1. max enforcer & the rush - fade to black
2. josh & wesz ft low-e - i've lost you
3. ran-d & adero - under attack
2. josh & wesz ft low-e - i've lost you
3. ran-d & adero - under attack
Zeker! Echt de moeder inderdaad (of misschien eerder de vaderwrote:The Fusion Of Sound blijft de moeder der Anti-Climaxen.
wrote:Josh & Wesz ft Low-E - Ive Lost You![]()
Bijna in elk nummer?wrote:Ben ik dan de enige die al die anti-climaxen kut vind?! 1x is leuk, maar nu word in bijna elk nummer een anti-climax gestopt. Rollin' van Frontliner vind ik dan wel vet met eerst een anti-climax en daarna een gewone climax, maar nu is het net of de intro/outro de climax is, want het stuk waar naar toe word gewerkt kan net zo goed in een intro of outro zitten.
Dus jij vindt een climax eigenlijk pas een climax als er een melodie in zit?wrote: want het stuk waar naar toe word gewerkt kan net zo goed in een intro of outro zitten.
De gedachte achter de anticlimax is dan ook dat de stukjes die normaal in intro's en outro's geplaatst worden, eigenlijk de vetste stukjes hardstyle zijn en dus een plaatsje in de climax verdienen.wrote:Ben ik dan de enige die al die anti-climaxen kut vind?! 1x is leuk, maar nu word in bijna elk nummer een anti-climax gestopt. Rollin' van Frontliner vind ik dan wel vet met eerst een anti-climax en daarna een gewone climax, maar nu is het net of de intro/outro de climax is, want het stuk waar naar toe word gewerkt kan net zo goed in een intro of outro zitten.
Dat is toch geen anti-climaxwrote:B-front & Frontliner - Magicook wel een leuke anti qlimax
stipt op 1 natuurlijk the fusion of sound
View on YouTubewrote:Dat is toch geen anti-climaxwrote:B-front & Frontliner - Magicook wel een leuke anti qlimax
stipt op 1 natuurlijk the fusion of sound![]()
Magic?
Dat is jou mening..wrote:De gedachte achter de anticlimax is dan ook dat de stukjes die normaal in intro's en outro's geplaatst worden, eigenlijk de vetste stukjes hardstyle zijn en dus een plaatsje in de climax verdienen.wrote:Ben ik dan de enige die al die anti-climaxen kut vind?! 1x is leuk, maar nu word in bijna elk nummer een anti-climax gestopt. Rollin' van Frontliner vind ik dan wel vet met eerst een anti-climax en daarna een gewone climax, maar nu is het net of de intro/outro de climax is, want het stuk waar naar toe word gewerkt kan net zo goed in een intro of outro zitten.