precies! vocals zijn miss net wat aan de blije kant, maar het klinkt wel lekker!wrote:netjes hoor, niks mis mee
ik kijk iig uit naar de HQ versie!
precies! vocals zijn miss net wat aan de blije kant, maar het klinkt wel lekker!wrote:netjes hoor, niks mis mee
Hij zorgt voor meer variatie in hardstyle door zn keiharde sound. Zo'n nummer als dit hoeft dus niet.Zit totaal geen chris one in... En wanneer komt bitcrusher eens uit?wrote:Ene keer is het dat producers creatief moeten zijn en gevarieerd moeten producen, maar nu Chris One dat doet is het niet meer zo leuk, dat gevarieerder producen.
OT: Ik wacht op HQ
Als je een beetje had gelezen, kon je hier lezen dat de melodie van chris one is. Dus wel er zit wel degelijk chris one in, en dat jij dit niet mooi vindt, tja dat is dan je eigen mening. Persoonlijk vind ik als je als producer veelzijdig bent, je muzikaal moet zijn. Al die mensen die zeggen: OOEEH DIT IS GEEN CHRIS ONE HOOR, MELODIEUS EN GEEN HARDE GELUIDEN MET EEN ZIEKE KICK. Pff, leer die veelzijdigheid te appreciëren, er komen nog genoeg chris one solo's aan!wrote:Hij zorgt voor meer variatie in hardstyle door zn keiharde sound. Zo'n nummer als dit hoeft dus niet.Zit totaal geen chris one in... En wanneer komt bitcrusher eens uit?wrote:Ene keer is het dat producers creatief moeten zijn en gevarieerd moeten producen, maar nu Chris One dat doet is het niet meer zo leuk, dat gevarieerder producen.
OT: Ik wacht op HQ
hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ikwrote:Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.
Thx, respecteer die van jou ook hoorwrote:hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ikwrote:Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer., ik deel die mening helaas niet!
Ben wel erg benieuwd naar de hq.
Haha over smaak valt niet te twisten! Vind de hardere producties van chris one ook erg lekker, psycho is echt ZIEK gewoon.wrote:Thx, respecteer die van jou ook hoorwrote:hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ikwrote:Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer., ik deel die mening helaas niet!
Ben wel erg benieuwd naar de hq.. Wil 'm ook wel in hq horen, maar ben bang dat het niet veel uitmaakt voor mij. Hopelijk draait ie hardere shit op Hard Bass (line up is al 'soft' genoeg).
Diverse theracords en spoontech platen gaan daar met gemak overheen hoorwrote:Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker![]()
![]()
. Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011
Zit hem ook steeds te spammen op twitter of ie nou eens gereleased word, krijg er gewoon geen antwoord opwrote:Duurt lang bij TiLLT.. Digital Punk denkt volgens mij alleen aan zichzelf. Bitcrusher zou ook snel komen..
Ai, met jou had ik even geen rekening gehoudenwrote:Diverse theracords en spoontech platen gaan daar met gemak overheen hoorwrote:Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker![]()
![]()
. Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011
Aan de melodie misschien?wrote:Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben
Lijkt ook echt op de melodie van een recruit en bitcrusher :')wrote:Aan de melodie misschien?wrote:Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Ik krijg ook minder vertrouwen in dat fuckin laatste uurtje blue op Hardbass. Als dit soort platen voorbij gaan komen.wrote:Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
hij heeft de melodie gemaakt, hij zei t zelf op harderstatewrote:Lijkt ook echt op de melodie van een recruit en bitcrusher :')wrote:Aan de melodie misschien?wrote:Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Qwertz wrote:
i rather think this is wasted penguinz solo..
martincek » 19 Dec 2011, 17:32
damnit,I worked hard on this melody!