nee dat was Pavelow en dan nog wat.
Even de Darkstyle presenten jwzwrote:CORWIN! Wat leuk dat je hier ook rondhangt.
Source: freaky.nl
Even de Darkstyle presenten jwzwrote:CORWIN! Wat leuk dat je hier ook rondhangt.
beetje late reactie, maar beter laat dan ooit :pwrote:onderbouw het dan is?wrote:vind er geen zak aan, maar das mijn mening...
had toch wel gehoopt dat zany voor zn eigen grote feest een fatsoenlijk anthem zou maken
Of is je argument, geen happy ass melodie dus niks aan :')
Duivelse synth.wrote:Ik weet niet, maar als ik die synth in de climax hoor ga ik alles behalve drinken halen. Verschil van mening haha!
Nee, oke. Maar dan mag het publiek wel aangeven dat ze dat de verkeerde naam hebben gegeven (logisch gezien), omdat het wel heel veel weg heeft van drum n bass, maar gewoon niks van dubstep.wrote:Ik zeg ook niet dat het geen verwijzing is naar dubstep (ik zeg ook dat het het daardoor is geinspireerd), maar dat die verwijzing er is, wil niet zeggen dat het nummer meteen de regels moet volgen van een dubstep nummer. Het is immers geen dubstep nummer, het is 'dubstyle', en volgens mij mogen ze aan een nieuw (sub-)genre toch best hun eigen invulling geven van wat het precies inhoudt
Dubstyle (dubstep) heeft ook niks met Drum 'n Bass te maken....wrote:Die Dubstyle mix lijkt eg helemaal niet op DnB.. dat is meer HipHop..
heerlijk! die climaxwrote:http://www.youtube.com/watch?v=DyD_PSD7k0w
wou net zeggen.wrote:Dubstyle (dubstep) heeft ook niks met Drum 'n Bass te maken....wrote:Die Dubstyle mix lijkt eg helemaal niet op DnB.. dat is meer HipHop..
Zal dus niet best gaan met de tickets.Vinyl 12" + Free Ticket !!!
fusionspecial0015
Limited Vinyl Edition : Picture Disc !!!
+ Free Tickets Who Buy This New Fusion Vinyl Before 09-04-2010 !!!
Only 300 Copies Available,
So Take Your Chance Now.
Special Pre-Order Price 12,95 euro,
Normal Price 15,95 Euro.
Daarom zeg ik het ....wrote:wou net zeggen.wrote:Dubstyle (dubstep) heeft ook niks met Drum 'n Bass te maken....wrote:Die Dubstyle mix lijkt eg helemaal niet op DnB.. dat is meer HipHop..
Dnb
The Great Zany Showwrote:ZANY - THE GREAT ZANY SHOW (PICTURE DISC) (INCL. FREE TICKET)
Price: €13.95
Ask a question about this product
Free Ticket voor wat ?
Voor 13,95...? Is dan wel erg goedkoop?wrote:The Great Zany Showwrote:ZANY - THE GREAT ZANY SHOW (PICTURE DISC) (INCL. FREE TICKET)
Price: €13.95
Ask a question about this product
Free Ticket voor wat ?
er zijn er maar 300;)! dus zoveel is dat niet, denk dat het gewoon niet goed looptwrote:Jah of dit is gewoon een manier om reclame te maken voor 'de vinyl'
Nee ik bedoel niet de vinyl van het anthem, maar gewoon voor de vinyl in het algemeen.wrote:er zijn er maar 300;)! dus zoveel is dat niet, denk dat het gewoon niet goed looptwrote:Jah of dit is gewoon een manier om reclame te maken voor 'de vinyl'
mm ja daar kan je een punt hebben:)wrote:Nee ik bedoel niet de vinyl van het anthem, maar gewoon voor de vinyl in het algemeen.wrote:er zijn er maar 300;)! dus zoveel is dat niet, denk dat het gewoon niet goed looptwrote:Jah of dit is gewoon een manier om reclame te maken voor 'de vinyl'