Last edited by Supernatural on 18 Mar 2012 09:55, edited 1 time in total.
Nu hopen dat de kicks fatsoenlijk zijn!
Dat valt nog mee, sommige telefoons nemen echt onvoorstelbaar goed geluid op. Mijn iPhone, van welke ik het niet verwachtte, neemt meestal zuiverder geluid op dan ik kan horen met oordopjes in.wrote:Als je de melodie in deze matige kwaliteit zo duidelijk en zuiver boven de kicks nog kan horen, dan zullen die kicks wel weer niet veel voorstellen
Wat voor oordopjes heb jij dan?wrote:Dat valt nog mee, sommige telefoons nemen echt onvoorstelbaar goed geluid op. Mijn iPhone, van welke ik het niet verwachtte, neemt meestal zuiverder geluid op dan ik kan horen met oordopjes in.wrote:Als je de melodie in deze matige kwaliteit zo duidelijk en zuiver boven de kicks nog kan horen, dan zullen die kicks wel weer niet veel voorstellen
Van die goedkope dingetjes, Exinore ER20S. Ga ze binnenkort eens laten aanmeten, denk ik. Maar wat ik zei over zuiverder is niet waar, het filtert alleen bastonen best wel weg in plaats van te laten ruisen, waardoor je de melodie goed kan horen.wrote:Wat voor oordopjes heb jij dan?wrote:Dat valt nog mee, sommige telefoons nemen echt onvoorstelbaar goed geluid op. Mijn iPhone, van welke ik het niet verwachtte, neemt meestal zuiverder geluid op dan ik kan horen met oordopjes in.wrote:Als je de melodie in deze matige kwaliteit zo duidelijk en zuiver boven de kicks nog kan horen, dan zullen die kicks wel weer niet veel voorstellen
Heb ik ook, wanneer ik een nieuwe track hoor live kan ik nooit beoordelen of die vet is of niet dankzij het geluid. Maar wanneer die track dan gefilmd is door zo'n stanley3x0 figuur lukt het al veel beter.wrote: Van die goedkope dingetjes, Exinore ER20S. Ga ze binnenkort eens laten aanmeten, denk ik. Maar wat ik zei over zuiverder is niet waar, het filtert alleen bastonen best wel weg in plaats van te laten ruisen, waardoor je de melodie goed kan horen.
wrote:Heb ik ook, wanneer ik een nieuwe track hoor live kan ik nooit beoordelen of die vet is of niet dankzij het geluid. Maar wanneer die track dan gefilmd is door zo'n stanley3x0 figuur lukt het al veel beter.wrote: Van die goedkope dingetjes, Exinore ER20S. Ga ze binnenkort eens laten aanmeten, denk ik. Maar wat ik zei over zuiverder is niet waar, het filtert alleen bastonen best wel weg in plaats van te laten ruisen, waardoor je de melodie goed kan horen.