Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Compilation

VA - The Best Of Theracords 2012

Label
Theracords
Catalogue number
THERCOMP-003
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
VA - The Best Of Theracords 2012

Label: Theracords
WEB release: 26/12/2012

1 Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
2 Phrantic - Spells
3 Prefix & Density - Spark Of Light
4 Dj Thera - Therafied
5 Degos & Re-Done - Lomperkennie
6 Geck-O - How Low Can You Go
7 Wavolizer & Geck-O - Dat Tape
8 Phrantic - Overdose
9 Dj Thera Ft Yuna-X - People
10 Blackburn - Be Aware
11 Cellrock - The Bassline
12 Deetox - Still Here (Delete Remix)
13 Geck-O - Oh!
14 Dj Thera & Phrantic - Violence
15 Prefix & Density - La Musica
16 Degos & Re-Done - Synthgeweld 2012
17 Dj Thera - The Battle
18 Cellrock - Get Up!

Bron:
http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details
The Best Of Theracords 2012! 18 full tracks for a small price!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
True, er zijn betere tracks uitgekomen dit jaar dan een aantal die hier op staan. Maar ze zijn natuurlijk niet dom bij Theracords. Als ze alle best verkochte tracks erop zouden zetten, dan zou dit niet verkopen natuurlijk. Dit is een hele slimme manier om de tracks die minder verkocht zijn, toch nog aan de man te brengen. :)
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Chukkels wrote:True, er zijn betere tracks uitgekomen dit jaar dan een aantal die hier op staan. Maar ze zijn natuurlijk niet dom bij Theracords. Als ze alle best verkochte tracks erop zouden zetten, dan zou dit niet verkopen natuurlijk. Dit is een hele slimme manier om de tracks die minder verkocht zijn, toch nog aan de man te brengen. :)
En toch zit t helemaal niet eens zo xd We hebben op onze Facebook Theracords group page de mensen gevraagd te stemmen op 1 track per release en na tig aantal votes is dit de democratische uitslag geworden.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
DjThera wrote:
Chukkels wrote:True, er zijn betere tracks uitgekomen dit jaar dan een aantal die hier op staan. Maar ze zijn natuurlijk niet dom bij Theracords. Als ze alle best verkochte tracks erop zouden zetten, dan zou dit niet verkopen natuurlijk. Dit is een hele slimme manier om de tracks die minder verkocht zijn, toch nog aan de man te brengen. :)
En toch zit t helemaal niet eens zo xd We hebben op onze Facebook Theracords group page de mensen gevraagd te stemmen op 1 track per release en na tig aantal votes is dit de democratische uitslag geworden.
Och ja, die poll hadden jullie lopen idd, helemaal vergeten dat dat hiervoor was, stupid me. xd
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Zitten toch paar aardig leuke tracks tussen :)
Dat Tape :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Hmm nee ik vind lang niet alle tracks leuk.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wout1997 wrote:Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld
Jep.
Artiest
last seen 3 days ago
Daveytl wrote:
Wout1997 wrote:Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld
Jep.
Tja je had mee kunnen stemmen he xd
Artiest
last seen 3 days ago
Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
DjThera wrote:Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik had alleen liever een ander lijstje gezien.
Ben sowieso geen fan van dit soort complicaties. Toch snap ik wel waarom dit wordt gedaan. :)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Geen Soul Train? Of valt dat dan weer onder Therabyte... :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
DjThera wrote:
Daveytl wrote:
Jep.
Tja je had mee kunnen stemmen he xd
Klopt. Maar ik heb ongeveer alles al, daarom heb ik niet gestemd ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wout1997 wrote:
DjThera wrote:Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik had alleen liever een ander lijstje gezien.
Ben sowieso geen fan van dit soort complicaties. Toch snap ik wel waarom dit wordt gedaan. :)
:lol:
Als ik iets in zou moeten sturen zouden het ook de wat mindere tracks zijn, want de goede tracks heb je als Theracords liefhebber natuurlijk al en op deze manier kun je je Theracords verzameling op een goedkope manier completer maken.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Zoals ik al bang was na het zien van de lijstjes op de Facebook pagina was mijn lijstje te afwijkend en staan veel van mijn lijstje hier dus niet tussen. Toch een leuk iniatief en ook de mindere nummers zijn nog steeds leuk. :D
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
2013; laat dat maar aan mij over! :P
Artiest
last seen 3 days ago
Artiest
last seen 3 days ago
E
Wout1997 wrote:
om mij blij te maken wanneer ik het kan aanschaffen! :yay: :clap: