Weet wel waarom je die er neer zet ja haha
Wanneer komen de officiele previews?
Wanneer komen de officiele previews?
wrote:Wildstylezwrote:Bron?wrote:(SCAN062)
Bass Powerwrote:Tear u Down + Lose Control hoop ik.wrote:Ben benieuwd, daarom was Bioweapon ook zo boos, ze lieten alles eerder releasen als hun trackswrote:Als dit dan 62 is, dan zullen we snel genoeg weten wat 61 is?
Miss toch Bioweapon? Of who else...
Zolang de titel van die track maar gunstig voor je is.wrote:Ik zeg het alsnog: Wat is Stay Alive een kutplaat!!
Heb hem HQ op Q-Base album.
Goed van je nu weer terug in je mand. Je heb hem zonder intro en alles en toch al een oordeel! Knap!wrote:Ik zeg het alsnog: Wat is Stay Alive een kutplaat!!
Maar wel HQ, en zelfs dat doet me helemaal niets. Nothing. Nada. Noppes.wrote:Goed van je nu weer terug in je mand. Je heb hem zonder intro en alles en toch al een oordeel! Knap!wrote:Ik zeg het alsnog: Wat is Stay Alive een kutplaat!!
Wat vind je van de melodie?wrote:Maar wel HQ, en zelfs dat doet me helemaal niets. Nothing. Nada. Noppes.wrote:Goed van je nu weer terug in je mand. Je heb hem zonder intro en alles en toch al een oordeel! Knap!wrote:Ik zeg het alsnog: Wat is Stay Alive een kutplaat!!
En dat heb ik nog nooit meegemaakt.
wrote:Maar wel HQ, en zelfs dat doet me helemaal niets. Nothing. Nada. Noppes.wrote:Goed van je nu weer terug in je mand. Je heb hem zonder intro en alles en toch al een oordeel! Knap!wrote:Ik zeg het alsnog: Wat is Stay Alive een kutplaat!!
En dat heb ik nog nooit meegemaakt.