wrote:Heb al geen intresse meer.wrote:Tot zover..,
Genoeg leuk spul zo te lezen op HS.comCode: Select all
Pure hardstyle will project from your speakers with the sounds of Italian Hardstyle legend, Zatox, A2 Records and Gunz for Hire colleague Adaro and of course the hottest tunes from Noisecontrollers. He also added tracks from other great producers such as; Alpha², Psyko Punkz, Coone and Crypsis
Active topics in Tracks
Moderators
Is toch leuk dat Universe was Born/ Gangstah Shit/ Let it Go/ Kick Back/ No Fear/ Indoctrination/ Put it On en zo er weer op staan?wrote:wrote:Heb al geen intresse meer.wrote:Tot zover..,
Genoeg leuk spul zo te lezen op HS.comCode: Select all
Pure hardstyle will project from your speakers with the sounds of Italian Hardstyle legend, Zatox, A2 Records and Gunz for Hire colleague Adaro and of course the hottest tunes from Noisecontrollers. He also added tracks from other great producers such as; Alpha², Psyko Punkz, Coone and Crypsis![]()
![]()
hehe nee inderdaad!
Die zie je namelijk nooit op CD's staan!
Waarom er dus nog geen tracklist isdjrandofficial Randy Wieland
Tonight mixing the #xxlerator CD, so no free sunday night for me. What are your #chillout plans for tonight??
wrote:Waarom er dus nog geen tracklist isdjrandofficial Randy Wieland
Tonight mixing the #xxlerator CD, so no free sunday night for me. What are your #chillout plans for tonight??
TL:

15 promo's dus, al zijn ze lang niet allemaal nieuw. Wel mooi dat Virus er op staat

15 promo's dus, al zijn ze lang niet allemaal nieuw. Wel mooi dat Virus er op staat
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Helemaal geen slechte cd 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
11 t/m 18 is wel vet ja.
Wow, ondanks alle vrees toch nog een hele fijne TL geworden zeg.
Zware lijst
! Deze gaat besteld worden!
Jawel maar ik vind Ran D zo kut mixen.wrote:Zware lijst! Deze gaat besteld worden!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Bioweapon is niet langer meer!?!?
Het is Audiofreq geworden!! Tear U Down.
Gefeliciteerd Sam, nu kun je het afsluiten.
-
T
Staan een paar leuke plaatjes op Virus, Ravelotution, No Time To Sleep 
Check 'Wist je dat'. Weet trouwens niet of het waar is, zal het eens vragen.wrote:Bioweapon is niet langer meer!?!?
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Lees de andere reacties van mij maar terug op die citaten.wrote:Check 'Wist je dat'. Weet trouwens niet of het waar is, zal het eens vragen.wrote:Bioweapon is niet langer meer!?!?
Toen wisten we nog niet beter, nu hebben we meer info.
Veel beter dan iedereen verwacht had haha, mooi lijstje!! 
Woei 2e gedeelte van de lijst is echt super dik!
Ook vet dat gewoon 3 van de 4 vetste Fusion releases waar ik naar uit kijk er op staan
Ook vet dat gewoon 3 van de 4 vetste Fusion releases waar ik naar uit kijk er op staan
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Had toch gehoopt op Sorrow, die wil ik wel eens HQ horen, maargoed alsnog geen verkeerd lijstje. 
Houden ze voor zichzelf! En terechtwrote:Had toch gehoopt op Sorrow, die wil ik wel eens HQ horen, maargoed alsnog geen verkeerd lijstje.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zolang hij maar op Qlimax gedraaid wordt dan haha 
Hele vette tracklist!
Snap alleen Gangsta Shit op die plek niet helemaal...
En over het mixwerk maak ik me ook geen zorgen gezien de A2 cd.
Snap alleen Gangsta Shit op die plek niet helemaal...
En over het mixwerk maak ik me ook geen zorgen gezien de A2 cd.
mag ik vragen waar je dat vandaan haalt? Want ik had ergens op een site gelezen dat ze sorrow juist binnenkort gingen uitbrengen, maar De Weg Kwijt exclusief zouden houden...wrote:Houden ze voor zichzelf! En terechtwrote:Had toch gehoopt op Sorrow, die wil ik wel eens HQ horen, maargoed alsnog geen verkeerd lijstje.
EDIT: ik heb gevonden waar ik het gelezen heb, op de officiële site van Adaro:
Some other new tracks that will see their release in the future are: "The Cycle", "Kings of the Underground" and "Sorrow" (feat. the Scottish female vocalist Ellie).
For our Live act we also made a hardcore track "De Weg Kwijt", this will be exclusively for our G4H livegigs and will not be released.
Last edited by Brainweavers on 26 Oct 2011 12:59, edited 1 time in total.
Zo dan, zit best lekker spul tussen zo te zien,
Cycle
Worship
Revolution
& Virus
Cycle
Worship
Revolution
& Virus
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Nee, die wilden ze idd nog exclusief houden.wrote:mag ik vragen waar je dat vandaan haalt? Want ik had ergens op een site (een officiele site weet alleen niet meer welke) gelezen dat ze sorrow juist binnenkort gingen uitbrengen, maar De Weg Kwijt exclusief zouden houden...wrote:Houden ze voor zichzelf! En terechtwrote:Had toch gehoopt op Sorrow, die wil ik wel eens HQ horen, maargoed alsnog geen verkeerd lijstje.
Er komt een Gunz For Hire release in november (hebben ze gezegd) en dat is waarschijnlijk The Cycle en Kings Of The Underground. Dat kan niet anders. De Weg Kwijt wordt erg moeilijk om te releasen, omdat het hardcore is.
Last edited by jambekkie on 26 Oct 2011 13:06, edited 1 time in total.