Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Beste albumtrack: Coone - The Challenge
Coone - The Challenge 0%  0%  [ 0 ]
Coone Ft. Scope DJ - Traveling 48%  48%  [ 45 ]
Coone - Universal Language 16%  16%  [ 15 ]
Coone Ft. Da Tweekaz - D.W.X 5%  5%  [ 5 ]
Coone - The Way That I Ride 0%  0%  [ 0 ]
Coone Ft. Ambassador Inc - A Moment Of Creation 1%  1%  [ 1 ]
Coone Ft. Psyko Punkz - The Words 5%  5%  [ 5 ]
Coone - Musical Notez 0%  0%  [ 0 ]
Coone Ft. Ambassador Inc - Come Take My Hand 4%  4%  [ 4 ]
Coone - Open Up The Trunk 0%  0%  [ 0 ]
Coone Ft. Ruthless - Pacmen 0%  0%  [ 0 ]
Coone Ft. B-Front - Crossin' Over 18%  18%  [ 17 ]
Coone Ft. Zatox - Audio Attack 1%  1%  [ 1 ]
Coone Ft. Deepack - Code 1%  1%  [ 1 ]
Coone - The Challenge (Evil Activities Remix) 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 94
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff dat is echt praktisch onmogelijk om hier op te stemmen. Uiteindelijk toch maar voor Conceptions gegaan. Belachelijk vette track vind ik dat! Voor mij persoonlijk toch ook veruit het vetste hardstyle album ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delomelancum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat xd

Zelfs Wilde Gullie Bass niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Svbtwee schreef:
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat xd

Zelfs Wilde Gullie Bass niet?

En wel de Rebelion albums van voor tot achter kennen, haha. Sander :loving:.

(Is overigens geen aanval, vind het gewoon leuk.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat xd

Ja weer lekker reacties uitlokken. Dus bij deze. Ga eens heel gauw je mond spoelen met zeep en luister het album joh. Jezus seg. 1 van de meest epische hardstyle albums ooit gemaakt en jij doet niet eens moeite om het eens te luisteren. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Evolution, Animated Audio, Endless, Delomelancum, Nok Joe Douwn, Symphonic Feedback, Overcome, The New God... Allemaal zo goed, hoe moet ik daaruit kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Svbtwee schreef:
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat xd

Ja weer lekker reacties uitlokken. Dus bij deze. Ga eens heel gauw je mond spoelen met zeep en luister het album joh. Jezus seg. 1 van de meest epische hardstyle albums ooit gemaakt en jij doet niet eens moeite om het eens te luisteren. :thumbdown:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:40 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Evolution, Animated Audio, Endless, Delomelancum, Nok Joe Douwn, Symphonic Feedback, Overcome, The New God... Allemaal zo goed, hoe moet ik daaruit kiezen.


Ben het echt hier mee eens. Solar en Razr niet te vergeten trouwens.

Blijft overigens ontzettend jammer om Zany zijn huidige plek binnen de scene te zien.
Deze man had echt een van de dikste sounds destijds. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was dit album eigenlijk helemaal vergeten.
Wat was dit vet toen :D

Gestemd op Vision. Wordt altijd blij van die track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat xd


Welk album zou jij graag de volgende keer zien Sander? Misschien doe ik die volgende keer dan wel, dan is het voor jou ook leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Svbtwee schreef:
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat xd


Welk album zou jij graag de volgende keer zien Sander? Misschien doe ik die volgende keer dan wel, dan is het voor jou ook leuk :lol:

Iets van 2012 of erna zou voor mij al top zijn :P. Ten tijde van dit album (komt uit 2008 toch) zat ik in groep 7 van de basisschool xd. Toen luisterde ik nog geen hardstyle :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je dan ook niet de behoefte om meer oude dingen te leren kennen? Serieuze vraag overigens, want ik kan het me moeilijk voorstellen dat je als hardstylefan niet geïnteresseerd bent in de verandering die de muziek doorgemaakt heeft en al die oude parels die er nog te ontdekken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet echt. Ik heb echt helemaal niets met de oudere hardstyle sounds. En als ik van mezelf weet dat ik iets niet leuk vind en dat waarschijnlijk ook nooit gaat komen dan besteed ik er geen tijd/aandacht meer aan. Zodoende heb ik ook niet de behoefte om bijvoorbeeld dit album toch nog eens een luister beurt te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

?? Maar hardstyle was juist zo gevarieerd. Kan toch niet zijn dat helemaal niks aanslaat. Ik luister ook maar zo'n 4 jaar naar hardstyle, juist die variatie tussen en binnen elk jaar vond ik zo vet. Maar goed je moet natuurlijk zelf weten wat je doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Nee niet echt. Ik heb echt helemaal niets met de oudere hardstyle sounds. En als ik van mezelf weet dat ik iets niet leuk vind en dat waarschijnlijk ook nooit gaat komen dan besteed ik er geen tijd/aandacht meer aan. Zodoende heb ik ook niet de behoefte om bijvoorbeeld dit album toch nog eens een luister beurt te geven.

Nee maar goed, kwaliteit is ook niet iets wat jij zoekt in muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb je dan ook niet de behoefte om meer oude dingen te leren kennen? Serieuze vraag overigens, want ik kan het me moeilijk voorstellen dat je als hardstylefan niet geïnteresseerd bent in de verandering die de muziek doorgemaakt heeft en al die oude parels die er nog te ontdekken zijn.


Heb ik wel. Ik luister sinds 2008/2009 (alleen de hitjes die ik toen via yt vond), maar pas sinds 2014 echt actief gaan volgen. Ik duik regelmatig in het oude werk maar blijf het gevoel hebben dat ik verschrikkelijk achterloop vergeleken met de rest hier. Zo moet ik bekennen dat ik dit album wel kende maar eigenlijk nooit een luisterbeurt gaf :P (net aangezet :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
?? Maar hardstyle was juist zo gevarieerd. Kan toch niet zijn dat helemaal niks aanslaat. Ik luister ook maar zo'n 4 jaar naar hardstyle, juist die variatie tussen en binnen elk jaar vond ik zo vet. Maar goed je moet natuurlijk zelf weten wat je doet.

Hier wel mee eens inderdaad. Je kunt onmogelijk zeggen: de oude hardstyle pakt me niet, dus ben niet geïnteresseerd in dit album. Allicht is dit juist iets uit die periode wat je wél leuk vindt. Ikzelf zou het daarom altijd een luisterbeurt (proberen te) geven, maargoed ieder z'n eigen ding natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schaamteloze post

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Daveytl schreef:
Uiteindelijk voor Solar gegaan.

Moet je nog wel even aanduiden bovenaan. Solar heeft nog maar 1 stem en dat is die van mij. :P

Och ja, vergeten te stemmen :P Nu staat ie er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dit is voor mij persoonlijk het beste Hardstyle album ooit gemaakt :worship: ik heb gekozen voor Animated Audio.

Mee eens met RAW op 2. Of Conceptions. GVD moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 19:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
SL8492 schreef:
Dit is voor mij persoonlijk het beste Hardstyle album ooit gemaakt :worship: ik heb gekozen voor Animated Audio.

Mee eens met RAW op 2. Of Conceptions. GVD moeilijk.

Defend the RAW vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Nee niet echt. Ik heb echt helemaal niets met de oudere hardstyle sounds. En als ik van mezelf weet dat ik iets niet leuk vind en dat waarschijnlijk ook nooit gaat komen dan besteed ik er geen tijd/aandacht meer aan. Zodoende heb ik ook niet de behoefte om bijvoorbeeld dit album toch nog eens een luister beurt te geven.


man man man man man man man. Altijd zo enthousiast over weinig tot niks en dan zo denken over de hardstyle sound van die tijd, onbegrijpelijk.

Over albums uit die tijd gesproken:
- Music Made Addictz
- Project One

Misschien iets voor de volgende ronde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk niet te doen maar toch maar gekozen voor Symphonic Feedback om toch maar een keuze te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conceptions > Evolution > Animated Audio denk ik. The New God ook een pareltje. Sowieso zo'n steengoed album joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was net in de tijd dat ik hardstyle begon te luisteren en werkelijk niks klinkt mij bekend in de oren xd Dus maar even beluisterd en mijn stem komt op Solar.

Voor de volgende ronde Headhunterz ‎– Studio Sessions misschien?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen