Ik doel ook niet specifiek op jou, dus maak je geen zorgen haha 
wrote:Ik doel ook niet specifiek op jou, dus maak je geen zorgen haha
wrote:Ik doel ook niet specifiek op jou, dus maak je geen zorgen haha
Ja super toch om telkens die reacties van al die zelfoverschattende Hardtrekkers te lezenwrote:Je vraagt er echt om.wrote:oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastischKlinkt verschrikkelijk trouwens.
Ik heb respect voor je keuze om je DJ alias op een Z te laten eindigen.wrote:Ja super toch om telkens die reacties van al die zelfoverschattende Hardtrekkers te lezenwrote:Je vraagt er echt om.wrote:oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastischKlinkt verschrikkelijk trouwens.
Wat voor reacties moeten er dan wel geplaatst worden volgens jou? Misschien dat het nog niet helemaal duidelijk is, maar we zijn hier niet op het Scantraxxfanboyforumwrote:Ja super toch om telkens die reacties van al die zelfoverschattende Hardtrekkers te lezenwrote:Je vraagt er echt om.wrote:oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastischKlinkt verschrikkelijk trouwens.
Ik dacht dat jij een man was?wrote:Als ik me kut voel ga ik altijd op Hardtraxx, 9/10 reacties fleuren me altijd op!
amenwrote:misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen.
Het mooie aan Chris One is z'n harde sound... Zou jammer zijn dat hij steeds softer wordt!wrote:misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen.
wrote:misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen.

wrote:wrote:misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen.
Klopt misschien allemaal wat je zegt, maar dat verandert de mening van de mensen hier toch niet?wrote:misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen.
Ben het 120% met je eens!wrote:misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen.
Ik dacht ook dat pokemons bestonden omdat elke vrouw een shellder heeft.wrote:Ik dacht dat jij een man was?wrote:Als ik me kut voel ga ik altijd op Hardtraxx, 9/10 reacties fleuren me altijd op!
Hahahahahawrote:Ik heb respect voor je keuze om je DJ alias op een Z te laten eindigen.
Nou ik kom hier de laatste tijd steeds meer reacties tegen als "kut track", "wat een bagger", "dit is troep", kots smileys etc. Dan vind ik dat je niet meer een mening geeft maar een track of artiest belachelijk aan het maken bent. En dat vind ik echt een kwalijke zaak en ook heel erg laag.wrote:Sommige mensen hebben misschien dan een brede mening, oh hij bedoelt vast smaak, maar het begrijpen en accepteren dat andere mensen een eigen/andere mening hebben is best lastig. Maar om dan meteen te gaan zeggen dat Hardtraxx autistisch is en allemaal haters zijn...