Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
zeke wrote:Haha, sja ik ben ook geen raw fan.
Maar zo'n mix kan je van veel meer nummers maken die dan op elkaar lijken.
Er is er 1 gemaakt van euforische hardstyle. Enige verschil wat je hoorde was de pitch hoogte..........
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Royvn_ wrote:Die komt wel weer terug
I'll be back
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Hoe zegt die Schwarzenegger dat nou?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
AudiofreQ is begodverdomd van.. ja ff van alles denk ik op het moment. Arme vent
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Zijn album blijf ik thuis ook maar opzetten maar live vind ik het gewoon niks. Hardstyle is, en blijft dansvloer muziek. Dit heeft Hij nooit zo goed kunnen maken in mijn ogen. Die zogenaamde "cross genre" set op the funky cat vond ik bijzonder slecht uitgewerkt in de zin dat alsnog 95% hardstyle was. Zijn energie kon ook nog wel waarderen maar gast 100 keer in een set roepen "I WANT YOU TO MAKE SOME NOISE AT THE COUNT OF THREE. ONE... TWO....THREEEEEE" werkt gewoon niet hier (Lees: NL). Ik hoop van harte dat hij gewoon doorkrijgt dat zijn kwaliteiten echt wel in muziek maken zit, maar gewoon niet in hardstyle. Ga lekker alla Geck-O maken what the fuck je wilt en een fanbase opbouwen die dat ook waardeert in hem. Hardstyle werkt gewoon niet voor hem. Publiek is te koppig en het genre te ondiep voor de wateren die hij graag bevaart.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Jordi wrote:Zijn album blijf ik thuis ook maar opzetten maar live vind ik het gewoon niks. Hardstyle is, en blijft dansvloer muziek. Dit heeft Hij nooit zo goed kunnen maken in mijn ogen. Die zogenaamde "cross genre" set op the funky cat vond ik bijzonder slecht uitgewerkt in de zin dat alsnog 95% hardstyle was. Zijn energie kon ook nog wel waarderen maar gast 100 keer in een set roepen "I WANT YOU TO MAKE SOME NOISE AT THE COUNT OF THREE. ONE... TWO....THREEEEEE" werkt gewoon niet hier (Lees: NL). Ik hoop van harte dat hij gewoon doorkrijgt dat zijn kwaliteiten echt wel in muziek maken zit, maar gewoon niet in hardstyle. Ga lekker alla Geck-O maken what the fuck je wilt en een fanbase opbouwen die dat ook waardeert in hem. Hardstyle werkt gewoon niet voor hem. Publiek is te koppig en het genre te ondiep voor de wateren die hij graag bevaart.
Hier zeker mee eens! Deze man is echt een muzikale grootmeester, maar zijn handelen op social media en in het verleden toen hij bij Bioweapon zat heeft niet bepaald meegewerkt in zijn succes lijkt mij. Ook duurde het heel lang voordat er iets van muziek bij hem uit kwam.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Jordi wrote:Z maar gast 100 keer in een set roepen "I WANT YOU TO MAKE SOME NOISE AT THE COUNT OF THREE. ONE... TWO....THREEEEEE" werkt gewoon niet hier (Lees: NL).
Haha dat dan weer wel. Beetje edm praktijken
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
iirc heeft hij ook een bipolaire stoornis. Lijkt mij ook niet ideaal..
Donateur
last seen Aug 2024
Jordi wrote: Hardstyle werkt gewoon niet voor hem. Publiek is te koppig en het genre te ondiep voor de wateren die hij graag bevaart.
Hep iemand nog een tegel?
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Hoor ik daar zegel?
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 32 minutes ago
klapstoel wrote:
Jordi wrote:Z maar gast 100 keer in een set roepen "I WANT YOU TO MAKE SOME NOISE AT THE COUNT OF THREE. ONE... TWO....THREEEEEE" werkt gewoon niet hier (Lees: NL).
Haha dat dan weer wel. Beetje edm praktijken
Dit was bij vwab wel erg irritant :whistle:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
TiMOTHYb wrote:
Jordi wrote: Hardstyle werkt gewoon niet voor hem. Publiek is te koppig en het genre te ondiep voor de wateren die hij graag bevaart.
Hep iemand nog een tegel?
Tegno-tegel komt die kant op
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een sensatie die man, tering.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nou wat een comeback.

svb is fake news.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
En ik maar denken dat SVB irl Sander heet...

Audiofreq
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Oké dan..

View on Instagram
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ben enorm benieuwd :loving:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Maximumraver wrote:Ben enorm benieuwd :loving:
Ik niet. Deze man heeft echt issues. Zo wispelturig als een vrouw.

Ik ga er even voor het gemak ook van uit dat het geen hardstyle is wat hij heeft gemaakt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:

Ik ga er even voor het gemak ook van uit dat het geen hardstyle is wat hij heeft gemaakt.
Ik ga er ook voor het gemak van uit omdat hij (recent nogmaals) heeft aangegeven geen hardstyle meer te maken.

En hij heeft toegegeven dat hij issues heeft, heeft dat invloed op z'n talent?

Alles wat uit z'n studio komt ben ik benieuwd naar, weet dat het niet altijd voor mij zou zijn, maar hoop dat hij weer z'n passie terugvindt :)
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
RTM93 wrote:

Ja dat doet een bipolaire stoornis met je hè? En snap idd ook niet wat dat met zn talent te maken heeft.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
RTM93 wrote: Ik ga er even voor het gemak ook van uit dat het geen hardstyle is wat hij heeft gemaakt.
Ik ga zelf uit van UK Happy Hardcore :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ik snap ook niet waarom jullie denken dat ik zijn talenten in twijfel trek.
Ik vind hem gewoon ontzettend wispelturig. Zonder daarin een verband te leggen naar zijn muziek.
;)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Mja wat boeit dat nou dat hij wispelturig is? :lol:
Luister jij ook niet naar Jay Reeve omdat hij een vreemd kapsel heeft?
Donateur
last seen Aug 2024
Dan heb je binnen de scene sowieso wel een probleem. De helft van de artiesten loopt met een onooglijk kapsel en de andere helft is kaal...