Ja, bij ons zeggen ze nonkel. 
wrote:afsjfasdjhfgaskjgdfajkshdfawrote:Het is maar net wat je 'out of the box' noemt.wrote:Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS
wrote:afsjfasdjhfgaskjgdfajkshdfawrote:Het is maar net wat je 'out of the box' noemt.wrote:Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS
Als het maar zo'n heerlijk slijmend duet is, net zoals dat nummer met Dowrote:Zie dan liever een track met Sandra van Nieuwland
Ik laat haar ook niks luisteren, maar deze hoorde op de radio en ze zette de radio zelfs harder..wrote:Mijn moeder vond de Wildstylez remix van Put This On Youtube al goed.
Aangezien ik haar gewoon geen hardstyle meer laat horen heeft ze deze nog niet gehoord.
Ik zie het nog gebeuren dat 40-60 jarigen hardstyle gaan luisteren en dat er collabs als Wildstylez & Marco Borsato aankomen ofzo.
Johanneswrote:Zie dan liever een track met Sandra van Nieuwland
Ik hoop juist dat ze dit snel weer "in the box" stoppen. groot slot erop en weg ermeewrote:Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS
_0-wrote:the prophet & johannes - wij willen beroemd zijn (hiep hoi radio edit)
wrote:the prophet & johannes - wij willen beroemd zijn (hiep hoi radio edit)
Gast, ik ben ook begonnen rond 2007/2008 dus ik weet echt wel waar ik over praat hoor.wrote:noobs als jij zijn hardnekkiger dan onkruid en kakkerlakken.wrote:net of dat wildstylez van tevoren wist dat het nummer zo groot ging worden. Ik snap echt al die haat niet. Waarom zou de scene kapot gaan? Hardstyle zal nu alleen maar serieuzer genomen worden en er zullen alleen maar nieuwe fans bijkomen.
Dit, mijn beste Skyscraper, is geen hardstyle meer, maar popstyle. Ik vind het zelf een prima nummer, maar het genre hardstyle en de scene die daar bij hoort wordt mee die kant op getrokken. Mainstream hardstyle zal die langzaamaan steeds meer die kant op gaan, terwijl de generatie luisteraars die mainstream hebben grootgemaakt en luisteren sinds 2007/2008 in de steek worden gelaten. Vroeger was mainstream namelijk hard en tegenwoordig verdwijnt het harde element. Snap je dat nou echt niet?
why botherwrote:Die Giel Beelen gisterenDaar waar hij een jaar geleden de muziek nog helemaal afkraakte (Nothing Else Matters is niet veel anders) stond ie nu helemaal los te gaan op dit nummer. En dat heeft dan zogenaamd een eigen mening.
Giel >wrote:Omdat ik een schijthekel heb aan mensen die met de meute meelopen, alles doen wat in en hot is. En al helemaal als ze ook nog eens interessant lopen te doen met een zogenaamd uitgesproken mening.