Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Unresolved - Rawphoric

1. 01Rawphoric
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
Artiest: Unresolved

Track(s): Rawphoric

Sample/video: View on Facebook

Bron:
FB Unresolved
Unresolved - Rawphoric [PREVIEW #1]
I'm trying to recreate that real "Hardstyle Feeling" from 2010/2011 with a euphoric melody but also with Raw Kicks & Raw Screeches , just trying to combine the Raw and the Euphoric from 2011 era together, but always keeping that "Unresolved" Style.. Your through?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Interesse gewekt ^^ Klinkt best wel leuk zo voor zover ik in deze kwaliteit kan oordelen.
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Jan 2016
RawPhoric :sick:
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
NickDB wrote:Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.
Precies dit, hij had ook een remix gemaakt van 1 van beast project's tracks en daar zat ook wel een goede melody in maar die werdt weer verpest door anti's.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
ThaBomba. wrote:Interesse gewekt ^^ Klinkt best wel leuk zo voor zover ik in deze kwaliteit kan oordelen.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
IHanterI wrote:
NickDB wrote:Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.
Precies dit, hij had ook een remix gemaakt van 1 van beast project's tracks en daar zat ook wel een goede melody in maar die werdt weer verpest door anti's.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Omg als Skribbler hierachter komt..
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Werdt dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit zie :lol:
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
tjakevladze wrote:
IHanterI wrote:
Pipa wrote:Werdt dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit zie :lol:
Maximaal off-topic gaan omdat iemand een grammaticaal foutje maakt, ik had die t over het hoofd gezien.

Niveau van sommige mensen op haattraxx is wel heel laag :lol:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
jezus stop alsjeblieft eens met dat haattraxx, deze site heet hardtraxx en wat de mensen hier doen is hun mening geven (niet altijd positief en dan vaak een beetje bot) en iedereen gaat overal offtopic dus dat is ook niets nieuws
Last edited by Jeffrey2107 on 30 May 2015 17:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Phuture Noize Twitter pagina wrote:‏@PhutureNoize 17h17 hours ago
Wtf is rawphoric?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Pipa wrote:Werdt dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit zie :lol:
Hier deed hij het ook al, net als het gebruik van "ik vindt" :corn:

Digital Mindz & Madshifta - World Of Wonders (Defqon.1 2015 Edit)

Over Phuture Noize, persoonlijk vind ik dat ze wel iets professioneler mogen zijn in hun uitspraken.
Een tijdje terug lieten ze hun mening blijken over het Mandy-verhaal, daar was niks mis mee, iedereen mag zijn/haar mening hebben en uiten. Maar nu ook weer met zo'n Twitter post, dan ben je gewoon oncollegiaal bezig tegen Unresolved om zieltjes te winnen van de hardstyle-liefhebbers. Beetje onnodig lijkt me, ook al ben ik het zwaar met ze eens dat het een debiele term is.

Over de plaat: mwoah, niet mijn ding. Net als de meeste Unresolved platen overigens, maar dat is een kwestie van smaak.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wees blij dat er artiesten gewoon hun mening/vragen hebben. Wil je dan alleen maar van die ja knikkers in de scene hebben? En ze hebben toch gelijk, wtf is rawphoric. Wildstylez noemt eem plaat toch ook geen 'Hardstyle'.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Het is een titel van een track, meer niet. Daarom is het ook onnodig.
Die titel heeft hij overigens ook duidelijk uit gelegd met het verhaal achter de track, dat hij raw en euforisch samen wil verwerken in 1 plaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever artiesten die geen blad voor de mond nemen en zeggen wat ze willen zeggen, maar dit is gewoon onnodig zeuren over die titel van de plaat.
S
pecola-tje wrote:Het is een titel van een track, meer niet. Daarom is het ook onnodig.
Die titel heeft hij overigens ook duidelijk uit gelegd met het verhaal achter de track, dat hij raw en euforisch samen wil verwerken in 1 plaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever artiesten die geen blad voor de mond nemen en zeggen wat ze willen zeggen, maar dit is gewoon onnodig zeuren over die titel van de plaat.
Dit, helemaal mee eens.
P
Artiest
153 posts member since 2011
last seen Jul 2024
sandervanbruggen wrote:
pecola-tje wrote:Het is een titel van een track, meer niet. Daarom is het ook onnodig.

Dit, helemaal mee eens.
Het ging niet over deze plaat, het ging over meerdere dingen. Ik zag de term gebruikt worden door fans en door meerdere artiesten. Niet alleen deze plaat, ik vroeg me af wat dit nou weer was omdat het in mijn ogen het zoveelste "ik maak een subgenre aan die aanspreekt voor een groep gefrustreerde hardstyle luisteraars". Dat vind ik eerder zieltjes winnen dan een vraag stellen op twitter.

Sorry maar voordat je mij de les gaat leren wat wel en niet kan op social media kan je ook ons aanspreken op twitter/facebook whatever om te melden wat je niet leuk vind. Ik ben dan blij om met je in discussie te gaan en mijn standpunt te verduidelijken. :)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Gewoon blijven doen, een beetje tegengas op z'n tijd is altijd goed.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
PhutureNoize wrote:Niet alleen deze plaat, ik vroeg me af wat dit nou weer was omdat het in mijn ogen het zoveelste "ik maak een subgenre aan die aanspreekt voor een groep gefrustreerde hardstyle luisteraars". Dat vind ik eerder zieltjes winnen dan een vraag stellen op twitter.

Sorry maar voordat je mij de les gaat leren wat wel en niet kan op social media kan je ook ons aanspreken op twitter/facebook whatever om te melden wat je niet leuk vind.
Image
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Ik ben niet meer actief op Twitter, en ik zie ook alleen die ene tweet hier voorbij komen in dit topic. Is het dan raar dat ik dan de link leg met de titel van deze track? Ook weten we allemaal dat Unresolved hier ook weleens dingen heeft geplaatst en waarschijnlijk dit topic ook zal bekijken, dus misschien komt het op deze manier voor hem ook wel over alsof de betreffende tweet van jullie specifiek over zijn plaat gaat.

Zoals je het nu brengt staat het namelijk al in een heel andere context dan hoe het hier gebracht werd, neem aan dat je dat zelf ook begrijpt :)
En ik ga niet als ik alleen zo'n tweet lees hier, eerst alles opzoeken op Twitter om de context te vinden.
Dat is sowieso het grote nadeel aan Twitter, dingen kunnen heel snel onduidelijk zijn of anders opgepakt worden doordat de context ontbreekt vanwege die limiet van 140 tekens.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Best een aardig plaatje moet ik toegeven.