Ik vind het gewoon zo irritant dat alle CD's bijna altijd wel een paar tracks heb die ik minder vind.wrote:Gewoon je eigen compilatie maken haha!
+1
Dat is bij deze nu niet meer het geval voor mij
Ik vind het gewoon zo irritant dat alle CD's bijna altijd wel een paar tracks heb die ik minder vind.wrote:Gewoon je eigen compilatie maken haha!
+1
Me neither! zit hem net ff door te luisteren, beste VA CD van het jaar!wrote:Ik kan nog geen betere bedenkenwrote:Beetje overdreven,maar zeker geen slechtewrote:Cd van het jaar
hahah jawrote:Staat bij gratis trackswrote:hoop stiekem op until we meet again maja die zal wel nooit kome?
Edit: je hebt het al gezien zag ik
Ik zag de Emporium cd voorbij komen. Die was ook wel erg lekker.wrote:Me neither! zit hem net ff door te luisteren, beste VA CD van het jaar!wrote:Ik kan nog geen betere bedenkenwrote:
Beetje overdreven,maar zeker geen slechte
Ja maar ja, Crypsis > Ran-D..wrote:Syndicate CD (Crypsis CD) was genialer in mijn ogen. Dat naderde gewoon perfectie!
Sowieso al hoewel dit ook een leuke complicatie is.wrote:Ja maar ja, Crypsis > Ran-D..wrote:Syndicate CD (Crypsis CD) was genialer in mijn ogen. Dat naderde gewoon perfectie!
Ik kan maar geen genoeg krijgen van die CD. Draai hem nog steeds sinds de release.wrote:Syndicate CD (Crypsis CD) was genialer in mijn ogen. Dat naderde gewoon perfectie!
die staat bij mij idd ook nog bovenaanwrote:Absoluutwrote:Ik vond de Emporium cd erg sterk.
wrote:Dikke cd! Een van de top 3 dit jaar.
Dat en dat! Heer-lijk deze! Niet de beste van het jaar maar een nummer 2 zou het zo maar eens kunnen gaan worden voor mij. Grijs gedraaid woop woop!wrote:Draai 'm nu al 2 dagen non stop![]()
Echt heeeeerlijke lijst, en die promo's![]()