De zang spreekt me weinig aan, de melodie is kaas en de kicks zijn er nauwelijks. Resultaat: 3 minuten oersaaie muziek. Jammer
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Back To History (Intents Theme)YouTube
Als anthem kan ie er mee door, omdat anthems gewoon rotslecht zijn dezer dagen 
vroeger waren kicks niet lager dan nu hoor. (in de intro's dan, tegenwoordig heb je wel die ozonlaagvernietigende pokkedingen).wrote:De kick ligt denk ik gewoon op een lagere toonhoogte, meer zoals vrugâh en zoals het eigenlijk hoort.wrote:Kick klinkt hier ook zo op de achtergrond of ligt dat aan HWS/ de mastering?
Ik dacht dat het een verrassend lekker plaatje ging worden van uit de Scantraxx-tijd van Wildstylez vanwege de titel: Back To History.
Maar neen, 't is weer een plaatje om mee te zingen![]()
Hij ligt ook niet op een lage toonhoogte, de tail is gewoon enorm zacht en heeft daarbij ook weinig mid en hoge frequenties
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Meh, Dit is niks voor mij.. Kicks te zacht, Melodie is niks en de zang voegt weinig toe..
-
S
wrote:Check nu het Intents Festival anthem van 2013 in Hard With Style #22 >> Wildstylez - Back To History (Feat. Cimo Fränkel)
Dit dus.wrote:Meh, Dit is niks voor mij.. Kicks te zacht, Melodie is niks en de zang voegt weinig toe..
Anthem van vorig jaar vond ik nog wel gaan, maar dit?
Mainstream hardstyle wordt volgens mij met de dag softer.
Sommige plaatjes zijn leuk voor thuis maar op een feest...
Nee totaal niet mijn ding. Wildstylez kan veel beter
Ik vind dit, in tegenstelling tot Wildstylez andere recente plaatjes, juist weer WEL een fijne track.
Kicks zijn dan wel amper hoorbaar, maar het is zeker een fijn zomers plaatje, wat naar mijn idee goed bij Intents past.
Kicks zijn dan wel amper hoorbaar, maar het is zeker een fijn zomers plaatje, wat naar mijn idee goed bij Intents past.
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Niks aan dit weer een poging in de hoop om op de radio te komen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
wrote:Ik vind dit, in tegenstelling tot Wildstylez andere recente plaatjes, juist weer WEL een fijne track.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Valt heel erg tegen dit, had van Wildstylez toch wel iets meer verwacht voor een anthem 
-
J
Lekker anthempje dit 
De rechten van deze plaat liggen bij Maaslander, wat een kaas...
Weer radiovoer, maar had ook niks anders verwacht 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dan nog steeds is het facking foutwrote:Alsof ie dit zelf heeft gemaakt/laten makenwrote:Echt heel fout iddwrote:alleen die foto in de yt link is al een reden om niet te luisteren, denkt hij dat hij god is ofzo? (Headstumperz)
Toch een beetje teleurgesteld moet ik zeggen, had hier meer van verwacht
Kicks van Yellow Claw gaan harder Wildstylerz !
Wat een top40meuk weer. Doehoei, de tijd dat je interessant was op feesten ligt alweer mijlenver achter je
.
Wat een top40meuk weer. Doehoei, de tijd dat je interessant was op feesten ligt alweer mijlenver achter je
-
J
Hey en als Year Of Summer nooit op de radio was geweest?
Je kon zoiets van te voren verwachten tegenwoordig van Wildstylez, als hij deze kant op wil gaan, prima toch
Genoeg andere artiesten, maar de helft vergeet volgens mij gewoon dat Hardstyle groeit en breder word.
Je kon zoiets van te voren verwachten tegenwoordig van Wildstylez, als hij deze kant op wil gaan, prima toch
Genoeg andere artiesten, maar de helft vergeet volgens mij gewoon dat Hardstyle groeit en breder word.
Ik ben zelf geen voorstander van dit soort kicks, maar deze kicks passen waarschijnlijk beter bij deze track. Distorted kick zullen misschien nog lelijker klinken...
Over de foto op de video: Dat heeft Headhunterz niet zelf bedacht, maar Ultra Music. Dit is van de fotoshoot van toen die bij Ultra Music kwam.
Over de foto op de video: Dat heeft Headhunterz niet zelf bedacht, maar Ultra Music. Dit is van de fotoshoot van toen die bij Ultra Music kwam.
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Ik vind het best een oke luisterplaatje maar op een feest hoef ik dit niet te horen nee.
Die vocals
Met elke nieuwe plaat die hij maakt zakt hij verder die dieperik in, jammer 
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Verschrikkelijk dit 
Haha ik vond Wildstylez vroeger vaak juist zo vet om z'n "harde" diepe kicks, wat kunnen tijden veranderen zeg. 
Nee maar dit is eigenlijk helemaal geen slecht nummer, integendeel zelfs. Het is alleen allemaal zo oppervlakkig geworden en het heeft gewoon weinig meer met hardstyle te maken.
Nee maar dit is eigenlijk helemaal geen slecht nummer, integendeel zelfs. Het is alleen allemaal zo oppervlakkig geworden en het heeft gewoon weinig meer met hardstyle te maken.
-
J
En Yellow Claw is geen top 40 meuk?wrote:Kicks van Yellow Claw gaan harder Wildstylerz !
Wat een top40meuk weer. Doehoei, de tijd dat je interessant was op feesten ligt alweer mijlenver achter je.