Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek het volgende:
1 x Ipod Touch (liefst 3e/4e generatie) 32/64gb

Gewenste staat: Zo goed als nieuw

Maximale verkoopprijs: 100 euro

Betaling: Overschrijving / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen (ligt er aan waar)

Omschrijving:
Ik ben dringend opzoek naar een Ipod Touch, puur omdat mijn telefoon snel leeg gaat als er muziek geluisterd wordt! PM me als je er eentje verkoopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:44 
 

ib4tl

Citaat:
Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven. Verkoop dus bijvoorbeeld je DJ gear, Vinyls, kaartjes voor feesten/festivals e.d, maar ga niet offtopic zoals het verkopen van je schoolboeken, telefoons, gadgets, computers e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij er nou dit van maakt:

iPod Touch met minimaal 1 hardstyle aftermovie of hardstyle Free Track erop. Dan mag het wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb nog een ipod touch 32G

maar ik doe m niet de deur uit voor minder dan 150 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ik heb nog een ipod touch 32G

maar ik doe m niet de deur uit voor minder dan 150 :P

Welke generatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
AniThing schreef:
ik heb nog een ipod touch 32G

maar ik doe m niet de deur uit voor minder dan 150 :P

Welke generatie


4G
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Citaat:
Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven. Verkoop dus bijvoorbeeld je DJ gear, Vinyls, kaartjes voor feesten/festivals e.d, maar ga niet offtopic zoals het verkopen van je schoolboeken, telefoons, gadgets, computers e.d.
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag