Gezien de kwaliteit van de producties zijn ze zeker Fusion waardig, maar of ik de tracks vet vind? Mwa, ze bekleden de wat zachtere kant binnen Fusion en daar ligt niet echt mijn smaak 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Angels & DemonsYouTube
- Get LoadedYouTube
- Unleash The DragonYouTube
- NightscapeYouTube
Get Loaded! wat een plaat
dikke intro. Climax alleen wat minder, maar we doen het er maar mee!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Lekkere release, zeker fusion waardig
Zijn goed op weg deze mannen
Zijn goed op weg deze mannen
Lang op zitten wachten, vooral Angels en Demons..
WAt een masterrtrack
WAt een masterrtrack
Wat is de definitie van Fusion waardig dan? 
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Nightscape doet me nog wel iets, maar de rest boeit me al helemaal niet
..
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Creatures dat is echt zo'n dik nummer van de noisecontrollers. Vind ik met Shreek & Attack again 1 van de beste tracks van ze! Nja en die andere 2 hoef ik ook weinig over te zeggenwrote:View on YouTubewrote:Wat is de definitie van Fusion waardig dan?
View on YouTube
View on YouTube
Naja dit is meer fusion waardig dan hun 1e release in elk geval, er is enig progress
En vooral Get Loaded is gewoon egt wel lekker nummer.
En vooral Get Loaded is gewoon egt wel lekker nummer.
Ditwrote:Naja dit is meer fusion waardig dan hun 1e release in elk geval, er is enig progress![]()
wrote:Ditwrote:Naja dit is meer fusion waardig dan hun 1e release in elk geval, er is enig progress![]()
En niet vergeten dat Noisecontrollers ook gewoon bij Fusion zitten. Die zijn ook niet altijd even hard. Same goes for The Pitcher. Hoewel Michel Pollen wel een hele niet-standaard sound heeft, is het niet altijd duister of rauw. Fusion is juist een mengelmoes, en dat maakt het juist een vette label
ik vind fusion voor diversiteit staan. niet altijd die standaard samples zoals je veel hoort bij scantraxx releases
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Als je dit spul niet fusion waardig vind mag je Southstylers ook wel wegschrappen, want het ligt niet ver van elkaar
(en kom aub niet als voorbeeld aanzetten met die johnny quail remix van Jazeker, want dat is niet de southstylers style waar ik op doel)
(en kom aub niet als voorbeeld aanzetten met die johnny quail remix van Jazeker, want dat is niet de southstylers style waar ik op doel)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
En dan nog vind ik Southstylers weer echt iets anders dan Toneshifterz. Hele andere sound zit er in deze 2.wrote:Als je dit spul niet fusion waardig vind mag je Southstylers ook wel wegschrappen, want het ligt niet ver van elkaar
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
toneshifterz hebben mij echt nog niet overtuigd,, ik weet dat ze wel aardige tracks maken voor het grote publiek. Maar verras mij ook is een keer graag 
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
Toen ik die climax van Get Loaded voor de eerste keer hoorde moest ik toch echt aan southstylers denkenwrote:En dan nog vind ik Southstylers weer echt iets anders dan Toneshifterz. Hele andere sound zit er in deze 2.wrote:Als je dit spul niet fusion waardig vind mag je Southstylers ook wel wegschrappen, want het ligt niet ver van elkaar
Southstylers met Toneshifterz vergelijken. :')wrote:Toen ik die climax van Get Loaded voor de eerste keer hoorde moest ik toch echt aan southstylers denkenwrote:En dan nog vind ik Southstylers weer echt iets anders dan Toneshifterz. Hele andere sound zit er in deze 2.wrote:Als je dit spul niet fusion waardig vind mag je Southstylers ook wel wegschrappen, want het ligt niet ver van elkaar
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
Ok
haha ben het voor de verandering eens met je eens dakpan!wrote:wrote:Southstylers met Toneshifterz vergelijken. :')wrote: Toen ik die climax van Get Loaded voor de eerste keer hoorde moest ik toch echt aan southstylers denken
Ja dit is echt lang geen slechte release van de Toneshifterz hoor! 
Inderdaad... Het is tijd voor een:wrote: Southstylers met Toneshifterz vergelijken. :')

Toneshifterz horen echt bij fusion!, Ze gaan lekker hard!(L) 
Track 1: ja, vetwrote:View on YouTubewrote:Wat is de definitie van Fusion waardig dan?
View on YouTube
View on YouTube
Track 2: klassieker uiteraard
Track 3: wat vindt iedereen hier nou zo vet aan? Wat mij betreft echt een makkelijke, standaard remix...
idd doe mij het origineel maarwrote:Track 1: ja, vetwrote:View on YouTubewrote:Wat is de definitie van Fusion waardig dan?
View on YouTube
View on YouTube
Track 2: klassieker uiteraard
Track 3: wat vindt iedereen hier nou zo vet aan? Wat mij betreft echt een makkelijke, standaard remix...