zoiezo 
Zany sounds doen deze track echt veel goeds
Brennan is duidelijk aanwezig in deze track
Ik heb deze melodie nog nooit eerder gehoord? Is voor BH zijn doen ook erg vernieuwendwrote:Erg dikke track, enige minpunt is de climax vind het een standaard melodietje.. mid-intro
Ik ook haha, eindelijk is ie uit!wrote:Sinds Fusion The Next Level al gek op dit nummer
Zeg ik ook niet vind het als een standaard melodie klinkenwrote:Ik heb deze melodie nog nooit eerder gehoord? Is voor BH zijn doen ook erg vernieuwendwrote:Erg dikke track, enige minpunt is de climax vind het een standaard melodietje.. mid-intro
Idd! Ik gebruik ze ook altijd, AVIO doet het ook, en als ik het goed heb BLQ, Dance Pollution en Titanic ook.wrote:Ik vind dat (radio edit) van Fusion zo chill he, waarom doet niet elk label dat
is voor mensen zoals ik die geen setjes maken zo veel chiller dan ellenlange intro + outro's
+ ze nemen minder ruimte in beslag op je ipodwrote:Ik vind dat (radio edit) van Fusion zo chill he, waarom doet niet elk label dat
is voor mensen zoals ik die geen setjes maken zo veel chiller dan ellenlange intro + outro's