Hoaaah!
Hoaaah!
hahaha daar zat ik ook al aan te denkenwrote:wrote:Zany - Psychedelic Trip (FUS067)
Label: Fusion Records
Vinyl release: NVT
WEB release: 13/09/2010
A1. Psychedelic Trip (Original Mix)
B1. Psychedelic Trip (Radio Edit)
Samples:
View on YouTube
Bron:
http://www.junodownload.com/products/ps ... 631542-02/
Is het niet trouwens nummer 76 ipv 67
Dat is de enige bewoording die ik voor deze release heb!wrote:
die is live ook wel goed te doen vind ikwrote:Met deze plaat heeft ie zijn voor mij mindere release The Great Zany Show helemaal goed gemaakt!
Ik denk Frontliner & B-Front met onder andere Auditory Nervewrote:kben nu gwn alweer benieuwd wat de FUS077 gaat worden want fusion heeft alleen maarreleases...echt niet normaal...dez is ook wel snoei hard gwn wat een track hulde
![]()
![]()
Zal ook denk wel een solo release wordenwrote:Ik denk Frontliner & B-Front met onder andere Auditory Nervewrote:kben nu gwn alweer benieuwd wat de FUS077 gaat worden want fusion heeft alleen maarreleases...echt niet normaal...dez is ook wel snoei hard gwn wat een track hulde
![]()
![]()
Een Scantraxx'ert denk ik.wrote:En die Club Bizarre remix dan? Leuk plaatje.
Development, Darkside, Neophobia en Sleepwalker denk ik dan aan. Ik bid elke dag dat dit gaat gebeuren. Dan hebben we de release van het jaarwrote:Auditory Nerve was volgens Jowan een Scantraxx track
En waarschijnlijk zijn de volgende twee Cherish / Shut Up en een B-Front 4(?)-tracker, geen idee welke eerst. Overigens wordt From Scratch nog een keer officieel gereleased, wss als er weer nieuwe tracks zijn. Yellow Minute Remix komt wss met Shreek Remix en een andere Remix van een NC track die er aan zit te komen