Ik hoop eerder op The Heretic en The Realm (2011)wrote:Tear u Down + Lose Control hoop ik.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Wasted Penguinz - Stay Alive/Circle Of Life (SCAN061)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN061
- Stay AliveYouTube
- Circle Of LifeYouTube
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Stay Alive
Jammer dat bij Circle Of Life de kicks veeelstever de hoogte in gaan anders was het een leuk plaatje geweest.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik vind er opnieuw geen klote aan!
Stay Alive, dat is echt een kutplaat.
Zit geen drive in, geen gevoel, geen power... Jammer.
Heb je hem wel geluisterd?wrote:Ik vind er opnieuw geen klote aan!
Ik vind het een meesterwerkje
-
A
Wacht gewoon op de previews en geef het een kans, Stay Alive is de moeite waardwrote:Ik vind er opnieuw geen klote aan!
-
J
Volgens mij heb jij boxjes van een tientje en een subwoofer gemaakt van een pleerol.wrote:Ik vind er opnieuw geen klote aan!
Zit zoveel gevoel in die melodie.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Geen gevoel?wrote:Ik vind er opnieuw geen klote aan!
wacht maar eens op previews van hoge kwaliteit, want dit is imo een ijzersterke release
Stay Alive echt een heerlijke plaat. Cirle of Life kan ik niet echt oordelen, kwaliteit is beetje low:S voor de rest klinkt hij wel gruwelijk:D
wrote:Ik vind er opnieuw geen klote aan!
Deze platen klinken echt goed. vergeet niet het zijn ng geen top producers heh. maarja dit is waarschijnlijk jou smaak niet.
Wow! Die gasten releasen echt de ene plaat na de andere, moet deze dadelijk nog ff luisteren, kende ze nog niet
voor het eerst dat ik onder de indruk ben van een wp release 
Circle of Life klinkt ook niet slecht ,maar wachte op HQwrote:echt lekker die stay alive
Eerste release van WPZ die ik kan waarderen na anxiety
-
DHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Jun 2022
Hmm, hebben eindelijk weer een beetje iets anders.
Vond het eerst nogal hetzelfde...
Vond het eerst nogal hetzelfde...
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Hoho mensen, rustig aan.wrote:Ik vind er opnieuw geen klote aan!
Ik heb Bose speakers op mijn pc staan, dus daar ligt het niet aan.
Ik hoor het prima.
Circle of Life gaat nog wel, maar 1 keer luisteren vind ik genoeg.
Stay Alive, ligt echt aan de opbouw dat er geen drive en gevoel in zit.
Maar ik geef het nog een kans en luister naar de HQ met intro en outro!
Dan horen jullie me weer.
Zitten trouwens wat elementjes van Time (Frontliner) in Stay Alive, met name helemaal aan t begin en helemaal aan t eind van de sample.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind ik wel erg ver gezocht, ik wacht wel op de HQ previews, Stay Alive trekt me niet echt en de kwaliteit van de andere sample word ik niet bepaald vrolijk van.wrote:Zitten trouwens wat elementjes van Time (Frontliner) in Stay Alive, met name helemaal aan t begin en helemaal aan t eind van de sample.
Het wordt al beter in vergelijking met hun eerdere tracks maar het mist gewoon een professionele afwerking. Die synths komen er niet lekker uit, de kicks ook niet. Het klinkt alsof je in een enorme hal staat, de tracks galmen gewoon. Klinkt niet scherp,, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Snap het wel ja, de reveerb in de tracks op de leadsynth is zodanig dat het klinkt alsof het in een kathedraal ofzo gespeeld wordt. Heel groots en imposant, de een vindt het niets, de ander vind het tof. Ik vind het vaak wel tof als het erin zit, mits het bij de synth en track past.wrote:Het wordt al beter in vergelijking met hun eerdere tracks maar het mist gewoon een professionele afwerking. Die synths komen er niet lekker uit, de kicks ook niet. Het klinkt alsof je in een enorme hal staat, de tracks galmen gewoon. Klinkt niet scherp,, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Het lijkt alsof het effect ook over de kicks heen zit.. Komen er totaal niet door.wrote:Snap het wel ja, de reveerb in de tracks op de leadsynth is zodanig dat het klinkt alsof het in een kathedraal ofzo gespeeld wordt. Heel groots en imposant, de een vindt het niets, de ander vind het tof. Ik vind het vaak wel tof als het erin zit, mits het bij de synth en track past.wrote:Het wordt al beter in vergelijking met hun eerdere tracks maar het mist gewoon een professionele afwerking. Die synths komen er niet lekker uit, de kicks ook niet. Het klinkt alsof je in een enorme hal staat, de tracks galmen gewoon. Klinkt niet scherp,, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Ja klopt dat piepende geluidje zit veelsteveel op de voorgrond.wrote:Het lijkt alsof het effect ook over de kicks heen zit.. Komen er totaal niet door.wrote:Snap het wel ja, de reveerb in de tracks op de leadsynth is zodanig dat het klinkt alsof het in een kathedraal ofzo gespeeld wordt. Heel groots en imposant, de een vindt het niets, de ander vind het tof. Ik vind het vaak wel tof als het erin zit, mits het bij de synth en track past.wrote:Het wordt al beter in vergelijking met hun eerdere tracks maar het mist gewoon een professionele afwerking. Die synths komen er niet lekker uit, de kicks ook niet. Het klinkt alsof je in een enorme hal staat, de tracks galmen gewoon. Klinkt niet scherp,, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Na sound enhancement:
View on YouTube
Wel vet wat voor resultaat je daar mee kan bereiken.
Last edited by mrazura on 10 Sep 2011 12:22, edited 1 time in total.
Sinds Melancholia/Far From Reality hebben ze me toch wel behoorlijk weten te boeien, waren beide erg vette platen! Deze 2 doen het ook weer goed (Stay Alive is wel by far de betere van de 2) De pitchkick van Circle of life gaat me namelijk net iets te hoog.