Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
E
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2017
last seen Oct 2021
Het valt me op dat Audiofreq al z'n social media accounts aan het verwijderen is.

Het was al bekend dat hij zich wat meer zou terugtrekken uit de scene, maar nu heeft hij vanmiddag met de release van het HTID anthem ook de lineup gelekt, zou dit misschien mede een reden zijn?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat is HTID?
E
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2017
last seen Oct 2021
zeke wrote:Wat is HTID?
Evenement in Australië, Hardcore Till I Die
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Hij is te actief op zoek geweest naar zijn eigen stijl en heeft re hard gewerkt voor te weinig resultaat.
Ik denk dat hij er goed aan doet om even een poos weer naar thuisland Australië te gaan.
Ik was tot en met 2013 een trouwe fan en haast ambassadeur zou ik bijna zeggen van audiofreq. Maar oa door zijn gedrag naar andere deejays en zijn opvattingen over raw hardstyle heb ik hem lang niet meer hoog zitten. Hij zal bijblijven door zijn creativiteit, maar heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door bovengenoemde reden.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
RTM93 wrote:De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Hij is te actief op zoek geweest naar zijn eigen stijl en heeft re hard gewerkt voor te weinig resultaat.
Ik denk dat hij er goed aan doet om even een poos weer naar thuisland Australië te gaan.
Ik was tot en met 2013 een trouwe fan en haast ambassadeur zou ik bijna zeggen van audiofreq. Maar oa door zijn gedrag naar andere deejays en zijn opvattingen over raw hardstyle heb ik hem lang niet meer hoog zitten. Hij zal bijblijven door zijn creativiteit, maar heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door bovengenoemde reden.
Kun je hier meer over kwijt?
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
makrooy wrote:
RTM93 wrote:De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Ik denk oa die korte mix die hij online had gezet van nummers die op elkaar lijken.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Er zijn talloze reddit posts geweest waarin hij zich negatief uitliet over artiesten of raw hardstyle. Ik zit op de mobiel dus ik kan nu niet goed zoeken, maar er is hier op Hardtraxx ook genoeg over terug te vinden. :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:Er zijn talloze reddit posts geweest waarin hij zich negatief uitliet over artiesten of raw hardstyle. Ik zit op de mobiel dus ik kan nu niet goed zoeken, maar er is hier op Hardtraxx ook genoeg over terug te vinden. :)
Hij heeft al z'n reddit comments handmatig bewerkt en verwijderd (als ik het goed las op reddit) dus of je nou op je telefoon of je laptop zit. Je gaat niks terugvinden.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Google cache ;)
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
zeke wrote:Google cache ;)
Dit en:
Bovendien bedoelde ik zoeken op Hardtraxx waar veel van zijn reddit posts als screenshot zijn geplaatst of als tekst gekopieerd zijn.

Ohja internet regel 1: the internet never forgets.

Anyway, mijn punt is gewoon dat hij zijn eigen ruiten voor een groot gedeelte heeft ingegooid.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Hij heeft toch ook een vorm van depressie oid? Dacht ik laatst ergens te lezen
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
EscapeReality wrote:
zeke wrote:Wat is HTID?
Evenement in Australië, Hardcore Till I Die
Dit dus blijkbaar:

Audiofreq
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Op harderstate was hij anderhalf jaar geleden nogal lichtgeraakt toen een hobby producer een climax edit van een van z'n tracks had gemaakt als free release. Iemand zei daarop dat hij meer climax edits van Audiofreq platen tof zou vinden, omdat de breaks daarna werden geruineerd met een harddrop anti ipv een climax. Waarop Audiofreq reageerde met oa:
I hate hearing melodies over and over again. Pitching kicks and melodic climaxes is so.... 2009. And I particularly hate it when people do 'climax edits' of my tracks. If I wanted my music that way, I would have done it that way.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Dat was mijn grootste kritiekpunt op zijn album. Zo veel van die anti's. Die zitten technisch vast steengoed in elkaar en sommige klonken ook gewoon retedik, maar het wordt gewoon saai om het bij elke track te horen.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Een geniale producer die muziek maakt die in mijn ogen te moeilijk is voor de grote massa. Het zit allemaal geweldig in elkaar, maar dat betekent niet meteen dat het ook immens populair is. Zijn stijl is bijzonder en moet je toch echt liggen. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Phrantic. Op de een of andere manier zijn zij te goed ofzo.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
phoenix wrote:
makrooy wrote:
Ik denk oa die korte mix die hij online had gezet van nummers die op elkaar lijken.
Haha die was ook best on-point.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
kingxxl wrote:Een geniale producer die muziek maakt die in mijn ogen te moeilijk is voor de grote massa. Het zit allemaal geweldig in elkaar, maar dat betekent niet meteen dat het ook immens populair is. Zijn stijl is bijzonder en moet je toch echt liggen.
Dit.

Zag hem ook heel veel in de studio vette dingen maken, maar eigenlijk nooit wat van gehoord.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Live vond ik hem wel heel tof. Vooral als hij een freestyle set draait, dan gaat hij alle kanten op. Zonde dat hij dan niet vaker wordt geboekt
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ik heb hem vgm maar 2 keer live gezien :x
Zijn muziek is op wat uitzonderingen na niet zo mijn ding. Ook al hoor je meteen wat een kwaliteit en creativiteit er achter zit. Hij ging imo ook een heel gekke kant op met HwS..
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
LV1 wrote:Hij ging imo ook een heel gekke kant op met HwS..
Dat was ook behoorlijk gefaald inderdaad
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Alm1ghty wrote:
phoenix wrote: Ik denk oa die korte mix die hij online had gezet van nummers die op elkaar lijken.
Haha die was ook best on-point.
View on SoundCloud
Zo mooi haha
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Haha, sja ik ben ook geen raw fan.
Maar zo'n mix kan je van veel meer nummers maken die dan op elkaar lijken.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
zeke wrote:Maar zo'n mix kan je van veel meer nummers maken die dan op elkaar lijken.
Eens, maar wel grappig om zo eens te horen :corn:
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote: Haha die was ook best on-point.
Zeker, maar zal die geen vrienden mee hebben gemaakt
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Die komt wel weer terug