Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 00:39 

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
De kicks/synths van Alphaverb lijken allemaal al zoveel op elkaar. Geforceerd produceren lijkt me dan geen verstandig plan. De letters van het alfabet gebruiken is wel een leuk idee.

ik wist dat hij zou komen. Alphaverb heeft zat verschillende kicks. van Overdrive Ya Woofah tot Trauma tot Got It (Unoriginal) tot Back. Beslaat wel een aardig spectrum om binnen te werken lijkt me.

Die Trauma kick lijkt me eerder afkomstig van Intractable One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 01:19 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
De kicks/synths van Alphaverb lijken allemaal al zoveel op elkaar. Geforceerd produceren lijkt me dan geen verstandig plan. De letters van het alfabet gebruiken is wel een leuk idee.

ik wist dat hij zou komen. Alphaverb heeft zat verschillende kicks. van Overdrive Ya Woofah tot Trauma tot Got It (Unoriginal) tot Back. Beslaat wel een aardig spectrum om binnen te werken lijkt me.

Pak nou eens zijn album substream. ik vindt er niet zoveel variatie in zitten en ben het daarom met lyst eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 01:51 

Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 02:15 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Ach mensen toch, het gaat om die energie die Alphaverb altijd in zijn tracks weet te stoppen. Heerlijk!

Nee natuurlijk. Het is een zeer fijn vooruitzicht om iedere maand 2-3 nieuwe Alphaverb tracks te horen. Maar ik denk dat na 6 maanden alles te eentonig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 03:54 

Hardtraxxer

Leuk idee! :drool: we zullen wel zien wat het resultaat word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 10:53 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Jij zal Alphaverb ook nooit eens afvallen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:13 

Dakpan schreef:
stefaneke schreef:

Nee, omdat ik zijn sounds gewoon heerlijk vindt. Je hebt toch ook mensen die kanloos genoeg die hard voor Feynoord zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

:huh:

Kan wel wat leuks uitrollen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:21 

Hardtraxx Addict

Leuk idee, maar ik hoop dat dit naar het einde toe geen uitmelkerij wordt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:24 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Dakpan schreef:
stefaneke schreef:

Nee, omdat ik zijn sounds gewoon heerlijk vindt. Je hebt toch ook mensen die kanloos genoeg die hard voor Feynoord zijn.

Wtf? Wat heeft dat er mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:27 

Hardtraxx Elite

Kan wat leuks worden!
Als het maar niet te geforceerd wordt, maar hij heeft in tegenstelling tot coone wel 2 weken per track om er wat van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:44 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Dakpan schreef:
stefaneke schreef:

Zeker weten dat het alleen de sounds zijn die je heerlijk vind? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:

Doe is niet zo kinderachtig joh.

Als ik hier soms de reacties op andere platen van anderen zie, zie ik ook met regelmaat dat iemand ook andere artiesten alleen maar leuk vind, dat is misschien bij Stefaneke zo bij Alphaverb. Kan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:08 

Socializerz schreef:
Laggen

Kan of jouw connectie zijn, of een server die gehost is in Polen. Kan ook aan de game liggen, want ik cod lag ik ook veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:16 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
mr_vertigo schreef:

Doe is niet zo kinderachtig joh.

Als ik hier soms de reacties op andere platen van anderen zie, zie ik ook met regelmaat dat iemand ook andere artiesten alleen maar leuk vind, dat is misschien bij Stefaneke zo bij Alphaverb. Kan toch?

Hoeso voel je je hier geroepen om in te grijpen? Of komt dit van jezelf, en niet als mod?
Tis een mild grapje, waar Stefaneke wss prima zelf op kan reageren en misschien stiekem een btje om moest lachen... Iig sluit ik me dus aan bij het verhaal dat hij best wat objectiever mag zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn xd

En trouwens, wat heeft het er mee te maken dat anderen dat ook hebben? Daar heb ik dan dezelfde mening over :P "Kan toch?" is ook altijd zon rare vraag. Wat moet ik daarmee? Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat, maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:23 

Kraak... Piep...

Eerst vond ik AVIO ook geweldig, tot rond substream vond ik het teveel op elkaar lijken weer.
Maar nu vind ik hem best gevarieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg dit niet direct als mod zijnde, meer uit mezelf. Ik vind dat soort opmerkingen nogal kinderachtig zoals ik zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:36 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Ik zeg dit niet direct als mod zijnde, meer uit mezelf. Ik vind dat soort opmerkingen nogal kinderachtig zoals ik zei.

Ok. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:41 

mr_vertigo schreef:
Iig sluit ik me dus aan bij het verhaal dat hij best wat objectiever mag zijn, mocht dat nog niet duidelijk zijn xd

Muziek moet je niet objectief bekijken, kwestie van smaak weet je nog? ;).

Natuurlijk vind ik Alphaverb zijn sound niet perfect. Het album substream vind ik ook meer van het zelfde met enkele echte waardige platen. Ik zou graag het komende jaar 26 platen van Alphaverb zien maar ook ik vrees voor een gebrek aan diversiteit.

mr_vertigo schreef:
En trouwens, wat heeft het er mee te maken dat anderen dat ook hebben? Daar heb ik dan dezelfde mening over :P "Kan toch?" is ook altijd zon rare vraag. Wat moet ik daarmee? Ja... dat kan ja... moet hij ook vooral volhouden als hij er achter staat, maar anderen mogen daar toch ook hun mening over uiten? Ik doe dat in dit geval middels een grap.

Vrij land enzo, je mag je mening uiten. Er zijn bij jouw toch ook zat mensen in je omgeving die het helemaal niks vinden dat je hardstyle luistert, terwijl je dat blijft doen en je standpunt verkondigd? Ik blijf gewoon lekker AVIO luisteren, ik vind het gewoon iets speciaals. Nu blijven personen natuurlijk doorzeiken maarja, dat is gewoon puur menselijk.

Ik vind het btw raar, dat iedereen mij bekijkt als een die hard avio fan. Terwijl ik echt van elke uithoek van hardstyle kan genieten. Ach ja misschien laat ik het gewoon niet merken. Heb ik ook niet per sé behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:46 

Kraak... Piep...

Er zit wel een verschil tussen mening uitten en alles kut enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Vind dit een leuk idee, en Alphaverb is echt wel origineel. Harde platen, softere platen, melodieuze platen, harde kicks, meer distortion kicks en weet ik veel wat allemaal. En ja, die sounds lijkt op elkaar, maar dat heeft iedere artiest :/ :surrender: . Dit kan wel eens heel erg vet worden, hoop alleen niet dat je er afgeraffelde tracks tussen krijgt, of tracks die veels te standaard zijn (zoals je bij het Coone album bijna alleen maar hebt). Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

De eerste track heet Alphabet denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:34 

Hardtraxx Veteran

Alphaverb. :worship:
Creatief persoon! Benieuwd wat hier uit gaat komen. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:14 

Hardtraxxer

Vet idee! Hoop wel dat de tracks een beetje van niveau blijven, ben benieuwd iig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:14 

Hardtraxxer

Stefaneke, maak een verzamelpost van je eerste post in dit topic! Goede ideeen kunnen we delen en dan kan daniel ze hier terugkijken, hij kan wel wat hulp en planning gebruiken met zo'n enorme klus :P Wie weet winnen we 'm dan ook nog wel als vaste bezoeker van dit forum! Zo zou het er uit zien dan:

A
- <track naam>, <track omschrijving>, <voorgesteld door>
- adolescence, een track over de strijd / twist over wel 18+ zijn en het je niet willen voelen op een feest, opaa

B
- Beerfest, met bier samples en zo dat er eindelijk een 'neem een slok bij dit bliepje' nummer is, opaa

etc

en zo is 't ook makkelijk om een overzicht te hebben van welke track welke 2 weken wint? :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen