Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:05 
 
Hardtraxxer

WZY schreef:
Audiobot bedoel je, mistress of darkness is geen anti :P

mistress of darkness is zeker een anti en audiobot ook inderdaad. en nu we toch met the machine bezig zijn: the sound of the machine :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:17 
 
Hardtraxxer

Animated audio , is en blijft al TIJDEN :bomb: :bomb:
fusion of sound
fade to black
anger
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Inner Creativity anyone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Inner Creativity anyone?

ja die was ik helemaal vergeten :$
van dat nummer krijg ik iedere keer weer kippenvel als ik hem luisteren :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Inner Creativity anyone?


+1 , of Ran-d - Struggle for Existence.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
PierrePruuk schreef:
Inner Creativity anyone?

ja die was ik helemaal vergeten :$
van dat nummer krijg ik iedere keer weer kippenvel als ik hem luisteren :loving: :drool:

Kippenvel zeker!! :love: Maar of je kunt spreken van een ''anti'': Nee dat vind ik niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nummer een blijft Let's Get Durty

Ook waard om op te noemen
Under Attack/Struggle For Existence
Fade To Black
Audiobot/Mistress Of Darkness
Anger
Psychedelic Trip
2012

Slechte Anti's vind ik
Forever Az One ( NC Remix ) Die was gewoon beter geweest met melo.
Fusion of sound, die build-up is wel dik maar hoe hij er weer in knalt is me te zwak
Die nieuwe brennan heart track

En nog leuk om te noemen is een
ANTI-ANTI-Climax
ja The Fusion Of Sound ( 2010 Remix ) iedereen verwacht een anti-climax maar er komt een climax, leuk idee en t klinkt ook nog geweldig lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Under Attack
The First Cut


Ohja intro anti-climaxes. Ken er maar 2 andere en dat zijn Rollin' van ook frontliner die klinkt behoorlijk lekker en Atlantis maar die vind ik n beetje nutteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:21 
 
Hardtraxxer

duidelijk fusion of sound! die blijft meesterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:28 
 
Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Nummer een blijft Let's Get Durty

Ook waard om op te noemen
Under Attack/Struggle For Existence
Fade To Black
Audiobot/Mistress Of Darkness
Anger
Psychedelic Trip
2012

Slechte Anti's vind ik
Forever Az One ( NC Remix ) Die was gewoon beter geweest met melo.
Fusion of sound, die build-up is wel dik maar hoe hij er weer in knalt is me te zwak
Die nieuwe brennan heart track

En nog leuk om te noemen is een
ANTI-ANTI-Climax
ja The Fusion Of Sound ( 2010 Remix ) iedereen verwacht een anti-climax maar er komt een climax, leuk idee en t klinkt ook nog geweldig lekker.


ooit wel eens live meegemaakt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anger
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
D-Nemacyst schreef:
Slechte Anti's vind ik
Forever Az One ( NC Remix ) Die was gewoon beter geweest met melo.
Fusion of sound, die build-up is wel dik maar hoe hij er weer in knalt is me te zwak
Die nieuwe brennan heart track

En nog leuk om te noemen is een
ANTI-ANTI-Climax
ja The Fusion Of Sound ( 2010 Remix ) iedereen verwacht een anti-climax maar er komt een climax, leuk idee en t klinkt ook nog geweldig lekker.


ooit wel eens live meegemaakt? :huh:



fusion of sound vond ik eerst niks aan.
maar naar dat ik het live het gehoord was ik er verliefd op :$
live klinkt het echt super :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik vind persoonlijk de bioweapon remix van Gold de vetste anti climax hebben!

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Marbles :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

WZY schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nummer een blijft Let's Get Durty

Ook waard om op te noemen
Under Attack/Struggle For Existence
Fade To Black
Audiobot/Mistress Of Darkness
Anger
Psychedelic Trip
2012

Slechte Anti's vind ik
Forever Az One ( NC Remix ) Die was gewoon beter geweest met melo.
Fusion of sound, die build-up is wel dik maar hoe hij er weer in knalt is me te zwak
Die nieuwe brennan heart track

En nog leuk om te noemen is een
ANTI-ANTI-Climax
ja The Fusion Of Sound ( 2010 Remix ) iedereen verwacht een anti-climax maar er komt een climax, leuk idee en t klinkt ook nog geweldig lekker.


ooit wel eens live meegemaakt? :huh:


Jij wel dan wouco? :$
haha sorry :P
(ik trouwens ook niet hoor, alleen de climax edit 2 keer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

On the Go :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:21 
 
Hardtraxxer

The Pitcher - La Nuit Noire :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
flevoboys schreef:
Under Attack
The First Cut


Ohja intro anti-climaxes. Ken er maar 2 andere en dat zijn Rollin' van ook frontliner die klinkt behoorlijk lekker en Atlantis maar die vind ik n beetje nutteloos.

Magic intro-anticlimax is beest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
On the Go :love:

Das geen anticlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ear Fucking fuckt nog steeds met m'n ears :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
On the Go :love:

Das geen anticlimax

das zeker wel een anticlimax ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
On the Go :love:

Das geen anticlimax

das zeker wel een anticlimax ;)


Niet, hij bouwt in de break op naar precies dezelfde melodie als in de climax zelf alleen daar zit er nog een screech doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 21:21 
 
Hardtraxxer

Da Tweekaz - Whatevah 2010 ook heerlijk hoor :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On The Go is geen anti.

Universe (Parallel Mix) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 21:40 
 
Artiest

on the go is verre van anti.

i´ve lost you vind ik overigens nog altijd het hardst knallen
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen