live klinkt alles hardwrote:dan heb je die niet live gehoordwrote:Animated Audio zo'n anti climax klinkt een stuk beter als in bv Alone.
In Alone knalt ie niet zo hard.
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat is waarwrote:live klinkt alles hardwrote:dan heb je die niet live gehoordwrote:Animated Audio zo'n anti climax klinkt een stuk beter als in bv Alone.
geen echte hardstyle fanwrote:btw, ik hoor geen verandering in de melo bij Voice Of Conscience iig....
verdiep je meer in de scene frank
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Ik vind nog steeds Donkey Rollers - The Fusion Of Sound de beste anticlimax hebben 
+1wrote:Ik vind nog steeds Donkey Rollers - The Fusion Of Sound de beste anticlimax hebben
Alhoewel Under attack er dicht bij in de buurt komt
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
soms denk ik wel is bij een anti climax dat ze geen inspiratie hadden om een climax te maken,, en dan vind ik het dus bout.. Als ze een anticlimax release moeten ze er vind ik ook nog een versie langs doen met wel een climax 
Als ze er een anti-climax in doen, ben ik het met je eens dat ze er ook een gewone climax in moeten doenwrote:soms denk ik wel is bij een anti climax dat ze geen inspiratie hadden om een climax te maken,, en dan vind ik het dus bout.. Als ze een anticlimax release moeten ze er vind ik ook nog een versie langs doen met wel een climax
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
[qute="flevoboys"]
niet waar, meeste pitcher tracks rammen live ook niet, dan klinken ze alleen hard lol
Dat is waarwrote:live klinkt alles hardwrote:dan heb je die niet live gehoordwrote:Animated Audio zo'n anti climax klinkt een stuk beter als in bv Alone.
niet waar, meeste pitcher tracks rammen live ook niet, dan klinken ze alleen hard lol
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
hoezo dat,, niet alle antis zijn gaaf..wrote:Nee dat is voor de watjes
Natuurlijk niet, ook lang niet alle climaxen zijn gaaf. Ik vind het alleen zwak als je eerst ballen toont om een melodie (hoe mooi die ook is) afbreekt en vervangt door iets waarop je keihard kunt knallen, vervolgens alsnog maar die melodie terug laat komen, omdat het anders jammer is
Als je het lef hebt om zo'n anticlimax te maken, moet je ook doorbijten.
Bovendien is dan de 2e climax een stuk softer dan de 1e, wat een track niet echt ten goede komt.
Bovendien is dan de 2e climax een stuk softer dan de 1e, wat een track niet echt ten goede komt.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
niet altijd zo, ik vind die tweede climax bij shiverz wel wat toevoegen hoor !wrote:Natuurlijk niet, ook lang niet alle climaxen zijn gaaf. Ik vind het alleen zwak als je eerst ballen toont om een melodie (hoe mooi die ook is) afbreekt en vervangt door iets waarop je keihard kunt knallen, vervolgens alsnog maar die melodie terug laat komen, omdat het anders jammer is![]()
Als je het lef hebt om zo'n anticlimax te maken, moet je ook doorbijten.
Wat dan? Eerste climax is gruwelijk hard, 2e climax is vergeleken met de 1e 10x zo soft. Enorme afbouw in de track, terwijl een track juist op hoort te bouwen. 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
een melodie is imo niet per definitie softer, in het geval van shiverz geven die keihoge tonen juist iets aggresievers mee aan die trackwrote:Wat dan? Eerste climax is gruwelijk hard, 2e climax is vergeleken met de 1e 10x zo soft. Enorme afbouw in de track, terwijl een track juist op hoort te bouwen.
Vind de Shiverz melodie juist totaal niet agressief.wrote:een melodie is imo niet per definitie softer, in het geval van shiverz geven die keihoge tonen juist iets aggresievers mee aan die trackwrote:Wat dan? Eerste climax is gruwelijk hard, 2e climax is vergeleken met de 1e 10x zo soft. Enorme afbouw in de track, terwijl een track juist op hoort te bouwen.
-
D
Agreed therewrote:een melodie is imo niet per definitie softer, in het geval van shiverz geven die keihoge tonen juist iets aggresievers mee aan die trackwrote:Wat dan? Eerste climax is gruwelijk hard, 2e climax is vergeleken met de 1e 10x zo soft. Enorme afbouw in de track, terwijl een track juist op hoort te bouwen.
--
Wat betreft anti climax vind ik Fade to black - Max enforcer en nog iemand best een goede
Dat stukje in Shiverz of The Vision - New Generation
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Ran-D & Adaro - Under attack is men favo
daarna Max E - Fade to black denk ik (Y)
daarna Max E - Fade to black denk ik (Y)
-
S
Ik heb eigenlijk nooit opgemerkt dat dat een anti climax iswrote:Ran-D & Adaro - Under attack is men favo![]()
wrote:Ik heb eigenlijk nooit opgemerkt dat dat een anti climax iswrote:Ran-D & Adaro - Under attack is men favo![]()
.
-
J
- 6 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Project 1 - Rate Reducer 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dudewrote:Project 1 - Rate Reducer
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
Is ook wel een soort van anti climax zeker ?
Klopt, had ik een aantal paginas terug al gepost maar daar zit ook een eckte climax in.wrote:Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)