mr_vertigo schreef:
Iig sluit ik me dus aan bij het verhaal dat hij best wat objectiever mag zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn
Muziek moet je niet objectief bekijken, kwestie van smaak weet je nog?

.
Natuurlijk vind ik Alphaverb zijn sound niet perfect. Het album substream vind ik ook meer van het zelfde met enkele echte waardige platen. Ik zou graag het komende jaar 26 platen van Alphaverb zien maar ook ik vrees voor een gebrek aan diversiteit.
mr_vertigo schreef:
En trouwens, wat heeft het er mee te maken dat anderen dat ook hebben? Daar heb ik dan dezelfde mening over

"Kan toch?" is ook altijd zon rare vraag. Wat moet ik daarmee? Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat, maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.
Vrij land enzo, je mag je mening uiten. Er zijn bij jouw toch ook zat mensen in je omgeving die het helemaal niks vinden dat je hardstyle luistert, terwijl je dat blijft doen en je standpunt verkondigd? Ik blijf gewoon lekker AVIO luisteren, ik vind het gewoon iets speciaals. Nu blijven personen natuurlijk doorzeiken maarja, dat is gewoon puur menselijk.
Ik vind het btw raar, dat iedereen mij bekijkt als een die hard avio fan. Terwijl ik echt van elke uithoek van hardstyle kan genieten. Ach ja misschien laat ik het gewoon niet merken. Heb ik ook niet per sé behoefte aan.