omfgwrote:Jij ook niet lijkt me, want het zijn er 2.wrote: Dan heb jij Kamui nog nooit live geziendiegast draait echt wel harder dan headhunterz hoor met ze gruwelijke techno sounds,
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q047
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)YouTube
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (The Viper's Black Remix)YouTube
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Pavelow Remix)YouTube
klopt ja, maar heb ze ckr wel live gezienwrote:Jij ook niet lijkt me, want het zijn er 2.wrote: Dan heb jij Kamui nog nooit live geziendiegast draait echt wel harder dan headhunterz hoor met ze gruwelijke techno sounds,
het topic dwaalt wel goed af troues
wanneer komt die HC remix?:D
wanneer komt die HC remix?:D
Wat een hokjesgezeur hier zeg. Leuk toch, muzikale variatie? Een hele dag hardstyle zou ik echt saai beginnen te vinden. En of er dan verbreedt word met hardcore, industrial en techno of dubstyle, jump en house boeit me niet. Het is allemaal muziek die goed kan zijn en alles bij elkaar zorgt voor een goede mix
.
Ik denk dat wildstylez ergens einde deze week de hardcore remix er op zal zetten.
ik hoop twrote:Ik denk dat wildstylez ergens einde deze week de hardcore remix er op zal zetten.
-
D
de orginele vind ik nog wel leuk en te doen..
maar die pavelow remix is gewoon slecht..
hopelijk maakt de HC remix alels weer goed
maar die pavelow remix is gewoon slecht..
hopelijk maakt de HC remix alels weer goed
zaterdag bij XXlerator werd er een hardcore remix van gedraaid:) die knalde best wel hard 
Klopt, had volgens mij ook een toffe melodie in de synth maar door al dat gedreun kon ik m niet echt meer volgen. Laat hem maar gauw komen deze week!
Op TE stonden ze wel degelijk met zijn 2e. Alleen die ene stond meer op de voorgrond. Die andere was meer aan het praten met die lui achter de decks en af en toe ook es een plaatje mixenwrote:klopt ja, maar heb ze ckr wel live gezienwrote:Jij ook niet lijkt me, want het zijn er 2.wrote: Dan heb jij Kamui nog nooit live geziendiegast draait echt wel harder dan headhunterz hoor met ze gruwelijke techno sounds,
en trouwens op TE zag ik er maar 1tje hoor
beter als crap attack! maar wtf slaat het op defqon 1 aurstalia 2010 anthem hhz? beetje kut 
vind hem appart maar stiekem toch best wel goedwrote:beter als crap attack! maar wtf slaat het op defqon 1 aurstalia 2010 anthem hhz? beetje kut
Te vinden waar?wrote:beter als crap attack! maar wtf slaat het op defqon 1 aurstalia 2010 anthem hhz? beetje kut
In de Defqon Australia trailer van 2010. 
Het klinkt als een Showtek track, vooral die kicks. Ik vind de sounds wel vet, redelijk vernieuwend, maar dat kickje is maar slap...
Kan misschien komen omdat ze dat in de trailer en minder goeie versie van het anthem geplaats hebben. Denk dat als je het live hoort het echt wel lekker weg beukt
Iemand trwns al een filmpje gevonden van de hardcore remix
Iemand trwns al een filmpje gevonden van de hardcore remix
dit anthem doet alles behalve beuken 
Ik heb dit nummer laatst bij een feest gehoord maar dat kan/mag toch helemaaal niet tenzij de DJ wildstylez z'n goedkeuring had... 
wrote:Ik heb dit nummer laatst bij een feest gehoord maar dat kan/mag toch helemaaal niet tenzij de DJ wildstylez z'n goedkeuring had...
je geeft zelf het antwoord al
of je hebt dj n00b gehoord die een youtube ripje heeft gedraaid
bedoeld het defqon australie anthem heawrote:dit anthem doet alles behalve beuken
Hoorde hem dit weekend ook in Eindhovenwrote:Ik heb dit nummer laatst bij een feest gehoord maar dat kan/mag toch helemaaal niet tenzij de DJ wildstylez z'n goedkeuring had...
geen anthem track wel lekker hardstyle nummertje naar mijn mening 
View on YouTube
Bij reacties staat Nosferatu remix, maar ik weet niet wat we daar van moeten geloven..
Bij reacties staat Nosferatu remix, maar ik weet niet wat we daar van moeten geloven..