dat past hier ook totaal niet bij.. psycho kickswrote:Het hoeven niet altijd Bitcrusher/Psycho/Killshot/Who wants this kicks te zijn...wrote:ik hoor toch echt kicks hoor !wrote:Oke,
Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :
- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.
Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen.
misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil
maar ze zijn er hoor!
Maar in dit nummer missen de kicks gewoon kracht, ze zijn hol en leeg, erg jammer. Hoor ook echt niks van Chris One erin terug.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Zeg ik ook niet
. Maar hopen dat dit een eenmalige uitglijder van Chris One is 
wrote:klinkt lekker hoor! laat maar komen!
Hier ben ik het wel mee eenswrote:Niet alles hoeft inderdaad duister en rauw te zijn, al ligt me dat wel meer. Maar ik vind die nieuwere DBSTF en laatste Brennan Heart plaat echt heel lekker. Maar dit is gewoon zooo saai. Die intro slaat nergens op, die zang is echt heel irritant en er zitten nauwelijks kicks in. Ik kan een melodieus nummer echt heel goed hebben, maar dit is gewoon echt he-le-maal niks voor mij.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Ik snap niet dat mensen hier zo negatief over zijn.. Mooie mainstreamplaat! Kicks hadden iets meer aanwezig mogen zijn misschien
Melodiewrote:Het hoeven niet altijd Bitcrusher/Psycho/Killshot/Who wants this kicks te zijn...wrote:ik hoor toch echt kicks hoor !wrote:Oke,
Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :
- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.
Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen.
misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil
maar ze zijn er hoor!
Maar in dit nummer missen de kicks gewoon kracht, ze zijn hol en leeg, erg jammer. Hoor ook echt niks van Chris One erin terug.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Leuk nummer, alleen hoor ik vrij weinig van Chris One in deze track omdat hij van de raw kant is.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
als ze is opschieten 
Ligt niet bij hun lijkt me maar bij het labelwrote:als ze is opschieten
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
bedoel ik dr ok meewrote:Ligt niet bij hun lijkt me maar bij het labelwrote:als ze is opschieten
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Nog een HQ versie: View on YouTube begint op 3:15 
lekker nummer hoor, is er al iets meer bekend over de release date van deze track??, of van falling, confined thoughts, blinded.... 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
scantraxxwrote:lekker nummer hoor, is er al iets meer bekend over de release date van deze track??, of van falling, confined thoughts, blinded....
Hier ook al niks over bekend?
Waarom geven ze deze gewoon niet free?
Lijkt me duidenlijk toch? geen label geen releasewrote:Hier ook al niks over bekend?
Ja weet ik, maar ze hebben toch al bijna zoveel tracks dat ze een album kunnen uitbrengenwrote:Lijkt me duidenlijk toch? geen label geen releasewrote:Hier ook al niks over bekend?
Last edited by Fusionmania on 09 Jul 2012 16:52, edited 1 time in total.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
laten we dan hopen dat ze dat gaan doenwrote:Ja weet ik, maar ze hebben toch al bijna zoveel track dat ze een album kunnen uitbrengenwrote:Lijkt me duidenlijk toch? geen label geen releasewrote:Hier ook al niks over bekend?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Of niet 
Er was wel een vraag tijdens die livestream of ze een albuim gaan doen op hun nieuwe label.
Doen reageerde ze beetje van, mwoah ja kan maar zo. Aangezien ze nu alleen maar produceren en optreden en niks releasen lijkt me dat ook wel het meest logische!
Doen reageerde ze beetje van, mwoah ja kan maar zo. Aangezien ze nu alleen maar produceren en optreden en niks releasen lijkt me dat ook wel het meest logische!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
?wrote:Of niet
-
QHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
je hoeft m niet te luisteren hoorwrote:Of niet
Ik vind trouwens t eerste stuk heeft echt een irritant geluid maar wat een energie zit daar in
de rest gaat wel :p
Wordt echt tijd, dat er een album komt of een paar flinke releases.
Al zoveel lekkere tracks gehoort, die nog niet verschenen zijn...
Words: David McCarthy

Al zoveel lekkere tracks gehoort, die nog niet verschenen zijn...
2012 has been a busy one and 2013 looks like taking things further. "Gigs doubled for us this year and we got heaps of new tracks and collabs done. Next year will be even better, We're currently working on our first album. Good things to come!"
Words: David McCarthy
Ik weet het is een awkward video (broertje van Chris one)
Is de kick er nou beter erop geworden?
View on YouTube
Is de kick er nou beter erop geworden?
View on YouTube
Last edited by Fusionmania on 23 May 2013 14:55, edited 1 time in total.
Volgensmij is hij inderdaad iets anders ja.