Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:19 
 
Hardtraxx Newbie

Het valt me op dat Audiofreq al z'n social media accounts aan het verwijderen is.

Het was al bekend dat hij zich wat meer zou terugtrekken uit de scene, maar nu heeft hij vanmiddag met de release van het HTID anthem ook de lineup gelekt, zou dit misschien mede een reden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is HTID?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
Wat is HTID?


Evenement in Australië, Hardcore Till I Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Hij is te actief op zoek geweest naar zijn eigen stijl en heeft re hard gewerkt voor te weinig resultaat.
Ik denk dat hij er goed aan doet om even een poos weer naar thuisland Australië te gaan.
Ik was tot en met 2013 een trouwe fan en haast ambassadeur zou ik bijna zeggen van audiofreq. Maar oa door zijn gedrag naar andere deejays en zijn opvattingen over raw hardstyle heb ik hem lang niet meer hoog zitten. Hij zal bijblijven door zijn creativiteit, maar heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door bovengenoemde reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Hij is te actief op zoek geweest naar zijn eigen stijl en heeft re hard gewerkt voor te weinig resultaat.
Ik denk dat hij er goed aan doet om even een poos weer naar thuisland Australië te gaan.
Ik was tot en met 2013 een trouwe fan en haast ambassadeur zou ik bijna zeggen van audiofreq. Maar oa door zijn gedrag naar andere deejays en zijn opvattingen over raw hardstyle heb ik hem lang niet meer hoog zitten. Hij zal bijblijven door zijn creativiteit, maar heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door bovengenoemde reden.


Kun je hier meer over kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:55 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
RTM93 schreef:
De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Hij is te actief op zoek geweest naar zijn eigen stijl en heeft re hard gewerkt voor te weinig resultaat.
Ik denk dat hij er goed aan doet om even een poos weer naar thuisland Australië te gaan.
Ik was tot en met 2013 een trouwe fan en haast ambassadeur zou ik bijna zeggen van audiofreq. Maar oa door zijn gedrag naar andere deejays en zijn opvattingen over raw hardstyle heb ik hem lang niet meer hoog zitten. Hij zal bijblijven door zijn creativiteit, maar heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door bovengenoemde reden.


Kun je hier meer over kwijt?


Ik denk oa die korte mix die hij online had gezet van nummers die op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn talloze reddit posts geweest waarin hij zich negatief uitliet over artiesten of raw hardstyle. Ik zit op de mobiel dus ik kan nu niet goed zoeken, maar er is hier op Hardtraxx ook genoeg over terug te vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Er zijn talloze reddit posts geweest waarin hij zich negatief uitliet over artiesten of raw hardstyle. Ik zit op de mobiel dus ik kan nu niet goed zoeken, maar er is hier op Hardtraxx ook genoeg over terug te vinden. :)


Hij heeft al z'n reddit comments handmatig bewerkt en verwijderd (als ik het goed las op reddit) dus of je nou op je telefoon of je laptop zit. Je gaat niks terugvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Google cache ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Google cache ;)

Dit en:
Bovendien bedoelde ik zoeken op Hardtraxx waar veel van zijn reddit posts als screenshot zijn geplaatst of als tekst gekopieerd zijn.

Ohja internet regel 1: the internet never forgets.

Anyway, mijn punt is gewoon dat hij zijn eigen ruiten voor een groot gedeelte heeft ingegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij heeft toch ook een vorm van depressie oid? Dacht ik laatst ergens te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EscapeReality schreef:
zeke schreef:
Wat is HTID?


Evenement in Australië, Hardcore Till I Die


Dit dus blijkbaar:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Op harderstate was hij anderhalf jaar geleden nogal lichtgeraakt toen een hobby producer een climax edit van een van z'n tracks had gemaakt als free release. Iemand zei daarop dat hij meer climax edits van Audiofreq platen tof zou vinden, omdat de breaks daarna werden geruineerd met een harddrop anti ipv een climax. Waarop Audiofreq reageerde met oa:

Citaat:
I hate hearing melodies over and over again. Pitching kicks and melodic climaxes is so.... 2009. And I particularly hate it when people do 'climax edits' of my tracks. If I wanted my music that way, I would have done it that way.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was mijn grootste kritiekpunt op zijn album. Zo veel van die anti's. Die zitten technisch vast steengoed in elkaar en sommige klonken ook gewoon retedik, maar het wordt gewoon saai om het bij elke track te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een geniale producer die muziek maakt die in mijn ogen te moeilijk is voor de grote massa. Het zit allemaal geweldig in elkaar, maar dat betekent niet meteen dat het ook immens populair is. Zijn stijl is bijzonder en moet je toch echt liggen. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Phrantic. Op de een of andere manier zijn zij te goed ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
makrooy schreef:
RTM93 schreef:
De beste man is allang niet meer interessant voor het grote publiek.
Hij is te actief op zoek geweest naar zijn eigen stijl en heeft re hard gewerkt voor te weinig resultaat.
Ik denk dat hij er goed aan doet om even een poos weer naar thuisland Australië te gaan.
Ik was tot en met 2013 een trouwe fan en haast ambassadeur zou ik bijna zeggen van audiofreq. Maar oa door zijn gedrag naar andere deejays en zijn opvattingen over raw hardstyle heb ik hem lang niet meer hoog zitten. Hij zal bijblijven door zijn creativiteit, maar heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door bovengenoemde reden.


Kun je hier meer over kwijt?


Ik denk oa die korte mix die hij online had gezet van nummers die op elkaar lijken.

Haha die was ook best on-point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Een geniale producer die muziek maakt die in mijn ogen te moeilijk is voor de grote massa. Het zit allemaal geweldig in elkaar, maar dat betekent niet meteen dat het ook immens populair is. Zijn stijl is bijzonder en moet je toch echt liggen.


Dit.

Zag hem ook heel veel in de studio vette dingen maken, maar eigenlijk nooit wat van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live vond ik hem wel heel tof. Vooral als hij een freestyle set draait, dan gaat hij alle kanten op. Zonde dat hij dan niet vaker wordt geboekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hem vgm maar 2 keer live gezien :x
Zijn muziek is op wat uitzonderingen na niet zo mijn ding. Ook al hoor je meteen wat een kwaliteit en creativiteit er achter zit. Hij ging imo ook een heel gekke kant op met HwS..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Hij ging imo ook een heel gekke kant op met HwS..


Dat was ook behoorlijk gefaald inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
phoenix schreef:
Ik denk oa die korte mix die hij online had gezet van nummers die op elkaar lijken.

Haha die was ook best on-point.


Zo mooi haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, sja ik ben ook geen raw fan.
Maar zo'n mix kan je van veel meer nummers maken die dan op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Maar zo'n mix kan je van veel meer nummers maken die dan op elkaar lijken.

Eens, maar wel grappig om zo eens te horen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Haha die was ook best on-point.


Zeker, maar zal die geen vrienden mee hebben gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die komt wel weer terug
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen