1LL geef me dat colatje maar tijdens solutio en ijs.
I've Lost You heeft voor mij toch wel de mooiste anticlimax ooit