Retweet!wrote:Die Delusion edit wacht ik al heel lang opwrote: 15. Delusion 2014 (Hard Bass Edit)
16. Ghost Town (Hard Bass Edit)
Was dit trouwens niet gewoon 2014 Edit?
Retweet!wrote:Die Delusion edit wacht ik al heel lang opwrote: 15. Delusion 2014 (Hard Bass Edit)
16. Ghost Town (Hard Bass Edit)
Ze kunnen niet lang meer wachten lijkt mij.wrote:Zal me wel benieuwen wanneer ze die tickets aan iedereen die een pre order heeft gedaan gaan verschaffen.
wrote: Pre order was ook till 2 april.

Dit staat dan weer in de omschrijivng:wrote:wrote: Pre order was ook till 2 april.
4 April.
Pffff hier ook, super kutwrote:Zojuist mailtje gehad met kortingscode en 2 tickets. Kan alleen niet vanwege tentamens
Duurde bij mij een minuut of 20 jawrote:Ticket generator is volgens mij defect ofzo, ben al een kwartier aan het genereren
Hier ook tentamens, enorm aan het twijfelenwrote:Pffff hier ook, super kutwrote:Zojuist mailtje gehad met kortingscode en 2 tickets. Kan alleen niet vanwege tentamens
Prijs op tickets is €0,- ticketswap mag je maximaal 130% van de ticketprijs verkopen dus €0,-wrote:De tickets kunnen niet op ticketswap? Heb ze erop gezet en 10 min later is het verwijderd zonder een reden.