Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Wasted Penguinz - Falling

Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nee hehe, tuurlijk klinkt dat niet. Maar er mag wel wat stevigers onder zitten dan dit.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Vind deze kicks toch echt wel wat voller dan in hun vorige tracks.
Wederom heerlijke melodie, hopen dat ze snel tekenen bij dwx oid.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Heb 'm ondertussen ook al meerdere keren geluisterd. Gewoonweg een meesterlijke melodie, geen gay vocals die over pijn lopen te schreeuwen en van dat gemauw. Gewoon een prachtplaat. Ook dat riedeltje in de mid, een piano gok ik, is zo lekker gewoon. Dat maakt samen met de ongelofelijke melodie dat deze track ook echt een stuk muziek is. Ben nooit kapot van Wasted Penguinz, maar hiermee hebben ze mij echt. Een bonk gevoel. :worship: Mijn mening over kicks stel ik ook bij. Het valt wel mee en ik denk dat ze in HQ nog flink gaan verrassen. :)
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Beter geven ze deze free! :worship:
En de melodie is gewoon nog steeds :loving:
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Ofcourse wrote:Echt geweldig nrtje! Maar Stay Alive blijft het beste vind ik persoonlijk!
idd :thumbsup:
T
Hardtraxxer
80 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Kwisniks wrote:Heb 'm ondertussen ook al meerdere keren geluisterd. Gewoonweg een meesterlijke melodie, geen gay vocals die over pijn lopen te schreeuwen en van dat gemauw. Gewoon een prachtplaat. Ook dat riedeltje in de mid, een piano gok ik, is zo lekker gewoon. Dat maakt samen met de ongelofelijke melodie dat deze track ook echt een stuk muziek is. Ben nooit kapot van Wasted Penguinz, maar hiermee hebben ze mij echt. Een bonk gevoel. :worship: Mijn mening over kicks stel ik ook bij. Het valt wel mee en ik denk dat ze in HQ nog flink gaan verrassen. :)
Dankjewel