Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Compilation 18 tracks

VA - The Best Of Theracords 2010

Label
Theracords
Catalogue number
THERCOMP-002
  1. 01Dj Thera - No More Misunderstanding
  2. 02Geck-O - Instant Fame
  3. 03Chris One - MF Punk
  4. 04Dj Thera - Birth Of A Flame (Phoenix Anthem 2010)
  5. 05Geck-O - Give Me Some Heat
  6. 06Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)
  7. 07Dj Thera - Who Asked For Acid
  8. 08Geck-O & Wavolizer - Punk!
  9. 09Wavolizer ft MC Sogma - No Time For Breakdown (feat. MC Sogma)
  10. 10Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
  11. 11Geck-O - Forces Of The Universe
  12. 12Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music
  13. 13Catatonic Overload - The Sexual Thrill
  14. 14Dj Thera Vs Geck-o Feat Wackiejacky - Hysteria (Hysteria Outdoor 2010 Anthem)
  15. 15Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout
  16. 16Geck-O Vs Thera - Trespassing
  17. 17Catatonic Overload - Paralyzed
  18. 18Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)

Source: djshop.de

Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
The Best Of Theracords 2010
Theracords Newsletter wrote:25 December we will release "The Best of Theracords 2010", an 18 track mp3 compilation album for less then 10 euro! Including all the smash hits provided by this label.
Label: Theracords
WEB release: 25.12.2010

Tracklist:

01. Dj Thera - No More Misunderstanding
02. Geck-O - Instant Fame
03. Chris One - MF Punk
04. Dj Thera - Birth Of A Flame (Phoenix Anthem 2010)
05. Geck-O - Give Me Some Heat
06. Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)
07. Dj Thera - Who Asked For Acid
08. Geck-O & Wavolizer - Punk!
09. Wavolizer ft MC Sogma - No Time For Breakdown (feat. MC Sogma)
10. Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
11. Geck-O - Forces Of The Universe
12. Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music
13. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
14. Dj Thera Vs Geck-o Feat Wackiejacky - Hysteria (Hysteria Outdoor 2010 Anthem)
15. Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout
16. Geck-O Vs Thera - Trespassing
17. Catatonic Overload - Paralyzed
18. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)

Bron: http://www.djshop.de/index.php?seite=de ... P3&param2=
S
:corn:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Heb de meeste tracks hiervan al in WEB, dus ga deze bundel niet aanschaffen. Wel vet dat ze dit doen en mensen een mooie kans geven om kennis te maken met Theracords :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Oxbow wrote:Heb de meeste tracks hiervan al in WEB, dus ga deze bundel niet aanschaffen. Wel vet dat ze dit doen en mensen een mooie kans geven om kennis te maken met Theracords :thumbup:
:yes: mee eens.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik ken sommige tracks eigenlijk niet, zal ik wel gemist hebben. Dus morgen even luisteren ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Schandalig! Theracords :') :x :surrender: :sick: :list:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
dawasiknie wrote:Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Ik neem aan dat dit sarcastisch is..
U
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Edwinn wrote:
dawasiknie wrote:Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

waarom?
dit werd toch ook gezegd over b.v. scantraxx radioshow bundels.

* mompelt iets over wegen met 2 maten
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
UberMensch wrote:
Edwinn wrote:

waarom?
dit werd toch ook gezegd over b.v. scantraxx radioshow bundels.
Tja, dat zeggen sommigen inderdaad. Het feit is wel dat je met die bundels goedkoper uit bent, dus je hebt er alleen maar voordeel bij. Het is misschien wel commercieel, maar als je er voordeel van hebt zou ik er alleen maar blij mee zijn.
Verder is dit totaal iets anders want dit is een gemixte CD en dan kan je niet vergelijken met nummers die opnieuw worden uitgebracht. Dit is meer bedoeld om mensen goedkoop kennis te laten maken met Theracords, want wees nou is eerlijk een tientje voor 18 nummers is niet veel.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
10 euries voor 18 nummers is spot goedkoop! Ik betaal €1,75 voor 320kbps op Juno. En hiermee betaal je nog geen eens 60 cent per nummer ;)

Alleen dan wel jammer dat ik grootdeels van de nummer al zelf heb! Ik ga zeer waarschijnlijk wel voor de Therabyte bundel :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Edwinn wrote:Tja, dat zeggen sommigen inderdaad. Het feit is wel dat je met die bundels goedkoper uit bent, dus je hebt er alleen maar voordeel bij. Het is misschien wel commercieel, maar als je er voordeel van hebt zou ik er alleen maar blij mee zijn.
Verder is dit totaal iets anders want dit is een gemixte CD en dan kan je niet vergelijken met nummers die opnieuw worden uitgebracht. Dit is meer bedoeld om mensen goedkoop kennis te laten maken met Theracords, want wees nou is eerlijk een tientje voor 18 nummers is niet veel.
En precies hetzelfde doet Scantraxx (iets minder voordelig maar alsnog voordelig). Die maken ook bundels om kennis te laten maken met mensen die er nog niet mee bekend zijn of nummers nog niet hebben. Ik neem aan dat het overbodig is om je de reacties uit soortgelijke topics te laten zien. Alleen maar om even aan te tonen dat mensen zo hypocriet als de tering zijn ;)

Er staat trouwens nergens dat de CD gemixt is. Het is een compilatie, maar dat wil nog niet zeggen dat ie gemixt is. Ik vind dit trouwens prima initiatieven.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
dawasiknie wrote:
Edwinn wrote:Tja, dat zeggen sommigen inderdaad. Het feit is wel dat je met die bundels goedkoper uit bent, dus je hebt er alleen maar voordeel bij. Het is misschien wel commercieel, maar als je er voordeel van hebt zou ik er alleen maar blij mee zijn.
En precies hetzelfde doet Scantraxx (iets minder voordelig maar alsnog voordelig). Die maken ook bundels om kennis te laten maken met mensen die er nog niet mee bekend zijn of nummers nog niet hebben. Ik neem aan dat het overbodig is om je de reacties uit soortgelijke topics te laten zien. Alleen maar om even aan te tonen dat mensen zo hypocriet als de tering zijn ;)
Ik weet niet of die bundels bedoeld zijn om mensen er kennis mee te maken, maar ik heb er niks op tegen. Het is altijd het negatieve bekijken terwijl je het ook positief kan zien en gewoon blij zijn dat het je flink wat euro's scheelt.. :)
S
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2010
last seen Nov 2011
idd niemand verplicht jullie om dit te kopen
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015

Het erge is dat dit soort shit echt gezegd zou worden als er bv een Scantraxx compilatie zou komen. :')
M
Vet.. laat maar komen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Erg vette nummers allemaal. Ik heb ze allemaal ook al als WEB, maar voor diegene die het nog niet heeft een prachtige kans om kennis te maken met dit geweldige label :)
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Ben benieuwd! :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Ik deed "ctrl+f : Dizzorder", maar niks gevonden :(

Vampires Dream is toch wel een van mijn favorieten van Theracords.
Verder wel mooie release, goed overzichtje, en lekker goedkoop.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Fijne Kerst iedereen!

Onze verzamelaar is uit:
http://www.junodownload.com/products/th ... 669658-02/

Zelfs onder de 9 euro issie en dat voor 18 tracks he ;)

(dit doen we overigens elk jaar, vorig jaar ook al gedaan)