Dat vond ik ook een beetje, totdat ik hem live hoordewrote:helaas, niet mijn stijl
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
G
ja, das meestal met zulke nummers, live zijn bijna alle HS nrs vetwrote:Dat vond ik ook een beetje, totdat ik hem live hoordewrote:helaas, niet mijn stijl
2 hoor, Awake / Elements was op TILLTwrote:Dan heeft Bfront van de laatste 4 Fusion releases er 3 gemaakt! Onwaarschijnlijk, maar je hoort mij niet klagen
Denk dat Psychedelic Trip tot 1 van de weinige echte klassiekers van de huidige HS kan worden beschouwd.
Daar wil je dus mee zeggen dat je het geen goede plaat vind?wrote:Denk dat Psychedelic Trip tot 1 van de weinige echte klassiekers van de huidige HS kan worden beschouwd.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
read.wrote:Daar wil je dus mee zeggen dat je het geen goede plaat vind?wrote:Denk dat Psychedelic Trip tot 1 van de weinige echte klassiekers van de huidige HS kan worden beschouwd.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Daarmee zegt hij iets over het niveau van de huidige hardstylewrote:Daar wil je dus mee zeggen dat je het geen goede plaat vind?wrote:Denk dat Psychedelic Trip tot 1 van de weinige echte klassiekers van de huidige HS kan worden beschouwd.
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
En gelijk heb je.wrote:Denk dat Psychedelic Trip tot 1 van de weinige echte klassiekers van de huidige HS kan worden beschouwd.
een klassieker worden is in mijn ogen heel erg moeilijk, dan moeten het platen zijn die ik een paar jaar later nog steeds met veel plezier en regelmaat op zou zetten.
dat soort platen zijn bij mij bijvoorbeeld Rock civil, Evolution Leaps FWD en Crystal.
valt nog te bezien of dat met psychedelic trip ook zo is, platen die ik een paar maanden terug vet vond luister ik nu bijvoorbeeld veel minder nog
dat soort platen zijn bij mij bijvoorbeeld Rock civil, Evolution Leaps FWD en Crystal.
valt nog te bezien of dat met psychedelic trip ook zo is, platen die ik een paar maanden terug vet vond luister ik nu bijvoorbeeld veel minder nog
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Wie weet.......tis iig een superstrakke plaat.wrote:Denk dat Psychedelic Trip tot 1 van de weinige echte klassiekers van de huidige HS kan worden beschouwd.
Voor mij is et iig Magic...
Magic kan zeker gerekend worden tot een van de betere platen ooit gemaakt 
2x maar Psychedelic voor mij persoonlijk ook tot een van de;)wrote:Magic kan zeker gerekend worden tot een van de betere platen ooit gemaakt
Psychedelic of Psychedelic Trip?wrote:2x maar Psychedelic voor mij persoonlijk ook tot een van de;)wrote:Magic kan zeker gerekend worden tot een van de betere platen ooit gemaakt
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dan ben je al te laatwrote:dan maak er maar 2 releases van. ik wil zo snel mogelijk B-Front's eerste solo release hebbenwrote:wrote:b-front?
Maar als ze wachten tot Musical Analysis en Inner Creativity gefinetuned zijn voor release heb ik alle geduld van de wereld.