Dudejay schreef:
Jor-D schreef:
Ik zie zowieso geen toekomst in 1 App voor 1 specifiek platform (iOS). En heb al helemaal geen tijd, of het geld, om voor ieder platform een App te maken.
Misschien dat ik later tijdens mn opleiding eens een mobiele versie van de website ga maken voor studiepunten. Maar voorlopig heb ik het al druk genoeg
Ga me liever richten op de huidige website beter/vernieuwender te maken
Site werkt gewoon op de iPhone of Android toestellen, degene die anders beweren moeten misschien eens hun telefoon updaten

nee snap ik
maar app maken is gratis, mits je apple computer hebt!
en misschien zijn er wel mensen die er veel verstand van hebben en het voor je willen doen?
Je weet zelf niet waar je het over hebt.
Een app maken is gratis ja.. mits je de kennis van het programmeren hebt.
En daarvoor hoef je zover ik weet geen mac te hebben. Overigens zit je bij een app te ontwikkelen al tegen de 1000 euro aan, dus als jij denkt dat dit "gratis" is, regel jij het maar eens gratis.
Een app is totaal overbodig, een leuke toevoeging, maar voor het werk, tijd, geld dat er in word gestoken is dit niet praktisch. En zoals Jor-D zelf al zegt, de site werkt zonder problemen op iOS, Android, en zal me niks verbazen als de site ook gewoon goed werkt op me oude htc touch diamond met opera.
En Jor-D maak alsjeblieft geen mobiele website, totaal nutteloos IMO. Indien je dit wel doet, graag niet automatisch doorverwijzen naar de mobiele verzie als ik de site bezoek met me desire hd.