Iemand enig idee wanneer de tl bekend word gemaakt, ben echt benieuwd! 
twitter bericht:
djheadhunterz: Done with the mix cd. Time to chill out a bit.
ik die van zanywrote:Same here, maar kijk het meest uit naar de cd van Max Enforcer.
JAAAAwrote:Same here, maar kijk het meest uit naar de cd van Max Enforcer.
Nee, Zany is meer van de jumpstylewrote:Ben meer van de Melodie vandaarZany is meer rauw toch of?
Okokwrote:Nee, Zany is meer van de jumpstylewrote:Ben meer van de Melodie vandaarZany is meer rauw toch of?
'Rauw' bestaat net als 'Nu' niet, Zany = Hardstyle!
Niet hier plz. Vooral niet als je je mening als feit gaat verkondigen tegen mensen die gewoon vragen stellen. Dat je het niet eens bent met raw hardstyle als subgenre betekent niet dat je platen niet als rauw mag beschrijven. Kom op zeg... Zany's cd wordt rauwer dan de Headhunterz en J&W cd's. Daar is iedereen het wel mee eens denk.wrote:Nee, Zany is meer van de jumpstylewrote:Ben meer van de Melodie vandaarZany is meer rauw toch of?
'rauw' wie die onzin heeft bedacht om te noemand moeten ze opknopenwrote:wrote:Nee, Zany is meer van de jumpstylewrote:Ben meer van de Melodie vandaarZany is meer rauw toch of?
Alle hardstyle is even hard, even duister, even rauw, even melodieus en elke track heeft een precies even hoog beukgehalte. Ga weg man.wrote:'rauw' wie die onzin heeft bedacht om te noemand moeten ze opknopen
enfin... ik wil die tracklist!!!!!!
Rauw is toch gewoon een heel normaal woord om iets te beschrijven? Een bijvoeglijk naamwoord of hoe heet dat?wrote:
'rauw' wie die onzin heeft bedacht om te noemand moeten ze opknopen
enfin... ik wil die tracklist!!!!!!
Precies, Ontopic blijven mensenwrote:daar gaan we weer
Veel meer blijft er ook niet over.wrote:Kijk vooral uit naar Zany, Max Enforcer & Josh & Wesz CD