mwa die sets van josh & wesz vind ik zelf niet veel aan.
ben benieuwd naar die van max enforcer nieuwe tiltjes
ben benieuwd naar die van max enforcer nieuwe tiltjes
Hoezo is hier wel de volgorde "groen-blauw-geel-rood" zoals voorheen, en bij de line up niet? :pwrote:VA - Hard Bass 2011 (CB2S2011001)
Label: B2S
CD release: 14/02/2011
CD1 (Green) Mixed by Headhunterz
CD2 (Blue) Mixed by Zany
CD3 (Yellow) Mixed by Max Enforcer
CD4 (Red) Mixed by Josh & Wesz
Bron: astralmusic.com
je kan bassboom wel op headhunterz zen cd verwachten denk ik, of een nieuwe pp track. Aangezien hun maatjes zijn.wrote:beter doen ze gewoon een lekker afwisselend cd'tje een paar ouwe knallers een paar promo's en een paar van het tijdperk 2006 - 2010
en zorgen ze dat het mixwerk iig super in orde is!
dan koop ik um sowieso maar als ze met tracks zoals Live The Moment, Bassboom aankomen dan ben ik teleurgesteld alhoewel ik me Bassboom nog 'licht' zou kunnen voorstellen..
Timetable is gewoon de volgorde op Partyflock en de volgorde op de website. Niet de volgorde van de CD.wrote:Line up is bekend, maar het time table nog niet.
Ook geen idee hoe deze gaat worden.
Hoe ze nu in de volgorde staan, qua kleur, is het afgelopen twee
jaar elke keer geweest...
Hebben ze de cds niet op volgorde van populariteit gezet mss?wrote:Hoezo is hier wel de volgorde "groen-blauw-geel-rood" zoals voorheen, en bij de line up niet? :pwrote:VA - Hard Bass 2011 (CB2S2011001)
CD2 (Blue) Mixed by Zany
haha dat lijkt wel zo nu je het zegt.wrote:Hebben ze de cds niet op volgorde van populariteit gezet mss?wrote:Hoezo is hier wel de volgorde "groen-blauw-geel-rood" zoals voorheen, en bij de line up niet? :pwrote:VA - Hard Bass 2011 (CB2S2011001)
CD2 (Blue) Mixed by Zany
jaa echt wel.. zodra die van vorig jaar eens word afgeprijsd (nog steeds €23), koop ik m alsnogwrote:Heel benieuwd naar alle4 de cd's, vorige cd's waren iig heel goed!!
Cd's van vorig jaar waren zeker wel goed!wrote:Heel benieuwd naar alle4 de cd's, vorige cd's waren iig heel goed!!
Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.wrote:Timetable is gewoon de volgorde op Partyflock en de volgorde op de website. Niet de volgorde van de CD.wrote:Line up is bekend, maar het time table nog niet.
Ook geen idee hoe deze gaat worden.
Hoe ze nu in de volgorde staan, qua kleur, is het afgelopen twee
jaar elke keer geweest...
Dat zou geniaal zijnwrote:Stealth ofzo?
alsjeblieft idd die tracks is zoooo gaafwrote:alsjeblieft laat het stealth zijn!!
Lijkt er wel op,wrote:Stealth is idd echt een geniaal nummer, zou vet zijn als ie die er op zou zetten.
Oeeeh dat zou vet zijnwrote:T kan ook dat 2007 anthem wezen, die is ook nooit uitgebracht maar die is niet van Max Enforcer
U69 - Das Boot ( Aftershock Remix )