Ja lekkerwrote:Illegal Chemistry - Fireball (Main Concern Remix)?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Zal een geniale release worden samen met Sympho.
ben het niet altijd met je eens maar dit heb je echt precies goed omschreven hahawrote:Climax weet me naar een aantal keer luisteren nu wel wat meer te boeien, maar alsnog een stuk minder dan de midintro en outro, die echt geniaal zijn. Beste kicks sinds tijden in de hardstyle scene, en geweldige bassline en plaatsing van percussie. Het mooie aan deze plaat is, dat het de feeling van een crossbreed plaat heeft, maar tevens ook grotendeels de rechtlijnigheid van de hardstyle kicks heeft (bijna 4x4), waardoor de gemiddelde hardstyle liefhebber niet direct in paniek hoeft te raken over hoe te bewegen.
Goede vocals, lekkere snares, brute kick. Hele goede mid in- en outro alleen weet de climax mij niet te boeien.
Worden nummers als deze, Nothing Remix, Debt of Blood, Excitement Initiated ooit wel eens gedraaid door crossbreed/industrial producers? Heb het nog niet gezien.
Worden nummers als deze, Nothing Remix, Debt of Blood, Excitement Initiated ooit wel eens gedraaid door crossbreed/industrial producers? Heb het nog niet gezien.
Op Intersection werden Excitement Initiated en Quietly gedraaid, geen idee meer door wie eigenlijkwrote:Goede vocals, lekkere snares, brute kick. Hele goede mid in- en outro alleen weet de climax mij niet te boeien.