Vond er in het begin maar niks aan maar begin hem al leuker te vinden 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Back To History (Intents Theme)YouTube
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Was een post op Harderstate aan het lezen en dacht huh heb ik die Blutonium Boy plaat nog aanstaan, bleek het deze te zijn 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
wrote:Hahahaha dit is zo slecht wat een dieptepunt.Waar is de kick en waar is de hardstyle.
Lekker hartjes maken en hakkuh op 3fm. Idiootheid ten top. Ook dat youtube volk alsof ik eerst een track hardstyle track mag maken alvorens ik kritiek mag geven op een battie trackje wat een dom pauper volk.
Niemand die de chick in de clip mooi vindt? 
De kicks lijken nu wel iets meer naar voren te komen, maar ze zijn gewoon slap. verder is de melodie geweldig en erger me (nog) niet aan de vocals.
De kicks lijken nu wel iets meer naar voren te komen, maar ze zijn gewoon slap. verder is de melodie geweldig en erger me (nog) niet aan de vocals.
Dat is inderdaad wel het enige positieve wat er van deze onzin te zeggen valt.wrote:Niemand die de chick in de clip mooi vindt?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Leuk vrouwke iddwrote:Niemand die de chick in de clip mooi vindt?
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
gruwelijke kaas maar t geeft toch wel het intents gevoel. Hij heeft ook meer dan het defqon en decibel anthem. 1 keertje horen op intents is prima maar niet veel vaker dan dat aub
-
J
Raar dat deze nog niet gereleased is...
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Het woord releasen & Wildstylez is geen gelukkige combinatie...wrote:Raar dat deze nog niet gereleased is...
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!wrote:Was een post op Harderstate aan het lezen en dacht huh heb ik die Blutonium Boy plaat nog aanstaan, bleek het deze te zijn
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Heb precies t zelfdewrote:Vond er in het begin maar niks aan maar begin hem al leuker te vinden