Last edited by Festuca on 21 Nov 2012 16:00, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik moest gewoon lachen om dit nummer. Sorry. Die vocals. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP 
klinkt toch niet slecht, maar klinkt totaal niet chris one
Zelfde kicks als intro hoorwrote:Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Chrise One
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
netjes hoor, niks mis mee 
Wat is dit voor bizarre combinatie? Wasted Pinguinz en Chris One? 
Die vocals
Chris One waar ben je mee bezig maat????!!!! Zal nog ff wachten met een definitief oordeel, maar durf nou al te voorspellen dat dit helemaal niks wordt.
-
I
Wat een heeeeerlijk track van onze Scandinavische vrienden 
Best een lekkere track inderdaad. De vocals worden wel wat irritant.
Wat is de invloed van Chris One hierin? Noujah ik wacht nog met mn oordeel tot er een hq is.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
climacx is wel lekker voor zover ik kan horen. Een mooi geheel met de vocals.
Het intro is van Chris One, geen twijfel mogelijk, maar dat is is deze track niet echt een pluspunt. Nogal vervelend.
Het intro is van Chris One, geen twijfel mogelijk, maar dat is is deze track niet echt een pluspunt. Nogal vervelend.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
klinkt wel goed , beetje rare vocals maar niet te storend. Ik wacht wel op hq
Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan in hardstyleland, kan het dat dus wel!
Woooooow wat een vette plaat
. Heerlijke melodie
!
Wasted penguinz & Chris One - Kinderdisco
Verwacht er in HQ ook niet veel van eigenlijk.. terwijl ze toch wel de goeie kant op gingen die pinguins.
Verwacht er in HQ ook niet veel van eigenlijk.. terwijl ze toch wel de goeie kant op gingen die pinguins.
Wtf Chris One
Die vocals, echt te kansloos voor woorden. Intro begint nog leuk, maar daarna is het niet mijn ding.
Die vocals, echt te kansloos voor woorden. Intro begint nog leuk, maar daarna is het niet mijn ding.
ga even naar beterhoren ....wrote:Zelfde kicks als intro hoorwrote:Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP
Nog een reden erbij om niet naar Hardbass te gaan 
Bron dat deze met Chris One is?
Verder is de midintro erg vet, vind die deuntjes wel wat hebben
. En verdere commentaar kom ik wel mee als ik 'm live heb gehoord of er een HQ is 
Verder is de midintro erg vet, vind die deuntjes wel wat hebben
Festuca heeft het van Wildstylez gehoord :-) dus klopt vast wel
Vocals zijn fijn, intro is fijn, melodie is fijn, pitchkicks zijn minder fijn maar gelukkig niet TE erg aanwezig, ben alleen bang hoe het in HQ gaat klinken. Anders vind ik 'm prima