Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Pipa schreef:
Voor het hardlopen is dat echt top ipv een setje, want nu heb je constant een piek!.

Wat luister je tijdens het hardlopen?

Resonate 2018 en 2019 megamix heb ik heel lang op gehad tijdens het hardlopen. Evenals Defqon 2017 legends closing. Climax na climax telkens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front x Frequencerz staat online. Doel bij deze set was om een zo divers mogelijke set neer te zetten. Qua mixwerk heb ik gewisseld tussen nummers intact laten, knipjes, vocal editjes en een aantal dubbele drops. Qua trackkeuze wilde ik zorgen voor genoeg herkenning, maar tegelijk ook platen verwerken die je zelden meer hoort. Enjoy! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 00:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hallo, had iemand hier drive besteld? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2023 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De D-Sturb x Rebelion x Warface set staat online. Ik ben anderhalf jaar geleden aan dit project begonnen, er zijn iets van 5 verschillende versies geweest en hier zijn ook de meeste uren in gaan zitten. Voor mij was dit vooral een leerproces om weer wat nieuwe dingen qua edits/mashups te leren en ook een poging om een set met hedendaagse raw platen neer te zetten, waar ik zelf achter zou staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Radical Redemption 2012-2017 set staat online. Zijn LIVE act van toen heeft mij in 2015 ook geïnspireerd om zelf te gaan leren draaien en soortgelijke mixjes te maken. Ik vond het concept heel tof om al je favoriete stukjes van tracks langs te laten komen en ook platen over elkaar te leggen. Toen ik net begon nam ik alles live op, zaten alle tracks vol met cuepoints, alleen kwam hier een enorme foutgevoeligheid bij kijken. Het is vaker voorgekomen dat ik aan het eind van een 60 min set een flinke fout maakte, waardoor ik het hele gebeuren weer opnieuw moest doen. Het was wel de perfecte oefening om te leren draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondertussen staan er al 7 setjes online en ik ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden. Wat is de reden dat je wel/niet een van mijn setjes opzet, en wat is er wel/niet goed aan? Ik heb het meeste aan eerlijke meningen :thumbsup:

Verder ben ik momenteel bezig om het eerste overkoepelende project voor volgend jaar rond te maken, en ben benieuwd of er nog artiesten (combinaties) zijn die jullie graag zien langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze niet allemaal geluisterd ivm persoonlijke smaak, maar vind het een erg vet concept, vind het goed hoe je tiktok inzet om je bereik te vergroten. Ik zou zeggen ga zo door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg sterk concept. Luister zelfs de sets die niet perse voor mij weggelegd zijn, maar ook die vallen door de manier van mixen/mashups etc in de smaak. Ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb ze niet allemaal geluisterd ivm persoonlijke smaak, maar vind het een erg vet concept

Hier ben ik het mee eens! De sets die ik geluisterd heb zijn Atmozfears x Audiotricz x Bass Modulators, D-Block & S-te-Fan en Myst en deze waren erg fijn om te luisteren. De andere sets zijn niet echt mijn ding dus ik wacht mooi op Cyber x Wasted Penguinz, Demi Kanon x Sound Rush, Jay Reeve x Primeshock x Refuzion, Crypsis (Classics) en Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehh, die Delete was pompen. Thanks. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Poehh, die Delete was pompen. Thanks. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks heren :thumbsup:

En ja begrijpelijk uiteraard dat sommige artiestensetjes niet je smaak zijn. Dat is het risico met een concept als dit, dus vandaar dat ik ook wekelijks aan het uploaden ben. Zo zijn er hopelijk toch iedere maand 1-2 setjes die wel je smaak zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2023 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er toevallig een classics liefhebber/kenner die met me zou willen meedenken over een aantal classics setjes? Heb al de nodige opzetjes klaarliggen en wil kijken of ik nog vette platen over het hoofd zie. Je hebt al ontiegelijk veel classics setjes die online staan, dus wil toch opzoek gaan naar wat vergeten pareltjes, om het zo wat interessanter te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2023 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Is er toevallig een classics liefhebber/kenner die met me zou willen meedenken over een aantal classics setjes? Heb al de nodige opzetjes klaarliggen en wil kijken of ik nog vette platen over het hoofd zie. Je hebt al ontiegelijk veel classics setjes die online staan, dus wil toch opzoek gaan naar wat vergeten pareltjes, om het zo wat interessanter te maken.

Je weet me te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Is er toevallig een classics liefhebber/kenner die met me zou willen meedenken over een aantal classics setjes? Heb al de nodige opzetjes klaarliggen en wil kijken of ik nog vette platen over het hoofd zie. Je hebt al ontiegelijk veel classics setjes die online staan, dus wil toch opzoek gaan naar wat vergeten pareltjes, om het zo wat interessanter te maken.


Oude Psyko Punkz kun je met die vocals en extended mix stukjes wel leuke dingen doen. Een Headhunterz set met wat minder bekende platen als Victim Of My Rage en Speakafreak lijkt me ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar die van Crypsis! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brammert, m'n vriendin is helemaal weg van je euforische setjes en met name de recente Jay Reeve x Primeshock x Refuzion vindt ze heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De laatste set van het Elements of Hardstyle project staat online. Het zal voorlopig ook het laatste zijn wat ik qua muziek online ga zetten. Er gaat enorm veel energie en tijd in zulke setjes zitten en ik haal er helaas niet de voldoening uit waar ik naar opzoek was. Vooral het social media/marketing gedeelte wringt enorm, en zie ik mijzelf gewoon niet voor een langere termijn doen. Omdat ik zo actief bezig ben met setjes maken om online te zetten, kan ik er zelf ook bottomline minder van kan genieten. Het blijft al met al ook een jammer besef dat de kans om ergens te komen met de act het grootste is, wanneer ik het volledig over de raw boeg zou gooien, zo actief mogelijk op TikTok ben en überhaupt zoveel mogelijk tijd aan marketing spendeer.

Voor nu neem ik daarom een pauze. Er liggen echter wel veel dingen klaar, dus wellicht dat de kriebel zal terugkomen om daar wat mee te doen. Wanneer en waarmee ik ga komen laat ik voor nu nog open. Al met al hoop ik dat ik met dit project voor wat genietmomentjes heb kunnen zorgen. Tot slot wil ik iedereen bedanken Alchemist wie gesupport heeft. Dat heb ik namelijk wel oprecht gewaardeerd! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle mixjes Bram (L) . Heel tof en ze zullen nog heel vaak beluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 11:57 
 
Hardtraxx Elite

@Bram
Zitten een paar leuke setjes tussen alleen het rommelige overgangenwerk is niet mijn stijl jammer genoeg!
Soms voelt ook iets niet in key of van key veranderd.
Qua potentie zeker leuk, qua originaliteit ook, qua uitvoering voor mij minder.

Maar blijf vooral bij jezelf, genoeg mensen die 't wel leuk vinden!
Ik zal ze sowieso blijven checken of dat er mixjes tussen zitten die meer luisterbaar zijn voor mij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Bedankt voor alle mixjes Bram (L) . Heel tof en ze zullen nog heel vaak beluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Bedankt voor alle mixjes Bram (L) . Heel tof en ze zullen nog heel vaak beluisterd worden!


Hier ook zeker mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Bedankt voor alle mixjes Bram (L) . Heel tof en ze zullen nog heel vaak beluisterd worden!


Hier ook zeker mee eens!

Zeker eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Radical redemption mix staat standaard op met hardlopen! Echt heerlijk die!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2024 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben weer terug van weggeweest. Een tijd van social media af gaan en me minder bezig houden met wat er in de scene gebeurt heeft me wel goed gedaan. Ik heb me vooral gefocust op uitvogelen hoe ik verder wil met Alchemist en heb in de tussentijd ook meegedaan aan de Rebirth contest. Ik ben door naar de 2e ronde en heb mede daardoor genoeg motivatie en inspiratie om het Alchemist project weer door te zetten.

Deze keer op een nieuwe manier: Vanaf nu ga ik een maandelijkse podcast doen, vol met mashups/ edits van verschillende artiesten. Dingen die ik live zou willen draaien. De focus wordt voornamelijk melodische raw, want ik denk dat hier het raakvlak ligt tussen wat ik zelf vet vind en wat kan werken binnen de hedendaagse scene. Creatief gezien kan ik hier ook het meeste mee. Mijn Rebirth inzending geeft een eerste glimp van wat ik vanaf nu met het Alchemist project wil gaan doen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen