Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Wasted Penguinz & Chris One - I Miss You
HS Unreleased Single

Wasted Penguinz & Chris One - I Miss You

Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Wildstylerz wrote:netjes hoor, niks mis mee :thumbup:
precies! vocals zijn miss net wat aan de blije kant, maar het klinkt wel lekker!
ik kijk iig uit naar de HQ versie! :)
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Voor een WP track klinkt dit nog wel redelijk, maar snap niet dat Chris One hieraan meewerkt. Hij is bekend en geliefd geworden door zijn Killshot/Psycho tracks en nu gaat hij steeds softer produceren.

Met de track is inhoudelijk niet zoveel mis ook al beweren sommigen dat wel (ook al krijg ik het idee dat het komt omdat het een WP track is met Chris One, en dan wordt er natuurlijk weer rauwe geluidjes en keiharde kicks verwacht).

Lijkt me handiger dat de discussie over deze track en de richting waar Chris One opgaat met produceren, gesplitst wordt.
M
Hardtraxxer
214 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Wat maakt het uit...

Als hij af en toe een melodieuze plaat wil maken is dat toch prima?
Zolang hij nog steeds het soort platen maakt waar zijn imago op staat dan zie ik geen probleem.

Dit vind ik trouwens een wat mindere plaat, de vocals zijn net iets te zoet
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Gimme gimme! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Ik kijk nooit in topics van tracks van WP, maar omdat het een collab met Chris One is toch maar even kijken.
Maar damn, wat een teleurstelling. Hoor Chris One hier echt totaal niet in. En die vocals, kan het nog erger? :(
Hopelijk komt hier nog een 2e climax/outro a la Psycho achteraan :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Cruelty wrote:Ene keer is het dat producers creatief moeten zijn en gevarieerd moeten producen, maar nu Chris One dat doet is het niet meer zo leuk, dat gevarieerder producen :huh: .

OT: Ik wacht op HQ ^^
Hij zorgt voor meer variatie in hardstyle door zn keiharde sound. Zo'n nummer als dit hoeft dus niet.Zit totaal geen chris one in... En wanneer komt bitcrusher eens uit?
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
urbandesigner wrote:
Cruelty wrote:Ene keer is het dat producers creatief moeten zijn en gevarieerd moeten producen, maar nu Chris One dat doet is het niet meer zo leuk, dat gevarieerder producen :huh: .

OT: Ik wacht op HQ ^^
Hij zorgt voor meer variatie in hardstyle door zn keiharde sound. Zo'n nummer als dit hoeft dus niet.Zit totaal geen chris one in... En wanneer komt bitcrusher eens uit?
Als je een beetje had gelezen, kon je hier lezen dat de melodie van chris one is. Dus wel er zit wel degelijk chris one in, en dat jij dit niet mooi vindt, tja dat is dan je eigen mening. Persoonlijk vind ik als je als producer veelzijdig bent, je muzikaal moet zijn. Al die mensen die zeggen: OOEEH DIT IS GEEN CHRIS ONE HOOR, MELODIEUS EN GEEN HARDE GELUIDEN MET EEN ZIEKE KICK. Pff, leer die veelzijdigheid te appreciëren, er komen nog genoeg chris one solo's aan!
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
urbandesigner wrote:Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.
hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ik :thumbup: , ik deel die mening helaas niet!
Ben wel erg benieuwd naar de hq.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
jaron123 wrote:
urbandesigner wrote:Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.
hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ik :thumbup: , ik deel die mening helaas niet!
Thx, respecteer die van jou ook hoor :P. Wil 'm ook wel in hq horen, maar ben bang dat het niet veel uitmaakt voor mij. Hopelijk draait ie hardere shit op Hard Bass (line up is al 'soft' genoeg).
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
urbandesigner wrote:
jaron123 wrote:
Thx, respecteer die van jou ook hoor :P. Wil 'm ook wel in hq horen, maar ben bang dat het niet veel uitmaakt voor mij. Hopelijk draait ie hardere shit op Hard Bass (line up is al 'soft' genoeg).
Haha over smaak valt niet te twisten! Vind de hardere producties van chris one ook erg lekker, psycho is echt ZIEK gewoon.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker :drool: :drool: :drool: . Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011 :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Duurt lang bij TiLLT.. Digital Punk denkt volgens mij alleen aan zichzelf. Bitcrusher zou ook snel komen.. :/
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
urbandesigner wrote:Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker :drool: :drool: :drool: . Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011 :thumbup:
Diverse theracords en spoontech platen gaan daar met gemak overheen hoor :P
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Nando wrote:Duurt lang bij TiLLT.. Digital Punk denkt volgens mij alleen aan zichzelf. Bitcrusher zou ook snel komen.. :/
Zit hem ook steeds te spammen op twitter of ie nou eens gereleased word, krijg er gewoon geen antwoord op :/
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Lyst wrote:
urbandesigner wrote:Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker :drool: :drool: :drool: . Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011 :thumbup:
Diverse theracords en spoontech platen gaan daar met gemak overheen hoor :P
Ai, met jou had ik even geen rekening gehouden :P. Maar is eigen mening (a)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben xd
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
dawasiknie wrote:Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Aan de melodie misschien?
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Fusionmania wrote:
dawasiknie wrote:Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Lijkt ook echt op de melodie van een recruit en bitcrusher :')
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik krijg ook minder vertrouwen in dat fuckin laatste uurtje blue op Hardbass. Als dit soort platen voorbij gaan komen. :x :x :x :( :( :(
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
urbandesigner wrote:
Fusionmania wrote:
Lijkt ook echt op de melodie van een recruit en bitcrusher :')
hij heeft de melodie gemaakt, hij zei t zelf op harderstate
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Oke, nou jammer dan... Had toch wel wat anders van 'm verwacht, als hij t maar laat om dit soort meuk @ Hard Bass te gaan draaien :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ja toch is het zo.
Qwertz wrote:
i rather think this is wasted penguinz solo..
martincek » 19 Dec 2011, 17:32

damnit,I worked hard on this melody!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Zo die mid-intro is wel bruut! Climax klinkt lekker in het gehoor, leuk luisterplaatje dus :) . Over de kicks kan ik nog niet oordelen, maar ze schijnen hoog te pitchen.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
argh ik wil een preview :D