Iemand met dezelfde irritaties als ikwrote:Wat wil je dan horen in café's of radio's? Shine bright like a diamond of deze meid staat in brand?
Maaruhm. Toch liever hardstyle niet commercieel hoor.
Standaard zomerplaatje midden in de winter dit.
Iemand met dezelfde irritaties als ikwrote:Wat wil je dan horen in café's of radio's? Shine bright like a diamond of deze meid staat in brand?
wrote:wrote:Wil iemand dit topic sluiten aub? steeds maar bovenaan staan bij releases
Ik ook echt alleen maar op Qlimax, hulde!wrote:Wist je dat ik deze nog nooit op een feest gehoord heb, volgens mij schamen de dj's zich als ze hem draaien ofzo
Op Thrillogy ging echt de hele Zatox zaal hier op los op plus overal in de zaal random gasten die demonstratief met hun armen over elkaar gingen staan.wrote:Ik ook echt alleen maar op Qlimax, hulde!wrote:Wist je dat ik deze nog nooit op een feest gehoord heb, volgens mij schamen de dj's zich als ze hem draaien ofzo
Wojoo, heb jij een golf?wrote:Ik hoordde deze op de radioVolume omhoog in me golf
Ik zal dit hoe dan ook nog altijd liever aan horen dan Gangnam Style. Toen ik dat nummer voor de eerste keer hoorde werd ik meteen gek. Dan is YoS nog zeer goed te doen.wrote:Ik word zo moe van dit nummer, categorie Gangnam Style. In het begin leuk, vervolgens word je er helemaal gek van...
Hier ook op kerstavond vorig jaarwrote:Toppunt bereikt. YOS werd gedraaid in een discotheek hier in de buurt, blijf lekker rustig aan de bar zitten, komt er zo'n kerel naar me toe: jij houd toch van hardstyle?! JA PRECIES!
Haha , al die mensen uit de politiekwrote:http://www.youtube.com/watch?v=WA0t6ErCtus
reacties zijn wel komisch
haha denk het niet.... of hoop het iig niet zij moete werke voor onswrote:Hardstyle neemt zelf de Politiek over, maar of het hun ook daadwerkelijk echt zijn? Dat zal wel niet![]()
Die views gaan ook hard, bijna 3.5mil :')
Daar moet ik altijd zo hard om huilen.wrote:Toppunt bereikt. YOS werd gedraaid in een discotheek hier in de buurt, blijf lekker rustig aan de bar zitten, komt er zo'n kerel naar me toe: jij houd toch van hardstyle?! JA PRECIES!