Last edited by Calmdowner on , edited 3 times in total.
C
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
1,631 postssince 2012
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
2,257 postssince 2011
Haha leuk gedaan, ook een vette performance 
Van wie is dat origineel ook al weer? Vroeger zo vaak beluisterd.
C
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
1,631 postssince 2012
David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down
E
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2020
38 postssince 2012
wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down
Audio Bullys ft. Nancy Sinatra - Shot You Down
Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Thnx.wrote:wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Wist nog wel zeker dat het absoluut geen Guetta kon zijn
Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.wrote:wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Origineel:
Cher - Bang bang (My baby shot me down) (1966)
C
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
1,631 postssince 2012
Nooit van gehoordwrote:wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,827 postssince 2011
Zo deze is wel gaaf zeg 
B
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
4,098 postssince 2012
wrote:Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.wrote:wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Origineel:
wrote:Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Ik moest het ook opzoeken hoor.wrote:wrote:Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Zo fijn als mensen elkaar fout verbeteren 
Hmm ja maar in principe denk ik dat Kepro wel de Audio Bullys versie bedoelde (of luisterde jij veel Cher vroeger Kepro?), dus dan is het in elk geval niet geheel fout.wrote: Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.
Origineel:
Oke, dan mats ik m, halve punt krijgt hij van me.wrote: dus dan is het in elk geval niet geheel fout.
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Wat een heerlijke tool dit! 
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
View on SoundCloud
@41:19
@41:19
E
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2020
38 postssince 2012
wrote:Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.wrote:wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Origineel:
Haha dat wist ik dan weer niet. Zo zie je maar waar sommige samples helemaal vandaan komen. Nu kan ik helaas alleen niet meer die David Guetta versie verafschuwen omdat het gejat zou zijn van Audio Bullys
H
last seen Jun 2014
1 postssince 2014