Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS EP 3 tracks

Vazard - Chapters of the Mind (SPOONLP005)

Label
Spoontech
Catalogue number
SPOONLP005
Listen onYouTube
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
WOW wat een vette plaat dit!! :loving: Wat een sfeer :surrender:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wat goed. (L) :cry:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Oh jeetje.. Dit is echt zo goed! :loving:
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Qua sfeer/vocalen/melodie is dit echt ontzettend goed. Precies de soort muziek die zo goed bij Spoontech past :love: Vind sommige kicks alleen wel storend, die eerste vooral. Best dof. Misschien dat dit op een groot systeem beter doorkomt.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
corneelwr wrote:Qua sfeer/vocalen/melodie is dit echt ontzettend goed. Precies de soort muziek die zo goed bij Spoontech past :love: Vind sommige kicks alleen wel storend, die eerste vooral. Best dof. Misschien dat dit op een groot systeem beter doorkomt.
Vind de kicks echt niet fijn inderdaad.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Ik dacht dat ik na het phuture noize album nog niet een beter album heb gehoord. De platen tot nu toe zijn zo geniaal. Heel benieuwd naar de rest! (L)
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 58 minutes ago
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Toch wel te bestellen dan? :huh:
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 58 minutes ago
Spoontech Records wrote:For those of you who aren't able to visit Bass Protocol: Vazard - Chapters Of The Night, you are now able to pre-order a limited amount of Vazard's album from Hardstyle.com
Aldus Spoontech op FB
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Iemand enig idee wat de verzendkosten zijn op HS.com? Ik wilde een account maken, maar volgens HS.com is mijn email al in gebruik (is het niet), en als ik een wachtwoord wil opvragen stuurt ie niks. Als het meevalt wil ik wel overwegen om 'm te bestellen in plaats van gedoe ermee hebben a.s zaterdag.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
pim0412 wrote:Iemand enig idee wat de verzendkosten zijn op HS.com? Ik wilde een account maken, maar volgens HS.com is mijn email al in gebruik (is het niet), en als ik een wachtwoord wil opvragen stuurt ie niks. Als het meevalt wil ik wel overwegen om 'm te bestellen in plaats van gedoe ermee hebben a.s zaterdag.
In totaal betaal je €21,75. Neem aan dat op het feest het album gewoon €15,- kost aangezien dat ook het bedrag op Hardstyle.com is excl. verzend- en betaalkosten.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Ook maar gepreorderd! :D
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Indy wrote:Ook maar gepreorderd! :D
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Wauw.... Wrong Feelings, kippenvel tot in m'n bilnaad. Wat. Een. Plaat. :loving:

Meteen het album aangeschaft om zaterdag eventuele teleurstelling te voorkomen.
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Zaterdag pas later binnen en altijd kut in de Rodenburg aangezien je geen kluisje hebt.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Moeilijk dikke plaat Anxiety Crash :drool: :bomb:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Deze plaat is echt zo belachelijk goed. Alles klopt aan deze track: de sfeer, de kicks, de typische Vazard sound. Sinds het moment dat ik 'm voor het eerst hoorde op Defqon 2016 echt helemaal om voor deze plaat. Bij Fall had ik al het idee dat het gewoonweg niet beter kon, maar Anxiety Crash gaat daar tot mijn verbazing nog eens overheen. Vind het oprecht knap dat hij zichzelf toch iedere keer weet te overtreffen.
Last edited by pim0412 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Dit is toch zo lekker he! Alles klopt imo aan deze plaat :love:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Lang geleden dat ik van een plaat nog zo omver ben geblazen als deze, live al helemaal. Het zou me verbazen als er dit jaar nog een plaat gemaakt wordt die hier nog overheen gaat.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Vond hem eerst niet zo heel bijzonder, maar na een paar keer luisteren vind ik hem steeds vetter! :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Man man man, wat goed.

Weet nog heel goed dat deze op Defqon 2016 gedraaid werd en gelijk al weg was van dit nummer. Vervolgens tijdens vele sets van andere spoontech artiesten iedere keer weer gehoopt dat die voorbij zou komen, maar nee hoor. Toen Vazard ermee opende op Fatality was dat wel even een genietmomentje. Die uithalen in de laatste climax. :loving:

Viel me trouwens op dat het bpm vrij hoog ligt. Even gechecked, en het zit rond 157. Nergens voor nodig imo.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Indy wrote:Vond hem eerst niet zo heel bijzonder, maar na een paar keer luisteren vind ik hem steeds vetter! :loving:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik ga niet weten waar ik het zoeken moet als straks deze tracks achter elkaar gedraaid worden. Die 2e climax :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: