Maar hij staat er wel tussen?Linus wrote:Maar aangezien deze niet tussen de opties staat: sonic sabotage.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Een van de meest aparte opmerkingen die ik ooit heb gelezen op dit forum.Jonas wrote:Ben ik echt de enige die vind dat veel van de tracks verpest worden door de kicks? Echt ontzettend slap en lelijk pitchend in sommige platen, terwijl de melodie dikwijls goud is. Heb ik me vroeger vaak aan gestoord. En nu nog als die tracks in classic sets voorbij komen
Ok, dan heb ik stront in mijn oren.MeneerEend wrote:Een van de meest aparte opmerkingen die ik ooit heb gelezen op dit forum.Jonas wrote:Ben ik echt de enige die vind dat veel van de tracks verpest worden door de kicks? Echt ontzettend slap en lelijk pitchend in sommige platen, terwijl de melodie dikwijls goud is. Heb ik me vroeger vaak aan gestoord. En nu nog als die tracks in classic sets voorbij komen
Die platen zijn stuk voor stuk goud hoor, maar als iemand bij sommige platen de kicks niet fijn vindt pitchen is dat toch niet zo apart. Ik snap wel wat Jonas duidelijk wil maken trouwens. Lekker allemaal hem viseren in alle topics waar hij iets plaatst terwijl hij de enige is die destijds die platen maandelijks live gehoord heeft.MeneerEend wrote:Een van de meest aparte opmerkingen die ik ooit heb gelezen op dit forum.Jonas wrote:Ben ik echt de enige die vind dat veel van de tracks verpest worden door de kicks? Echt ontzettend slap en lelijk pitchend in sommige platen, terwijl de melodie dikwijls goud is. Heb ik me vroeger vaak aan gestoord. En nu nog als die tracks in classic sets voorbij komen
Helicaze wrote:terwijl hij de enige is die destijds die platen maandelijks live gehoord heeft.
Kan niet, jij bent maar 18!Norther66 wrote:Helicaze wrote:terwijl hij de enige is die destijds die platen maandelijks live gehoord heeft.
18 jaar lid van Hardtraxx ja.Helicaze wrote:Kan niet, jij bent maar 18!Norther66 wrote:Helicaze wrote:terwijl hij de enige is die destijds die platen maandelijks live gehoord heeft.
Bedankt Ruben. Dat vind ik hier soms zo frustrerend. Een minder positieve mening geven over iets wat iedereen geweldig vindt en je wordt meteen afgeschilderd als een mongool die compleet absurde dingen zegt.Helicaze wrote:Die platen zijn stuk voor stuk goud hoor, maar als iemand bij sommige platen de kicks niet fijn vindt pitchen is dat toch niet zo apart. Ik snap wel wat Jonas duidelijk wil maken trouwens. Lekker allemaal hem viseren in alle topics waar hij iets plaatst terwijl hij de enige is die destijds die platen maandelijks live gehoord heeft.MeneerEend wrote:Een van de meest aparte opmerkingen die ik ooit heb gelezen op dit forum.Jonas wrote:Ben ik echt de enige die vind dat veel van de tracks verpest worden door de kicks? Echt ontzettend slap en lelijk pitchend in sommige platen, terwijl de melodie dikwijls goud is. Heb ik me vroeger vaak aan gestoord. En nu nog als die tracks in classic sets voorbij komen
Oh, maar ik vind jou ook een mongool hoor. 
Dat magHelicaze wrote:Oh, maar ik vind jou ook een mongool hoor.
ff voor de beeldvorming, wat vind je van de kicks van tijdens en na The Record Breaking? Ik heb toch een heel stuk liever dit.
Op Cryptology vind ik ze nog lelijker en de releases daarna ookTiMOTHYb wrote:ff voor de beeldvorming, wat vind je van de kicks van tijdens en na The Record Breaking? Ik heb toch een heel stuk liever dit.
Het was een echte nek-aan-nek race tussen Get Hit en Chaser, waarbij Get Hit met een stem meer aan het langste eind trok, gevolgd door Torture op een mooie derde plaats! Nu verder met het legendarische album: Zany – The Fusion of Sound! 
Hahaha dit is ook weer zo moeilijk. Staan misschien 2 a 3 tracks op die niet geweldig zijn.
Uiteindelijk voor Solar gegaan.
Uiteindelijk voor Solar gegaan.
Pfff weer zo'n geweldig album. Ben voor Evolution gegaan. 
Beste album ooit ever.
Voor Evolution gegaan maar had ook zo Guardian Angel of Solar kunnen zijn.
Voor Evolution gegaan maar had ook zo Guardian Angel of Solar kunnen zijn.
Poeh lastige dit hoor
Toch maar voor Animated Audio gegaan want meest mooie herinneringen aan! Kunt je toch vandaag de dag bijna niet meer voorstellen dat Zany dit album heeft gemaakt 
Moet je nog wel even aanduiden bovenaan. Solar heeft nog maar 1 stem en dat is die van mij.Daveytl wrote: Uiteindelijk voor Solar gegaan.
Na met veel plezier het hele album weer een keertje te hebben geluisterd ben ik voor Delomelancum gegaan. Eigenlijk alleen omdat ik deze het vaakst heb geluisterd.
Symphonic Feedback, Vision, Evolution of Guardian Angel had ik net zo goed kunnen kiezen.
Gvd lekker album!
Symphonic Feedback, Vision, Evolution of Guardian Angel had ik net zo goed kunnen kiezen.
Gvd lekker album!
Twijfel tussen Vision en Evolution.
Bij eerstgenoemde meer nostalgie gevoel (Vroeger helemaal verliefd op), maar Evolution zou ik nu vaker opzetten.
Gekozen voor Vision. Mede doordat Evolution al aan kop gaat.
Bij eerstgenoemde meer nostalgie gevoel (Vroeger helemaal verliefd op), maar Evolution zou ik nu vaker opzetten.
Gekozen voor Vision. Mede doordat Evolution al aan kop gaat.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Hele moeilijke weer. Toch voor Delomelancum gegaan 
Geen stem, want ken op basis van de titels geen één plaat