Vind er niet zoveel aan 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- The Great Zany Show (Original Mix)YouTube
- 02The Great Zany Show (Dub Mix)freaky.nl
- 03The Great Zany Show (Dubstyle Mix)thegreatzanyshow.nl
Source: freaky.nl
vind de anthem wel lekker, maar vind die dubstyle mix echt compleet overbodig
klinkt echt belabberd hoe zany het heeft gedaan, vind de dubstyle in MF point of perfection en de 2 tracks van pavelow erg lekker, maar dit doet me echt totaal niks
Haha die dubstyle mix is gruwelijk. 
+1wrote:Haha die dubstyle mix is gruwelijk.
Die mid intro is wel hard van de Original Mix, climax vind ik wat minder 
Maar hey, het is Zany! Belandt zowieso in de CD map
Maar hey, het is Zany! Belandt zowieso in de CD map
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
vind de dubstyle mix echt super klote 
Ik hoop het maar.wrote:Laag kwaliteit previewwrote:Ik vind zo te horen de afmix een beetje zwakjes... Klinkt wat dof allemaal...
Waar is die dubstyle mix te horen dan?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
http://www.freaky.nl/site/player/mp3.ht ... t10912.xmlwrote:Waar is die dubstyle mix te horen dan?
dan onderaan.
Ah! Toegevoegd dus!wrote:http://www.freaky.nl/site/player/mp3.ht ... t10912.xmlwrote:Waar is die dubstyle mix te horen dan?
dan onderaan.
Edit: Nee, helaas. Ik vind het niet echt passen.
-
M
Ik weet niet precies wat ik hier van moet vinden..
Het is wel hard, maar word er niet echt warm of koud van vind het allemaal te standaard had wel wat meer verwacht van deze man.
Het is wel hard, maar word er niet echt warm of koud van vind het allemaal te standaard had wel wat meer verwacht van deze man.
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
een hele fijne anthem
hij was laatst nog bij ons in de discotheek werd die ook gedraaid super plaat
hij was laatst nog bij ons in de discotheek werd die ook gedraaid super plaat
ze hadden beter die dubstyle mis een drumstyle mix kunnen noemen, want ik zie er geen dubstep in ofzo.
Vind ik ookwrote:Niet echt een bijzondere track
ik sluit me erbij aan...wrote:Vind ik ookwrote:Niet echt een bijzondere track
Zeggen ze dat dan? Volgens mij is er nooit gesuggereerd dat dubstyle per se dubstep moet bevatten.wrote:ze hadden beter die dubstyle mis een drumstyle mix kunnen noemen, want ik zie er geen dubstep in ofzo.
waarom zouden ze het anders dubstyle noemen?
Waarschijnlijk omdat het in de eerste plaats daardoor werd geinspireerd. Het feit dat ze het geen dubstep noemen wijst eigenlijk al uit dat het geen dubstep iswrote:waarom zouden ze het anders dubstyle noemen?
tja daar kan ik niet tegenop, maar ik vind het nog steeds wazig.
Komop, je kan de verwijzing naar dubstep niet ontkennen.wrote:Waarschijnlijk omdat het in de eerste plaats daardoor werd geinspireerd. Het feit dat ze het geen dubstep noemen wijst eigenlijk al uit dat het geen dubstep iswrote:waarom zouden ze het anders dubstyle noemen?
Ik zeg ook niet dat het geen verwijzing is naar dubstep (ik zeg ook dat het het daardoor is geinspireerd), maar dat die verwijzing er is, wil niet zeggen dat het nummer meteen de regels moet volgen van een dubstep nummer. Het is immers geen dubstep nummer, het is 'dubstyle', en volgens mij mogen ze aan een nieuw (sub-)genre toch best hun eigen invulling geven van wat het precies inhoudtwrote:Komop, je kan de verwijzing naar dubstep niet ontkennen.wrote:Waarschijnlijk omdat het in de eerste plaats daardoor werd geinspireerd. Het feit dat ze het geen dubstep noemen wijst eigenlijk al uit dat het geen dubstep iswrote:waarom zouden ze het anders dubstyle noemen?
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
x2 Vind orgineel dikker. De eerste track die volledig "Dubstyle" is?wrote:Ah! Toegevoegd dus!wrote:http://www.freaky.nl/site/player/mp3.ht ... t10912.xmlwrote:Waar is die dubstyle mix te horen dan?
dan onderaan.
Edit: Nee, helaas. Ik vind het niet echt passen.