Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik wilde het net een 'Dakpannig' plaatje noemen, dacht in eerste instantie dat hij een video van jou plaatste.wrote:Wout wat kopieer je mijn stijl
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Ik had gewoon op wallpapwr gezocht. Ik kan er moeilijk eentje van nijntje uitzoeken.
ik zeg doen.wrote:Ik had gewoon op wallpapwr gezocht. Ik kan er moeilijk eentje van nijntje uitzoeken.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Oke, doe ik de volgende keer.wrote:ik zeg doen.wrote:Ik had gewoon op wallpapwr gezocht. Ik kan er moeilijk eentje van nijntje uitzoeken.
-
J
Waarom is dat moeilijk om er eentje van Nijntje te doen? Past uitstekend bij je IQ en geboortejaar.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
wat zijn we weer grappig vandaag.wrote:Waarom is dat moeilijk om er eentje van Nijntje te doen? Past uitstekend bij je IQ en geboortejaar.
Dat blije stukje mag eruit, de vocals van Nothing zijn ook lekker door de track heen.wrote:View on YouTube
Ik had hem geript uit The Magic Show en naar wout gestuurd
en nothing kwam na the chief vandaar 
waarom is het geluid zo zacht?wrote:View on YouTube
Bump!
Wavolizer:
Wavolizer:
Word helaas nog wat langer wachten. Wat een ongelooflijk dikke track zegWork will start on the second track for the release next week so it will still take some time before it's out.
Fucking vet dit! The Skribbler nog gespot @34 seconden, ging weer goed los haha 
Ja dit was voor mij ook echt gewoon de set van de avond, die avondwrote:Fucking vet dit! The Skribbler nog gespot @34 seconden, ging weer goed los haha
Tja... precies dit duswrote:Die 2e climax blijft echt te ziek![]()
Piraat dat je bent. Timkuik heeft een mailtje in zn mailbox nu.wrote:Ik had hem geript uit The Magic Show en naar wout gestuurden nothing kwam na the chief vandaar
Die eerste climax is juist vet! Die hoge scherpe melodieën klinken juist ontzettend bruut bij hem, net als bij Fight! Dat geeft echt zo'n ongelofelijke drive mee, hele sterke plaat weer dit. Vocals ook erg gaaf.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Held
Ook dit is weer een hele sterke plaat van hem, De mid vind ik echt heel vet ! 
Climax weet me naar een aantal keer luisteren nu wel wat meer te boeien, maar alsnog een stuk minder dan de midintro en outro, die echt geniaal zijn. Beste kicks sinds tijden in de hardstyle scene, en geweldige bassline en plaatsing van percussie. Het mooie aan deze plaat is, dat het de feeling van een crossbreed plaat heeft, maar tevens ook grotendeels de rechtlijnigheid van de hardstyle kicks heeft (bijna 4x4), waardoor de gemiddelde hardstyle liefhebber niet direct in paniek hoeft te raken over hoe te bewegen. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een baas 
Dit vind ik echt ontzettend vet, zijn er nog meer artiesten/platen met dit stijltje?wrote:Het mooie aan deze plaat is, dat het de feeling van een crossbreed plaat heeft, maar tevens ook grotendeels de rechtlijnigheid van de hardstyle kicks heeft (bijna 4x4), waardoor de gemiddelde hardstyle liefhebber niet direct in paniek hoeft te raken over hoe te bewegen.