Free of charge wajoooooeeehhh!
Held!
OT: lekker plaat, maar vocals zijn iets te melig...
OT: lekker plaat, maar vocals zijn iets te melig...
Vooroordelen, opportunisme viert ook hier hoogtij.....Zany kan heel divers produceren en dat op een (gratis) album zo'n plaatje staat vind ik prima, maar om dan meteen te roepen dat hij het kwijt is of mainstream is geworden is ronduit hilarisch. Ik geloof absoluut niet dat Zany heel dit album vol gaat gooien met mainstream hardstyle.wrote:Vooroordelen?wrote: Als een dj dit soort filmpies gaat zitten bedenken dan geeft dat meestal aan dat het einde carriere is, kijk maar naar Zatox. Zany kan goede mainstream maken, maar waarom maakt hij mainstrean popmuziek in plaats van mainstream hardstyle, al wordt dat laatste al een tijd niet meer gemaakt.
Heb je überhaupt alle tracks die op dit album komen al eens gehoord? Er zijn tot nu toe maar 4(?) previews. En het zijn niet allemaal tracks zoals deze.
Je baseert alles op 1 track, vind ik geen goede maatstaaf eerlijk gezegd
Je reactie slaat kant noch wal. Zany heeft al veel eerder mainstream gemaakt ( Decibel Anthem, Angel of the Sun ) en maakte daarna o.a. Acid Nightmare Remix, Psychedelic Trip, Son of Torture en Ghoulish Delight. Ja man, echt zijn ondergang ....wrote:Als een dj dit soort filmpies gaat zitten bedenken dan geeft dat meestal aan dat het einde carriere is, kijk maar naar Zatox. Zany kan goede mainstream maken, maar waarom maakt hij mainstrean popmuziek in plaats van mainstream hardstyle, al wordt dat laatste al een tijd niet meer gemaakt.wrote:Idd! Zany geeft met deze plaat aan dat hij mainstream is... Wat een doemdenken af en toe zegwrote:Zany is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.
jij verliest bij deze dus het recht om dit album te downloaden hoe goed het uiteindelijk ook iswrote:Als zijn album gratis is dan weet ik al waarom en ik hoef er geen.
Bah wat ben jij een triest ventje zeg :')wrote:Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.
Aangenaam.wrote:Bah wat ben jij een triest ventje zeg :')wrote:Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.
Een iemand roept dat Zany mainstream is geworden, Emmerick gelijk roepen dat iedereen dat roept!wrote:Zany produceert een mainstream plaatje gelijk iedereen roepen dat Zany mainstream is geworden.
Bij Zany de ijscoman ging ik stukwrote:Sjongejonge wat een clip zeg.Samen romantisch ijsjes eten met als toppunt Zany als de ijscoman.
Track is niets voor mij. Leuk dat z'n album gratis wordt, nu nog hopen dat z'n album ook nog eens vet wordt.
Hij had het beter Stardust (Zany remix) kunnen noemen.wrote:Doet me een beetje denken aan pillars of creation, die mello
Krijgen de DJ's voor die MAG quotering geld, of is dat puur voor de roem? (denkt aan die M5 van HHZ)wrote:Wtf die clip.
Plaat is saai.
En leuk dat gratis maar wel heel toevallig dat dit gebeurt tezamen met die stemmingen voor die achterlijke Dj Charts shit.
Roem en geld uiteraard. Een top notering zal vast resulteren in meer geld. Misschien wil zany even scoren bij het mainstream publiek vlak voor de stemmingen...wrote:Krijgen de DJ's voor die MAG quotering geld, of is dat puur voor de roem? (denkt aan die M5 van HHZ)wrote:Wtf die clip.
Plaat is saai.
En leuk dat gratis maar wel heel toevallig dat dit gebeurt tezamen met die stemmingen voor die achterlijke Dj Charts shit.
Dit gewoon.wrote:Bah wat ben jij een triest ventje zeg :')wrote:Het is echt nodig dat men fel optreedt tegen dit soort popmuziek. Doe je dit niet dan gaat zo'n Zany nog denken dat het goed is en maakt hij een film.
Dat tweede is gewoon niet juist, maar omdat jij het bent mag je dit zeggen.Bij Crypsis heb je ook al dezelfde soort reactie geplaatst over hem dat hij mainstream wordt en het afgelopen is met hem etc etc..