Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:57 

Artiest

opaa schreef:
Stefaneke, maak een verzamelpost van je eerste post in dit topic! Goede ideeen kunnen we delen en dan kan daniel ze hier terugkijken, hij kan wel wat hulp en planning gebruiken met zo'n enorme klus :P Wie weet winnen we 'm dan ook nog wel als vaste bezoeker van dit forum! Zo zou het er uit zien dan:

A
- <track naam>, <track omschrijving>, <voorgesteld door>
- adolescence, een track over de strijd / twist over wel 18+ zijn en het je niet willen voelen op een feest, opaa

B
- Beerfest, met bier samples en zo dat er eindelijk een 'neem een slok bij dit bliepje' nummer is, opaa

etc

en zo is 't ook makkelijk om een overzicht te hebben van welke track welke 2 weken wint? :)

Wasted Penguinz - Adolezence ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Gast, ben jij wel lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:01 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:

We houden hier ook alle releases van elke week bij dus dan valt dit toch nog wel mee? :P

alphaverb is mijn nr1 dj dus vandaar dat ik zo iets best wil doen voor 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:03 

opaa schreef:
Henk-Jan schreef:

We houden hier ook alle releases van elke week bij dus dan valt dit toch nog wel mee? :P

alphaverb is mijn nr1 dj dus vandaar dat ik zo iets best wil doen voor 'm

Alles voor de fame, aandacht en de bitches tochhhhh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Mediageil noemen we dat hier in Holland toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:12 

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:17 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
mr_vertigo schreef:
Iig sluit ik me dus aan bij het verhaal dat hij best wat objectiever mag zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn xd

Muziek moet je niet objectief bekijken, kwestie van smaak weet je nog? ;).

Natuurlijk vind ik Alphaverb zijn sound niet perfect. Het album substream vind ik ook meer van het zelfde met enkele echte waardige platen. Ik zou graag het komende jaar 26 platen van Alphaverb zien maar ook ik vrees voor een gebrek aan diversiteit.

mr_vertigo schreef:
En trouwens, wat heeft het er mee te maken dat anderen dat ook hebben? Daar heb ik dan dezelfde mening over :P "Kan toch?" is ook altijd zon rare vraag. Wat moet ik daarmee? Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat, maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.

Vrij land enzo, je mag je mening uiten. Er zijn bij jouw toch ook zat mensen in je omgeving die het helemaal niks vinden dat je hardstyle luistert, terwijl je dat blijft doen en je standpunt verkondigd? Ik blijf gewoon lekker AVIO luisteren, ik vind het gewoon iets speciaals. Nu blijven personen natuurlijk doorzeiken maarja, dat is gewoon puur menselijk.

Ik vind het btw raar, dat iedereen mij bekijkt als een die hard avio fan. Terwijl ik echt van elke uithoek van hardstyle kan genieten. Ach ja misschien laat ik het gewoon niet merken. Heb ik ook niet per sé behoefte aan.

Ik zeg ook niet dat je compleet objectief moet of hoeft te zijn, maar je bent duidelijk beïnvloedt door je voorliefde voor Alphaverb. Waar die vandaan komt weet ik niet, misschien ken je hem ook of zo, aangezien je hem altijd Daniël noemt en dingen vaak snel weet? Dus zoals ik al zei, wat objectiever mag van mij wel, niet alles is meteen geweldig, of niet alles wat hij doet hoef je te verdedigen. Daar lijkt het namelijk wel op.

Buiten dat, vrij onbelangrijke punt, om, is het zo dat je precies bevestigd wat ik dus tegen Kutbher uhhmm Khadber zeg. Ik quote hier even mezelf: "Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat...". Ik steun je alleen maar in het supporten van Alphaverb/AVIO, en zeg hiermee dat ik niks afkeur, maar wel verontwaardigd ben ("maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.") door de reactie van Khadber. Het kinderachtig vinden van zo'n grap snap ik, is het ook enigszins, maar dat verhaal over andere berichten en zo voegt werkelijk niets toe :P

Hetzelfde geldt voor jouw verhaal over de mensen in mijn omgeving en hun mening over Hardstyle. Wat wil je daarmee zeggen? Ja, het klopt dat er mensen zijn in mijn omgeving die Hardstyle niets vinden en ik blijf luisteren. Het verschil zit hem erin dat ik niet per definitie alles van Hardstyle vet vind, en het bij jou er af en toe op lijkt dat de goede man Daniël niets fout kan doen, en jij best wel in de verdediging schiet wanneer het minste of geringste over hem wordt gezegd. Dit ding wordt nu dus ook weer opgeblazen tot een discussie over van alles en nog wat, terwijl ik alleen even een stom grapje wilde maken... Sinds wanneer kan dat niet meer op 'n forum, zonder dat er weer allemaal rare punten worden geopperd?

Ik vind Alphaverb ook echt een baas en zijn muziek super goed. Dus, laat daar geen misverstand over zijn! Zo'n filmpje zoals laatst is ook weer optimaal genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:22 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
tegen Kutbher uhhmm Khadber zeg

Okee vet grappig enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:35 

Hardtraxx Addict

Squid schreef:
mr_vertigo schreef:
tegen Kutbher uhhmm Khadber zeg

Okee vet grappig enzo.

Moest even een sneer plaatsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

ben benieuwd of het hem gaat lukken om zo snel leuke tracks te maken, ik wens hem veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 02:33 

Donateur

Henk-Jan schreef:

Nee, opa is zo zot als een gefrituurde ui. Hoe sneller je daar genoegen mee neemt hoe beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 08:18 

mr_vertigo schreef:

Ik zeg ook niet dat je compleet objectief moet of hoeft te zijn, maar je bent duidelijk beïnvloedt door je voorliefde voor Alphaverb. Waar die vandaan komt weet ik niet, misschien ken je hem ook of zo, aangezien je hem altijd Daniël noemt en dingen vaak snel weet? Dus zoals ik al zei, wat objectiever mag van mij wel, niet alles is meteen geweldig, of niet alles wat hij doet hoef je te verdedigen. Daar lijkt het namelijk wel op.

Buiten dat, vrij onbelangrijke punt, om, is het zo dat je precies bevestigd wat ik dus tegen Kutbher uhhmm Khadber zeg. Ik quote hier even mezelf: "Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat...". Ik steun je alleen maar in het supporten van Alphaverb/AVIO, en zeg hiermee dat ik niks afkeur, maar wel verontwaardigd ben ("maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.") door de reactie van Khadber. Het kinderachtig vinden van zo'n grap snap ik, is het ook enigszins, maar dat verhaal over andere berichten en zo voegt werkelijk niets toe :P

Hetzelfde geldt voor jouw verhaal over de mensen in mijn omgeving en hun mening over Hardstyle. Wat wil je daarmee zeggen? Ja, het klopt dat er mensen zijn in mijn omgeving die Hardstyle niets vinden en ik blijf luisteren. Het verschil zit hem erin dat ik niet per definitie alles van Hardstyle vet vind, en het bij jou er af en toe op lijkt dat de goede man Daniël niets fout kan doen, en jij best wel in de verdediging schiet wanneer het minste of geringste over hem wordt gezegd. Dit ding wordt nu dus ook weer opgeblazen tot een discussie over van alles en nog wat, terwijl ik alleen even een stom grapje wilde maken... Sinds wanneer kan dat niet meer op 'n forum, zonder dat er weer allemaal rare punten worden geopperd?

Ik vind Alphaverb ook echt een baas en zijn muziek super goed. Dus, laat daar geen misverstand over zijn! Zo'n filmpje zoals laatst is ook weer optimaal genieten :D

Oké vertigo het is goed, we hebben onze dingen gezegd. Nou is het klaar met de discussie ok? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 10:35 

Henk-Jan schreef:

Muahhahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 10:44 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:

Nee, opa is zo zot als een gefrituurde ui. Hoe sneller je daar genoegen mee neemt hoe beter.

lol xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:27 

Hardtraxx Addict

Vet idee :)
Ben benieuwd, denk dat dit zeker wat leuks kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:18 

Donateur

Geen zin meer in een antwoord Stefaneke? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

alfabet....doe t dan van animatie series :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:01 

Hardtraxx Addict

Dit gaat idd wel veel tijd kosten lijkt me :yes:
Gaan zeker vette dingen uitkomen! :yay:
AVIO sounds vervelen nooit voor de liefhebber xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:15 

Lol kansloze discussie. Al zal ik die ooit ook wel hebben gevoerd!

Anyway, leuk maar gevaarlijk idee. Ben benieuwd of ie t volhoudt en niet saai wordt, al zijn er weinig tracks van AV die me echt weinig doen (triangle of life, stimulate your curiosity bv). Hopen voor t beste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:39 

Hardtraxxer

Leuk idee! Ben benieuwd of er leuke tracks uitkomen. :)

En ik zou zeggen nodig Alphaverb hier uit, kan hij lekker mee discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:59 

Donateur

Project 141 schreef:
no life :surrender:

...en bovendien erg kinderachtig.

Ook zal het geen kwaliteit opleveren.

Doe gewoon je stinkende best voor enkele gruwelijke tracks per jaar i.p.v. dit soort onzinnige projecten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:02 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Project 141 schreef:
no life :surrender:

...en bovendien erg kinderachtig.

Ook zal het geen kwaliteit opleveren.

Doe gewoon je stinkende best voor enkele gruwelijke tracks per jaar i.p.v. dit soort onzinnige projecten. :thumbdown:

zei de meest volwassen persoon aanwezig. Wees blij dat iemand eens wat anders doet dan altijd te zeure
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:24 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Alphaverb (Official)
Alphabet Sessions: A

I have decided to give the 'Alphabet Sessions' a go and start producing a track with the letter A, within the next 2 weeks.
If you like to help out, please reply with some possible tracktitles starting with the letter "A". It could be several words, as long as the first starts with an "A".
When you also have a special reason for the name, feel free to share that aswell, it might inspire me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

opsom topic?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen