Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 4 tracks

Toneshifterz - Angels & Demons EP Part 1 (FUS069-5)

Label
Fusion Records
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nee maar ik denk dat hij voorlopig nog niet komt. Eerst moet FUS068-5 nog uitkomen of ze moeten die 2 omdraaien zodat deze met het Magic City anthem tegelijk uitkomt met het feest. :cool:
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
JolleNL wrote:Nee maar ik denk dat hij voorlopig nog niet komt. Eerst moet FUS068-5 nog uitkomen of ze moeten die 2 omdraaien zodat deze met het Magic City anthem tegelijk uitkomt met het feest. :cool:
Geef et een week of 3. fusion 68 (vinyl dan) is net uit alleen die was verlaat. En et is een dubbele ep net zoals de surge of power ep van de noisecontrollers dus er zal denk ik een weekje tussen zitten tussen de twee delen.
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
eindelijk angels and demons! :love:
vind get loaded en nightscape niet zo veel aan, maar angels and demons en unleash te dragon wat zijn die chill! :loving:

edit: En als dat niet fusionwaardig is dan zijn er niet veel tracks die ooit op fusion uitgebracht zijn fusion waardig .
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Southstylers met toneshifterz vergelijken is inderdaad nogal de plank mis slaan.

En er is geen definitie van 'fusion-waardig', het duistere hebben ze zeker niet bij elke release.
Maar er is een zekere mate van diversiteit en originaliteit, daarom is Fusion naar mijn mening het beste label :D
Bovendien heeft fusion gewoon ook altijd goede mastering enzo.

Maar goed ben geen toneshiferz fan, maar je zal mij niet horen begin over fusionwaardigheid :/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Angels & Demons :love:
Get Loaded is ook lekker!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Fusion-waardig is gewoon topkwaliteit produceren. En de eerste was absoluut niet van topkwaliteit, die vond ik ronduit slecht afgewerkt.

Ieder mag het zijne ervan denken want muziek blijft een kwestie van smaak, feit is dat Toneshifterz met de 8-tracker aantonen dat ze ontiegelijk veel in huis hebben. Ik vind niet alles van hun even goed, maar Fusion-waardig? Zeker weten wel!
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
wat dawasiknie zegt ben ik het grotendeels mee eens.

vind alleen, in tegenstelling tot een boel mensen, da phunk en sahara van eerste EP wel lekkere tracks.

wou nog iets toevoegen.... ik vind angels&demons een geweldige plaat maar toch valt ie tegen. hoe ze in die breaks de melodie afronden vlak voor de climax slaat echt nergens op... had toch wel iets meer verwacht na het filmpje uit de studio, maar desondanks een meesterlijke plaat
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Klementino wrote:wat dawasiknie zegt ben ik het grotendeels mee eens.

vind alleen, in tegenstelling tot een boel mensen, da phunk en sahara van eerste EP wel lekkere tracks.

wou nog iets toevoegen.... ik vind angels&demons een geweldige plaat maar toch valt ie tegen. hoe ze in die breaks de melodie afronden vlak voor de climax slaat echt nergens op... had toch wel iets meer verwacht na het filmpje uit de studio, maar desondanks een meesterlijke plaat
Het waren wel lekkere tracks idd daar ben ik het mee eens, alleen kwalitatief gezien zijn ze met deze 8-tracker nog een stuk vooruit gegaan.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
deze beluisterd vanaf de magic city cd

egt top tracks, goedkope vocalen maar ow zo lekker gebruikt
:bomb:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
deze staan op freaky! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
goh eindelijk eens een (beetje) andere cover art
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Ravenwood wrote:goh eindelijk eens een (beetje) andere cover art
ze hebben vast de jouwe niet gedaan xd
A
14-06-2010
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
god wat word juni een mooie release maand :woot:
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Vinyl release 3 Juni @ Freaky ( en part 2 ook )
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
opeens is de belangstelling voor toneshifters weg, ze waren afgedwaald naar pagina 2

ook maar ff wat ontopic dan: kan niet meer wachten totdat fusion ze online werpt
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Op freaky.nl staat ie in ieder geval op de voorpagina. Wel vet dat part 1 de Angels part is, en part 2 de Demons kant is.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Zeker goede release dit!

Angels & Demons: Lekkar
Get Loaded: Lekkar
Nightscape: Verslavende Tune!
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Vinyl rips staan alweer online... ff gedownload om ze eens goed te beluisteren en welke ik ga halen!

Nightscape, Elektro Shock, In Darkness, Get Loaded en Angels & Demons haal ik zowiezo! Unleash the dragon zoweizo niet en die andere 2 weet ik nog niet

EDIT: Zo DROP IT en Let it Go zijn ook lekker, vooral drop it :thumbsup:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
De Vinyl ripjes heb ik al :P
:D:D:D:D
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Zie ze staan :P
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Je die tracks zijn echt dik. Veel variatie en gewoon een lekkere melo en een perfecte kick die goed bij elke track past. een 8 tracker EP met 8 dikke tracks gebeurd niet altijd!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
ben ze nu allemaal ff aan het luisteren

:drool: :drool:
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
djpatt wrote:ben ze nu allemaal ff aan het luisteren

:drool: :drool:
me 2 :loving: Klinken allemaal goed.
Nu maar wachten tot web er is :).
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Gangsterdwerg wrote:
NoiseHunterZ wrote:lekker hard :bomb:
Wat bazel je? Dit is dus echt niet hard maar valt perfect onder de noemer happy hardstyle.

Vind nightscape wel een aardig plaatje maar die synth van de melo is echt te lelijk.
get loaded precies hetzelfde. kicks en intro's zijn prima maar ik vind die synths van hun echt vreselijk. zelfde geldt voor die eerste vinyl van hun.
De releases hebben deze keer juist een duistere tint, in tegenstelling tot hun vorige. BTW waarom meld niemand wat over de track angels & demons zelf? Echt topklasse!