Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Zany - World Belongs To You

Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
In mijn dorpje opgenomen. Vet!
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Wat een ontiegelijk saai nummer met verschrikkelijke gay vocals......
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Vind dit niet veel soeps :/
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Luistert lekker weg ^^
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Om maar tegen de meeste in te gaan hier:

Gave track, leuke clip en geweldige actie om het album gratis weg te geven
J
Ik vraag me af waarom veel hier zich druk kunnen maken om een videoclip...

Mehhhhh
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Matige track, slechte vocalen, maar wel een geniale actie om het album gratis weg te doen!
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik doe geen moeite om de clips te kijken. Zet youtube aan en luister het en ga ondertussen lekker wat anders doen. Ben niet van de clips icm hardstyle. Nummer luistert wel lekker weg. Of t album geld had gekost of niet, ik had hem gehaald. Dit bespaard me mooi weer wat euro's, toffe actie!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Patatzak wrote:Doet me een beetje denken aan pillars of creation, die mello
Doet me eerder denken aan I'm Alive van SS & The Pitcher. Overigens mogen al die clipjes wel stoppen imo, het is ergens genoeg geweest vind ik. :/
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
G1LL wrote:Album gratis is natuurlijk heeeeeeeel vet.

Hopelijk word dat album in z'n geheel wel wat beters, deze track spreekt me alles behalve aan. Mainstream plaatjes van mijn grote held mag, maar dit is toch wat onder de maat. De clip is idd ook niet geweldig...

Ach ja, niet alles kan perfect zijn :)
Ik maak me eigenlijk geen zorgen zolang dit maar niet de regelmaat van de dag wordt bij hem. Toch begin ik langzaam aan Zany te twijfelen. Dit is ook niet echt een nummer in Zany's herkenbare stijl van de laatste jaren en dat geldt wel voor wat meer producties van hem de laatste tijd. Squared, Sound Intense City, dit... ik vind het, buiten dat ik het boutplaten vind maar goed, allemaal erg dertien in een dozijn. Hij was toch altijd een producer die eruit sprong, z'n eigen stijl had... dit begint steeds meer te verzinken in die enorm doelloze hardstylemassa van tegenwoordig. Jammer. Maar anderzijds begrijpelijk als je na al die jaren weer eens wat anders wilt produceren.
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2008
last seen Aug 2022
Heerlijk nummer... (L)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
emmerick wrote:Zany produceert een mainstream plaatje gelijk iedereen roepen dat Zany mainstream is geworden. >.<
Echt he, ik vind het nog best een leuke track ergens, maar soms klinken de vocals wat onzuiver dat stoort imo erg veel. Verder kan ik niet wachten tot het album komt (IK WIL Reality into nightmare) en dan ook nog eens FREE! Zany bewijst maar weer eens wat voor een held hij is.
:worship:
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
ik vind die clips altijd zo onnodig :/ verder best een aardige track
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Had toch wel iets anders verwacht van Zany, wel lekkere track vindt ik. :)
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Track is zeker niet slecht, maar niet echt mijn smaak. Beetje Stardust + I'm Alive dit.
De clip is dan weer hilarisch, vooral die pretkop van Zany als hij dat ijsje geeft :lol:
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Prima nummer, lijkt wel wat te veel op I'm Alive.
Over de clip.. Tsja.. 4:01 was het punt waarop ik mij echt afvroeg waar ik nou eigenlijk naar aan het kijken was.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Hij word steeds beter, vind hem gewoon lekker euforisch. Echt een zomerplaat waar je vrolijk van word,
beetje zon mag er wel bij :x Over de clip, tsja @ 4 min is het wel een beetje kinderachtig ja maar Zany blijft een baas met zijn pretkop :P Heerlijk hoe vrolijk die man altijd is. Kom maar op met dat album, ben namelijk ook zeer benieuwd naar die track die je in de trailer hoort (volgens mij de eerste track)
L
Hardtraxxer
hsgroningen wrote:Hij word steeds beter, vind hem gewoon lekker euforisch. Echt een zomerplaat waar je vrolijk van word,
beetje zon mag er wel bij :x Over de clip, tsja @ 4 min is het wel een beetje kinderachtig ja maar Zany blijft een baas met zijn pretkop :P Heerlijk hoe vrolijk die man altijd is. Kom maar op met dat album, ben namelijk ook zeer benieuwd naar die track die je in de trailer hoort (volgens mij de eerste track)
Ik bedoelde niet Zany, maar dat stukje dat die kale gast staat te zingen. Dat vind ik ronduit lachwekkend/belachelijk.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Lihanboutje wrote: Ik bedoelde niet Zany, maar dat stukje dat die kale gast staat te zingen. Dat vind ik ronduit lachwekkend/belachelijk.
Ja, daar doelde ik ook meer op ja. Doet me denken aan Zanger Rinus :x
Wie is deze zanger eingelijk? dacht eerst ff dat het Dozer was
L
Hardtraxxer
hsgroningen wrote:
Lihanboutje wrote: Ik bedoelde niet Zany, maar dat stukje dat die kale gast staat te zingen. Dat vind ik ronduit lachwekkend/belachelijk.
Ja, daar doelde ik ook meer op ja. Doet me denken aan Zanger Rinus :x
Wie is deze zanger eingelijk? dacht eerst ff dat het Dozer was
Haha! Geen idee wie de beste man is. In ieder geval speelt hij ook de sterren van de hemel in de videoclip van Evil Activities - Evil Inside.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Brad Grobler, staat in de YT beschrijving ;)
A
Jammer van de clip, maar de track vind ik wel vet
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 13 days ago
dawasiknie wrote: Squared, Sound Intense City, dit... ik vind het, buiten dat ik het boutplaten vind maar goed, allemaal erg dertien in een dozijn.
Ik vind Squared echt alles behalve 13 in een dozijn.
Je houdt ervan of niet, maar het is absoluut geen standaard plaat.

Over deze, laten we het er maar op houden dat iedereen wel eens een mindere track maakt :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een drama deze track.
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Dacht even dat het een lesbisch koppel was...