Waarom zou ik dat doen? Ik ken die gasten niet eens, misschien zijn ze wel heel aardig.wrote:Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Doel niet specifiek op jou, maar neemt niet weg dat je complete post vol poep staatwrote:Waarom zou ik dat doen? Ik ken die gasten niet eens, misschien zijn ze wel heel aardig.wrote:Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.
Als je je verdiept in muziek maken krijg je vanzelf meer respect voor artiesten.
Waarom zou ik respect hebben voor mensen die iets maken wat ik niet mooi vind?wrote:Doel niet specifiek op jou, maar neemt niet weg dat je complete post vol poep staatwrote:Waarom zou ik dat doen? Ik ken die gasten niet eens, misschien zijn ze wel heel aardig.wrote:Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.![]()
Als je je verdiept in muziek maken krijg je vanzelf meer respect voor artiesten.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek. 
Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.wrote:Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Je hoeft hun muziek niet mooi te vinden van mij, je hoeft het niet te respecteren, maar de personen erachter verdienen evenveel respect als ieder ander hier. Ben je wel met me eens lijkt me en daar gaan sommige hier de mist in, die weten moeilijk de grens te trekken tussen de muziek en de personen. Iets wat je echt moet doen in deze wereld, of je nu fan bent of artiest.wrote:Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.wrote:Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek.
Respect is in mijn ogen iets dat je niet vanzelfsprekend krijgt maar dat je moet verdienen. Als ik iemand persoonlijk niet ken kan ik alleen de muziek die hij maakt beoordelen. Als ik die niet mooi vind, waarvoor moet ik dan respect hebben, voor het feit dat hij een mens is?wrote:Je hoeft hun muziek niet mooi te vinden van mij, je hoeft het niet te respecteren, maar de personen erachter verdienen evenveel respect als ieder ander hier. Ben je wel met me eens lijkt me en daar gaan sommige hier de mist in, die weten moeilijk de grens te trekken tussen de muziek en de personen. Iets wat je echt moet doen in deze wereld, of je nu fan bent of artiest.wrote:Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.wrote:Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Het gaat hier om het feit dat bepaalde reacties duidelijk een mening uiten en nog wel van respect getuigen en andere reacties totaal niet. Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wat dat betreft hebben de Wasted Penguinz het goed voor elkaar, want zuipen en muziek maken doen ze allebei graag hoorwrote:Het gaat hier om het feit dat bepaalde reacties duidelijk een mening uiten en nog wel van respect getuigen en andere reacties totaal niet. Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo
Zo komen ze wel op mij over ja.wrote:Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
De reacties waar ik op doel dus, bedankt voor de ondersteuning van m'n opmerking.wrote:Zo komen ze wel op mij over ja.wrote:Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzoKan er iig weinig intelligentie in ontdekken.
Had ik wel door hoor.wrote:De reacties waar ik op doel dus, bedankt voor de ondersteuning van m'n opmerking.wrote:Zo komen ze wel op mij over ja.wrote:Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzoKan er iig weinig intelligentie in ontdekken.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik ga me niet druk maken over reacties hier of over het feit of andere mensen zich er druk om maken. Heb wel wat beters te doen haha.
Ja zoals je tijd steken in het zwatsen over respect.wrote:Heb wel wat beters te doen haha.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
It's a tough job, but someone's gotta do itwrote:Ja zoals je tijd steken in het zwatsen over respect.wrote:Heb wel wat beters te doen haha.
Idd, maak nog maar zo'n track als Black Death.wrote:Ik ga me niet druk maken over reacties hier of over het feit of andere mensen zich er druk om maken. Heb wel wat beters te doen haha.
Haha, heb je die videos ooit gezienwrote:Het gaat hier om het feit dat bepaalde reacties duidelijk een mening uiten en nog wel van respect getuigen en andere reacties totaal niet. Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo
Wat voor zinnigs heb jij dan over dit nummer te zeggenwrote:Ga nu maar is lekker Ontopic met z'n allen
Zelfde verhaal hier geld voor top 40.
Vind de muziek 10x niks. maar heb nog wel respect voor de artiesten dat ze goed kunnen zingen.
Vind de muziek 10x niks. maar heb nog wel respect voor de artiesten dat ze goed kunnen zingen.
doet mij ook aan Portal denken die vocals xD
en vind die danssl*tjes maar irritant
en vind die danssl*tjes maar irritant