Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 38 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Wildstylez - Straightforward / Back To History (feat. Cimo Frankel) (LCM004D)

Label
Lose Control Music
Catalogue number
LCM004D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Straightforward is heel erg lekker, zeer fijne melodie! Back To History is te slapjes helaas.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 38 minutes ago
Straightforward :loving:
Hardtraxxer
143 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Back To History, beetje jammer...
Straightforward, Lekkere Wildstylez deun!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Back To History vind ik aardig, maar niet geweldig. Straightforward daarentegen vind ik heel erg tof!
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
StraightForward :worship:
Back To History doet me niet zo veel :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Doen me beide niet heel veel..
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Straight Forward is echt een pareltje :loving: ongelofelijk lekkere combi van alle sounds waar ik Wildy zo om waardeer! Echt een topper (L) :worship: :love:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Darknezz wrote:Straightforward laat zien dat als Wildstylez no nonsens mainstream Hardstyle produceert, hij samen met Bas (NC) op eenzame hoogten staat.
Precies ja :).
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Straight Forward is echt een heerlijk plaatje, pakkende melodie! Back to history is kaas in het kwadraat.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
bth is toch wel niet die kaasplaat die ik kan waarderen!
En straight forward doet men idd denken aan in en out & complex situation etc. Heerlijk plaatje!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Straightforward is erg vet, heerlijke combinatie van een wat oudere Wildstylez Sound met invloeden van Forever/Daydreamer! Jammer van de zwakke reversed bass. Toen hij in een interview op de radio zei dat hij weer eens iets met een reversed bass zou doen had ik gehoopt op wat krachtigers.

Back to History is dan weer helemaal niks voor mij.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Straightforward :loving: :loving:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Straightforward is toffe track.
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Straight Forward is weer Wildstylez van het oude niveau dat ik erg kan waarderen, prima mid en een erg lekkere melodie in de climax. Back To History heeft naar mijn mening ook een erg lekkere mid, die je in de preview helaas niet te horen krijgt. De eerste climax is niet verkeerd, maar de tweede climax doet het hem echt voor mij. Moest er erg aan wennen, maar toch ook al met al een prima plaatje, ondanks de cheesy vocals
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Ik ben echt verliefd op beide platen. Ook back to history vind ik heerlijk! Geeft me een zomers gevoel :D
R
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2013
last seen Apr 2014
Allebei twee lekkere melodieuze plaatjes, was een tijd geleden dat Wildstylez me weer kon intresseren :)
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
The Venator wrote:Ik ben echt verliefd op beide platen. Ook back to history vind ik heerlijk! Geeft me een zomers gevoel :D
Dit. Voor mij is Straightforward wel het beste vanwege de melodie maar wat een zomers gevoel hebben beide tracks :worship:
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Straightforward :loving:

vond Back To History eerst ook wel leuk maar heeft wel erg lang op zich laten wachten :P
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
bramversluis129 wrote: Straightforward, Lekkere Wildstylez deun!
Wil niet bezig blijven met boos zijn, maar hier gaat het me dus om.
Lekkere Deadmau5 deun zul je bedoelen, maar 99% van de Wildstylez fans hebben nog nooit van Deadmau5 - Some Chords gehoord dus zo kom je er wel makkelijk mee weg >.< .

Prima dat er überhaupt invloeden vanuit electro/progressive/tech house in hardstyle gebruikt worden, maar gewoon een melodie 1-op-1 kopiëren, en vervolgens niets van de artiest vermelden? Dan daal je bij mij flink wat plekken >.<

Elementjes gebruiken en die verwerken tot een melodie (Gary Beck - Algoreal >>> Geck-O - AHA) snap ik nog wel, maar het schiet bij mij (jaja ik geef het toe: al jarenlang Deadmau5 fan) in het verkeerde keelgat dat dit zo goed in de smaak valt en mensen nog daadwerkelijk denken "Wat een vette Wildstylez melodie."

Ter nuancering, de plaat is mooi afgewerkt, maar ik heb er heel erg gemengde gevoelens bij.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Omdat hij een melodie gebruikt die wat op die break van Deadmau5 lijkt? Tegenwoordig kunnen we ook voor het minste gaan beginnen haten, zeg.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Qlown wrote:Omdat hij een melodie gebruikt die wat op die break van Deadmau5 lijkt? Tegenwoordig kunnen we ook voor het minste gaan beginnen haten, zeg.
Op de break van Deadmau5 lijkt? Doe me een lol en luister die plaat eens een keer goed >.<
Melodie is gewoon exact hetzelfde, dat is iets anders dan 'ergens op lijken'
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Straightforward is echt heerlijk :loving:
hopelijk blijft hij dit maken ipv Year Of Summer en Lose My Mind troep :thumbup:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
bramversluis129 wrote:Back To History, beetje jammer...
Straightforward, Lekkere Wildstylez deun!
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Wat een contrast in kwaliteit tussen deze platen.
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Straightforward :thumbup: