Kan iemand titel veranderen in:
TNT a.k.a Technoboy 'N' Tuneboy presents The Album
Die TNT lijkt zo lelijk nu
TNT a.k.a Technoboy 'N' Tuneboy presents The Album
Die TNT lijkt zo lelijk nu
Tuneboy twittert:wrote:Er staat nu sowieso Techoboy.... lol
Wordt echt een dik album.. En te zien aan t einde van de laatste teaser - wordt t denk ik wel een fysiek album!
SAIFAM and iTunes for sure, I think also junodownload and recess, but I'm not sure.. And record shops
Dat zijn ze iddwrote:Als dit de nummers van de set op Black waren dan ziet het er goed uit
Er staan maar 12 tracks op dus het zou zomaar kunnenwrote:Weet iemand al of dit album fulls bevat, zoals 'The Challange'?
Ik denk dat het voor mij juist andersom geldt. Ik vond die van Digital Punk juist tegenvallen en ik denk dat deze me zeker wel gaat boeien, er staan stuk voor stuk dikke tracks opwrote:laat me bij deze verrassen, net zoals met Digital Punk album... alleen ben bang dat het me minder gaat bekoren dan DP.
Dat geldt ook zeker voor mijwrote:Ik denk dat het voor mij juist andersom geldt. Ik vond die van Digital Punk juist tegenvallen en ik denk dat deze me zeker wel gaat boeien, er staan stuk voor stuk dikke tracks opwrote:laat me bij deze verrassen, net zoals met Digital Punk album... alleen ben bang dat het me minder gaat bekoren dan DP.!
Hoe kun je je nu laten verrassen als je alle tracks al hebt gehoordwrote:Ik denk dat het voor mij juist andersom geldt. Ik vond die van Digital Punk juist tegenvallen en ik denk dat deze me zeker wel gaat boeien, er staan stuk voor stuk dikke tracks opwrote:laat me bij deze verrassen, net zoals met Digital Punk album... alleen ben bang dat het me minder gaat bekoren dan DP.!
Hahawrote:Hoe kun je je nu laten verrassen als je alle tracks al hebt gehoordwrote:Ik denk dat het voor mij juist andersom geldt. Ik vond die van Digital Punk juist tegenvallen en ik denk dat deze me zeker wel gaat boeien, er staan stuk voor stuk dikke tracks opwrote:laat me bij deze verrassen, net zoals met Digital Punk album... alleen ben bang dat het me minder gaat bekoren dan DP.!
Ik laat me niet verrassenwrote:Hoe kun je je nu laten verrassen als je alle tracks al hebt gehoordwrote:Ik denk dat het voor mij juist andersom geldt. Ik vond die van Digital Punk juist tegenvallen en ik denk dat deze me zeker wel gaat boeien, er staan stuk voor stuk dikke tracks opwrote:laat me bij deze verrassen, net zoals met Digital Punk album... alleen ben bang dat het me minder gaat bekoren dan DP.!
Dial T for TNTwrote:Als ik et alleen voor Countdouwn moet doen hoeft het voor mij niet
Doe je oude plaatje es terug man, ik herken je niet eens meerwrote:Denk niet dat je Piaaa daar mee over de streep gaat trekken
Zoals mijn DJ Salmon avatarwrote:Wen er maar vast aan, zag al minstens twee anderen met mijn theracords avatar lopen. En een avatar hoort uniek te zijn
Wist ik veel toen ik die theracords avatar maakte, dat er nu zoveel mensen gek zijn op theracords.wrote:Zoals mijn DJ Salmon avatarwrote:Wen er maar vast aan, zag al minstens twee anderen met mijn theracords avatar lopen. En een avatar hoort uniek te zijn