Die Trauma kick lijkt me eerder afkomstig van Intractable One.wrote:ik wist dat hij zou komen. Alphaverb heeft zat verschillende kicks. van Overdrive Ya Woofah tot Trauma tot Got It (Unoriginal) tot Back. Beslaat wel een aardig spectrum om binnen te werken lijkt me.wrote: De kicks/synths van Alphaverb lijken allemaal al zoveel op elkaar. Geforceerd produceren lijkt me dan geen verstandig plan. De letters van het alfabet gebruiken is wel een leuk idee.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Pak nou eens zijn album substream. ik vindt er niet zoveel variatie in zitten en ben het daarom met lyst eens.wrote:ik wist dat hij zou komen. Alphaverb heeft zat verschillende kicks. van Overdrive Ya Woofah tot Trauma tot Got It (Unoriginal) tot Back. Beslaat wel een aardig spectrum om binnen te werken lijkt me.wrote: De kicks/synths van Alphaverb lijken allemaal al zoveel op elkaar. Geforceerd produceren lijkt me dan geen verstandig plan. De letters van het alfabet gebruiken is wel een leuk idee.
-
S
Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
Nee natuurlijk. Het is een zeer fijn vooruitzicht om iedere maand 2-3 nieuwe Alphaverb tracks te horen. Maar ik denk dat na 6 maanden alles te eentonig wordt.wrote:Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Leuk idee!
we zullen wel zien wat het resultaat word!
Jij zal Alphaverb ook nooit eens afvallen he.wrote:Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
-
S
Nee, omdat ik zijn sounds gewoon heerlijk vindt. Je hebt toch ook mensen die kanloos genoeg die hard voor Feynoord zijn.wrote:Jij zal Alphaverb ook nooit eens afvallen he.wrote:Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Leuk idee, maar ik hoop dat dit naar het einde toe geen uitmelkerij wordt 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wtf? Wat heeft dat er mee te maken?wrote:Nee, omdat ik zijn sounds gewoon heerlijk vindt. Je hebt toch ook mensen die kanloos genoeg die hard voor Feynoord zijn.wrote:Jij zal Alphaverb ook nooit eens afvallen he.wrote:Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
Kan wat leuks worden!
Als het maar niet te geforceerd wordt, maar hij heeft in tegenstelling tot coone wel 2 weken per track om er wat van te maken.
Als het maar niet te geforceerd wordt, maar hij heeft in tegenstelling tot coone wel 2 weken per track om er wat van te maken.
Zeker weten dat het alleen de sounds zijn die je heerlijk vind?wrote:Nee, omdat ik zijn sounds gewoon heerlijk vindt. Je hebt toch ook mensen die kanloos genoeg die hard voor Feynoord zijn.wrote:Jij zal Alphaverb ook nooit eens afvallen he.wrote:Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
Doe is niet zo kinderachtig joh.wrote: Zeker weten dat het alleen de sounds zijn die je heerlijk vind?
Als ik hier soms de reacties op andere platen van anderen zie, zie ik ook met regelmaat dat iemand ook andere artiesten alleen maar leuk vind, dat is misschien bij Stefaneke zo bij Alphaverb. Kan toch?
-
A
Kan of jouw connectie zijn, of een server die gehost is in Polen. Kan ook aan de game liggen, want ik cod lag ik ook veelwrote:Laggen
Hoeso voel je je hier geroepen om in te grijpen? Of komt dit van jezelf, en niet als mod?wrote:Doe is niet zo kinderachtig joh.wrote: Zeker weten dat het alleen de sounds zijn die je heerlijk vind?
Als ik hier soms de reacties op andere platen van anderen zie, zie ik ook met regelmaat dat iemand ook andere artiesten alleen maar leuk vind, dat is misschien bij Stefaneke zo bij Alphaverb. Kan toch?
Tis een mild grapje, waar Stefaneke wss prima zelf op kan reageren en misschien stiekem een btje om moest lachen... Iig sluit ik me dus aan bij het verhaal dat hij best wat objectiever mag zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn
En trouwens, wat heeft het er mee te maken dat anderen dat ook hebben? Daar heb ik dan dezelfde mening over
Eerst vond ik AVIO ook geweldig, tot rond substream vond ik het teveel op elkaar lijken weer.
Maar nu vind ik hem best gevarieerd.
Maar nu vind ik hem best gevarieerd.
Ik zeg dit niet direct als mod zijnde, meer uit mezelf. Ik vind dat soort opmerkingen nogal kinderachtig zoals ik zei.
Ok.wrote:Ik zeg dit niet direct als mod zijnde, meer uit mezelf. Ik vind dat soort opmerkingen nogal kinderachtig zoals ik zei.
-
S
wrote:Iig sluit ik me dus aan bij het verhaal dat hij best wat objectiever mag zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn![]()
Muziek moet je niet objectief bekijken, kwestie van smaak weet je nog?
Natuurlijk vind ik Alphaverb zijn sound niet perfect. Het album substream vind ik ook meer van het zelfde met enkele echte waardige platen. Ik zou graag het komende jaar 26 platen van Alphaverb zien maar ook ik vrees voor een gebrek aan diversiteit.
Vrij land enzo, je mag je mening uiten. Er zijn bij jouw toch ook zat mensen in je omgeving die het helemaal niks vinden dat je hardstyle luistert, terwijl je dat blijft doen en je standpunt verkondigd? Ik blijf gewoon lekker AVIO luisteren, ik vind het gewoon iets speciaals. Nu blijven personen natuurlijk doorzeiken maarja, dat is gewoon puur menselijk.wrote:En trouwens, wat heeft het er mee te maken dat anderen dat ook hebben? Daar heb ik dan dezelfde mening over"Kan toch?" is ook altijd zon rare vraag. Wat moet ik daarmee? Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat, maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.
Ik vind het btw raar, dat iedereen mij bekijkt als een die hard avio fan. Terwijl ik echt van elke uithoek van hardstyle kan genieten. Ach ja misschien laat ik het gewoon niet merken. Heb ik ook niet per sé behoefte aan.
Er zit wel een verschil tussen mening uitten en alles kut enter.
Vind dit een leuk idee, en Alphaverb is echt wel origineel. Harde platen, softere platen, melodieuze platen, harde kicks, meer distortion kicks en weet ik veel wat allemaal. En ja, die sounds lijkt op elkaar, maar dat heeft iedere artiest
. Dit kan wel eens heel erg vet worden, hoop alleen niet dat je er afgeraffelde tracks tussen krijgt, of tracks die veels te standaard zijn (zoals je bij het Coone album bijna alleen maar hebt). Ben benieuwd!
De eerste track heet Alphabet denk ik 
Alphaverb.
Creatief persoon! Benieuwd wat hier uit gaat komen. Haha.
Creatief persoon! Benieuwd wat hier uit gaat komen. Haha.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vet idee! Hoop wel dat de tracks een beetje van niveau blijven, ben benieuwd iig! 
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 13 days ago
Stefaneke, maak een verzamelpost van je eerste post in dit topic! Goede ideeen kunnen we delen en dan kan daniel ze hier terugkijken, hij kan wel wat hulp en planning gebruiken met zo'n enorme klus
Wie weet winnen we 'm dan ook nog wel als vaste bezoeker van dit forum! Zo zou het er uit zien dan:
A
- <track naam>, <track omschrijving>, <voorgesteld door>
- adolescence, een track over de strijd / twist over wel 18+ zijn en het je niet willen voelen op een feest, opaa
B
- Beerfest, met bier samples en zo dat er eindelijk een 'neem een slok bij dit bliepje' nummer is, opaa
etc
en zo is 't ook makkelijk om een overzicht te hebben van welke track welke 2 weken wint?
A
- <track naam>, <track omschrijving>, <voorgesteld door>
- adolescence, een track over de strijd / twist over wel 18+ zijn en het je niet willen voelen op een feest, opaa
B
- Beerfest, met bier samples en zo dat er eindelijk een 'neem een slok bij dit bliepje' nummer is, opaa
etc
en zo is 't ook makkelijk om een overzicht te hebben van welke track welke 2 weken wint?